Maar daar tegenover zit toch ook een SB.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:47 schreef Tøm het volgende:
Klopt het dat Utrecht Centraal een tweede Starbucks krijgt naast de Burger King?
Kutemoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:45 schreef Maraca het volgende:
[..]
Alleen die broodjes zijn verschrikkelijkJe zit je rot te snijden
Ja. Zit er ook eentje aan de kant als je richting de Jaarbeurs loopt. Die zit schuin tegenover de Swirl.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar daar tegenover zit toch ook een SB.
Open?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:27 schreef Blaxje het volgende:
Nieuwe filiaal naast de BK is nu geopend. Reden voor plaatsing van een tweede Starbucks op Utrecht Centraal is meer zitplaatsen.
Vind je het heel gek als het nog in verbouwing is...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Gewoon een tweede Starbucks op één en hetzelfde station (Utrecht CS) en nog geen enkel filiaal op Rotterdam CS.Ik vind het schandalig!
Omdat Rotterdam CS nog in de verbouwing is. De Starbucks die in het nieuwe station gaat komen zal groter worden dan die twee van Utrecht bij elkaar. Maak je niet dik joh.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
Gewoon een tweede Starbucks op één en hetzelfde station (Utrecht CS) en nog geen enkel filiaal op Rotterdam CS.Ik vind het schandalig!
NOOOOOOOO!!!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:31 schreef stef040 het volgende:
Eindhoven krijgt binnenkort ook een Starbucks op het station!
Je hoeft er niet naar binnen hoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:48 schreef ad0rable het volgende:
[..]
NOOOOOOOO!!!
zo'n tyfus hekel aan de starbucks. veel te duur en niet te drinken. mens en die denken dat ze gaaf zijn in de starbucks zijn nog wel het ergst.
Weet ik wel, maar ben graag ongeduldig!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Omdat Rotterdam CS nog in de verbouwing is. De Starbucks die in het nieuwe station gaat komen zal groter worden dan die twee van Utrecht bij elkaar. Maak je niet dik joh.
Nee joh, vanilla latte!quote:Op woensdag 9 maart 2011 08:44 schreef Olle. het volgende:
Deze zomer tijdens mijn USA trip mogen genieten van de vele starbucks die zich daar bevinden.
Wat een geweldige zaak is dat, en most important wat een geweldige koffie!
caramel latte for the win!
kan me ontzettend goed voorstellen dat die goed is!quote:
Ja, maar de kaart wil ook nog weleens verschillen per land. Hier staat vanilla latte "standaard" op de kaart, maar in Londen bijvoorbeeld weer niet. Alhoewel ze het op verzoek dan nog wel steeds maken natuurlijk.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:32 schreef Olle. het volgende:
[..]
kan me ontzettend goed voorstellen dat die goed is!
De Americano wat vind je daarvan dan?
Logisch, dat is veel hipper dan zwarte filterkoffie.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:34 schreef Miss-MacPhisto het volgende:
[..]
Americano is toch gewoon die grote, zwarte (filter)koffie? Die neem ik niet zo gauw, als ik voor zwart ga, neem ik meestal een double shot espresso.
Kan ook op een terrasje op de Neude of de Oudegracht, zit je tenminste nog in het zonnetje. Ipv overdekt op Utrecht CSquote:Op woensdag 9 maart 2011 00:43 schreef mafkees01 het volgende:
Vind starbucks wel chill. Je kan lekker naar mensen kijken onder het genot van een bakkie koffie.. Geen probleemDoe ik graag!
Is dat zo? Ik drink het omdat ik het lekker vind, niet omdat het hip is.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:38 schreef n0ir het volgende:
[..]
Logisch, dat is veel hipper dan zwarte filterkoffie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |