Maar goed er zitten dus ook veel metromannen met hun MacBooks en iPhone te twitteren, ingecheckt op 4square uiteraard!quote:Op donderdag 10 maart 2011 04:47 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Sowieso een terras op Utrecht CS.De meeste komen daar om met de trein te reizen en even snel een koffie te halen.
Maar nu kun je toch ook gewoon koffie drinken op een terrasje op de Neude of de Oudegracht? Genoeg tentjes daar.
Dus er zitten er straks 4 in Amsterdam terwijl in een hoop andere grote steden er nog helemaal geen zit. Randstaddebielen, tis ook altijd hetzelfde hequote:Op donderdag 27 januari 2011 07:54 schreef Felixa het volgende:
In de Metro en Sp!ts stond vanmorgen dat er naast de vestiging die al gepland staat voor opening deze lente in de binnenstad van Amsterdam, er van de zomer nog eentje komt.
die naast BK is toch een zit-starBucks en die andere is de afhaalbalie toch?quote:Op zondag 3 april 2011 12:36 schreef Aventura het volgende:
Er zit nu nog een vestiging op Utrecht CS zag ik, naast de BK. Was geen kip terwijl in de andere toko altijd lange rijen staan.
helemaal wazig want bij de oude is de in en uitgang echt RUKquote:
Lol, bij mij precies hetzelfde verhaal.quote:Op zondag 3 april 2011 15:16 schreef lelouch het volgende:
Was van de week ook op Utrecht CS, bij de oude stond een rij tot aan het terras.
Bij de nieuwe was ik gelijk aan de beurt
Afgelopen vrijdag hebben ze proefgedraaid, dus het zal niet lang meer duren.quote:Op zondag 3 april 2011 23:53 schreef Mylene het volgende:
Wanneer gaat die in de Leidsestraat in A'dam dan open?
Ik snap het wel; de rij voor die oude vestiging was echt te lang. Ik ben er in elk geval blij mee!quote:Op maandag 18 april 2011 07:51 schreef ThomXs het volgende:
Ik heb sowieso al nooit begrepen waarom er een tweede Starbucks nodig is op Utrecht CS...
Op Amsterdam Centraal zitten ze gewoon in het wild, met hippe MacBook erbij.quote:Op maandag 18 april 2011 11:14 schreef Maryn. het volgende:
Kan iemand een foto maken van hippe mensen die in SB zitten?
Je geeft zelf het antwoord al.quote:Op zondag 3 april 2011 15:31 schreef fonsoy het volgende:
Is er trouwens een logische verklaring dat Starbucks in nederland zo traag op gang komt? Ik kan een goed bakkie wel waarderen, hoewel het echt lang geleden is dat ik het heb gehad.
quote:Donderdag 21 april openen wij onze Starbucks vestiging in hartje Amsterdam. Kom langs in de Leidsestraat en geniet van onze lekkere latte’s, cappuccino’s en zomerse frappuccino’s. Vanaf 7.00 staat de koffie klaar!
bronquote:Tien vestigingen Starbucks in Nederland
AMSTERDAM Binnen een jaar zijn er tien vestigingen van Starbucks in Nederland te vinden.
Dat streven sprak Europees directeur Rich Nelsen van de koffieketen woensdag uit in aanloop naar de opening van het eerste filiaal van de Amerikaanse koffieketen in een Nederlandse binnenstad. Starbucks begon in 2007 in ons land met één filiaal op luchthaven Schiphol. Nu komt er ook een vestiging aan de Amsterdamse Leidsestraat. Donderdag wordt die geopend.
Groter
Daarna is het de beurt aan de hoofdstedelijke Beethovenstraat. De ene is vooral gericht op toeristen, de andere op de Amsterdammers. Binnen een jaar zijn er tien nieuwe. En dat is pas het begin, aldus Nelsen. De winkels zijn in Nederland wat groter dan gemiddeld, Nederland is nu eenmaal minder een 'koffie to go'-land. De andere zaken die dit jaar openen, kunnen zowel in steden als op stations komen. Starbucks exploiteert ze met of zonder partner.
"en dat is pas het begin"quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |