Dat dacht ik ook al. Nu springen ze er allemaal wel erg bovenop. Laten ze dat met alle bekwame betrokkenen oplossen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef golfer het volgende:
Je kunt het ook overdrijven. P&W hebben vanavond een thema-uitzending over die Brandon.
Hoef ik ook niet te zien dus..quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:41 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al. Nu springen ze er allemaal wel erg bovenop. Laten ze dat met alle bekwame betrokkenen oplossen.
Lekker naar NL3 kijken dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:39 schreef golfer het volgende:
Je kunt het ook overdrijven. P&W hebben vanavond een thema-uitzending over die Brandon.
Ze zijn wel losser (en vallen meer op krullenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Denk dat Oost-Europese vrouwen een beetje dat stigma aanwakkeren...
quote:
Vind je ze wat losser ja?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:45 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ze zijn wel losser (en vallen meer op krullen) dan westerse vrouwen, dat was duidelijk. Maar om daarom disrespectvol te doen is toch nergens voor nodig lijkt mij.
wat lekker pc uitgedrukt allemaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind je ze wat losser ja?(serieuze vraag)
Ik vind ze wat 'traditioneler' in die zin dat ze zich graag optrekken aan een wat dominantere man, en dat ze hun vrouwelijkheid wat meer willen benadrukken op een manier die we eventueel in het Westen als 'hoerig' kunnen bestempelen.
Ja, nu moet je er natuurlijk wel een bijpassend jurkje bij kopen he. Wat akelig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik heb een hele fleurige vrolijke agenda gekocht..Moest ik nog altijd hebben maar had geen zin om gewoon een vulling voor mijn leren agendading te kopen (wist de maat ook niet uit mijn hoofd) dus dan maar een kleine met bloemen
Ow, leuk is dat hè? Ik word echt blij van agenda's ed kopen en inwijdenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:54 schreef Sunnythesun het volgende:
Oh en ik heb een hele fleurige vrolijke agenda gekocht..Moest ik nog altijd hebben maar had geen zin om gewoon een vulling voor mijn leren agendading te kopen (wist de maat ook niet uit mijn hoofd) dus dan maar een kleine met bloemen
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, nu moet je er natuurlijk wel een bijpassend jurkje bij kopen he. Wat akelig!
Hehe ja ik vind dat ook altijd wel tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ow, leuk is dat hè? Ik word echt blij van agenda's ed kopen en inwijden
Ik niet! Tegenwoordig hebben de bladzijden van de adressen geen tab-dingetje per letter. Ik ben dus uren bezig om dat te meten en te knippen. Hoezo perfectionist?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Lang leve de PDA'squote:Op woensdag 19 januari 2011 16:55 schreef freecell het volgende:
[..]
Ga strijken, ik heb het sinds de zomer niet zo warm gehad!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:57 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik denk dat ik mijn eten maar eens ga opwarmen (restje curry met couscous en kool van gister). Misschien dat ik het dan een keer zelf ook warm krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |