mijn lekkere pizza is opeens geen 8 euro meer maar 14quote:
ja dat zei ik ook alquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Wow wtf - dat is nog eens een prijsstijging
chicken tonightquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Hier vanavond rijst, met kip en iets, ik weet alleen nog niet wat de iets gaat worden... nog even bedenken
Daar kan ik wel eens naar kijken idd! Heb ik echt in geen jaaaaren meer op!quote:
Ik heb ook honger. En nu ik jouw post lees bedenk ik me dat ik nog van die kant en klare heerlijk kleffe magnetron dingen heb liggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook nog wat verzinnen. Mijn maag zegt nu: HAMBURGER!!! dus hopelijk bedwing ik mezelf lang genoeg
Thuisstudie leer je niet zo veel van en grotere cursussen ook niet, door grote groepen e.d. Mijn nagelstyliste gaf 1 op 1 les en dat was goedkoper als bij een thuisstudie ding of een grote cursusquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef miss--moana het volgende:
Meiden even een vraagje!
Ik wil samen met een vriendin een cursus nagelstyling volgen om acryl nagels te kunnen aanbrengen (zeg je dat zo?!)![]()
Maar nu zitten we te kijken hoe en waar we dat gaan doen. Hebben jullie ervaring hiermee? Want is een thuisstudie wat? of kan je het makkelijk zelf leren?
Er zit er vast wel een in de buurt, daar kan je toch aan vragen of die het doet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef miss--moana het volgende:
maar ik heb geen nagelstyliste...
Dat dus. Ik heb nog wel spullen, maar ik doe het nog niet weg. Kijken of ik er zelf wat mee kan prutsen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Thuisstudie leer je niet zo veel van en grotere cursussen ook niet, door grote groepen e.d. Mijn nagelstyliste gaf 1 op 1 les en dat was goedkoper als bij een thuisstudie ding of een grote cursus
HAHAHAHA dat hoofdquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:26 schreef Lindytje het volgende:
En WTF is dit voor een peuk die ik net uit mijn pakje tevoorschijn tover??![]()
[ afbeelding ]
Jouw hoofd!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:26 schreef Lindytje het volgende:
En WTF is dit voor een peuk die ik net uit mijn pakje tevoorschijn tover??![]()
[ afbeelding ]
Dat ook jahquote:
zelf makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:29 schreef princess-a het volgende:
Ik wil taart, naar de supermarkt en halen?Of niet naar de supermarkt en niet halen?
oh.my.god.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Must havehttp://alizarineclaws.blo(...)ottled-chivalry.html
9.50 pond per lakje duuuurrrrquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh.my.god.
wat is het, waar kan ik het krijgen, en WAAROM STAAT DAT NU NIET NAAST ME OP TAFEL!#214
Wel doen, taart is jummy!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:29 schreef princess-a het volgende:
Ik wil taart, naar de supermarkt en halen?Of niet naar de supermarkt en niet halen?
Ja, die had ik wel eens gezien, echt bizar!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.. dit model is dus een man ..
die van ugg was 500!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
en 1000 euro goedkoper
maar niet mooier
Ik vond hem wel leuk voor de boodschappenquote:
sjeesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
9.50 pond per lakje duuuurrrr
naja, MAN....quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk voor de boodschappen
Ik vind hem eng. Ik weet niet, ik krijg de kriebels van hemquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb trouwens mijn OPI Go Goth setje niet eens uit het kartonnetje gehaald
Het wordt steeds drukker met die she-male modellen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die zat toch in ANTM?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Het wordt steeds drukker met die she-male modellen.
[ afbeelding ]
Dit is Lea T
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Lea T
Ik krijg echt zo'n 'when you see it you'll shit bricks' idee erbij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Lea T
Hehehehehe dan heb je een dino met heuvels erachterquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Lea T
Naja als je zo op de foto wilt zul je er wel geen problemen mee hebben tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef Ooi86 het volgende:
Ik vind het toch vooral nogal sneu voor die mensen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je gelukkig bent als je je zo tussen twee geslachten voelt verscheurd...
Ik denk niet dat je zo moet denken. Anorexiamodellen gaan op de catwalk op en maken zich de volgende dag van kant..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je zo op de foto wilt zul je er wel geen problemen mee hebben toch
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehehehe dan heb je een dino met heuvels erachter.
nou daar zou k maar niet van uit gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je zo op de foto wilt zul je er wel geen problemen mee hebben toch
Naja dat vind ik iets anders dan met je geslachtsdeel wat niet bij de rest van je lichaam past op de foto gaan. En er zijn ook operaties voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:08 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zo moet denken. Anorexiamodellen gaan op de catwalk op en maken zich de volgende dag van kant..
Je kunt je ergens niet prettig bij voelen maar wel het taboe willen doorbreken. Ik vind het niet vies of eng overigens, wel confronterend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dat vind ik iets anders dan met je geslachtsdeel wat niet bij de rest van je lichaam past op de foto gaan. En er zijn ook operaties voor.
niet iedere transgender laat graag zijn geslachtsdelen amputeren, dat heeft namelijk nogal hevige gevolgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dat vind ik iets anders dan met je geslachtsdeel wat niet bij de rest van je lichaam past op de foto gaan. En er zijn ook operaties voor.
En je komt niet zomaar in aanmerking voor de operatie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet iedere transgender laat graag zijn geslachtsdelen amputeren, dat heeft namelijk nogal hevige gevolgen
Volgens mij echt, hormoonbehandeling doet veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef princess-a het volgende:
Pie I haz itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
. Maar hopelijk maakt de taart je weer wat meer
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nope. Ook net die toffe magnetische gezien?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:46 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie enig idee waar je allesandro nagellak online kunt kopen?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef princess-a het volgende:
Pie I haz itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik deel de issues met je
Maar ipv taart, heb ik 2 liter wijn koud gezet
Don't come closer, I might hurt you
ja, ik gleed van mijn stoel, en daarna ging ik kijken op google om niks te vindenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope. Ook net die toffe magnetische gezien?
2 Liter?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:52 schreef Lindytje het volgende:
[..]ik deel de issues met je
Maar ipv taart, heb ik 2 liter wijn koud gezet
Benieuwd!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:58 schreef milka82 het volgende:
Zo, net een verslagje klaar gemaakt voor de koffer, I needz approval!
Je kan maar voorbereid zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:58 schreef princess-a het volgende:
[..]
2 Liter?ik heb nog wel vodka enzo, maar smoren in mn deken lijkt me ook wel fijn
quote:Op woensdag 19 januari 2011 21:39 schreef Stormqueen het volgende:
OMG 2 liter wijn op woensdag![]()
Ik zit bank te hangen, BB was chagrijnig en zou in bad gaan maar ik hoor de computer boven dus die is vast pr0n aan het kijken
Ik had het besef nog niet tot de blogpost van Scrangiequote:Op woensdag 19 januari 2011 21:55 schreef milka82 het volgende:
Zit ik een beetje op Scrangie te loeren naar de nieuwe collectie van Illasmasqua... Zie ik daar staan 'Load'.. Een lak met de naam 'Load' kan nooit veel goeds betekenen, haha, en dan die kleur ook! Stelletje ransapen daar bij Illasmasqua!![]()
Hihihihi Debsquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehehehe dan heb je een dino met heuvels erachter.
Aww KUTT!! vergeten op te nemenquote:
Maar dan heb je mooie lakjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
jezus mina, 16 uur reistijd naar los angeles!!!
Is ook zo, sorryquote:
Maak er een foto vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 22:46 schreef Joysa het volgende:
Ja hoor, mn krullen zitten nu eindelijk eens hoe ze moeten zitten.. ALS IK ZO NAAR BED GA
OH en dan plak ik die morgen over mn hoofd heen, en dan zitten ze weer goedquote:
Sorry, ik bedoelde het ook niet zo mops. Ik zit alleen een beetje met mezelf in de knoop de laatste tijd/ weken/maanden...quote:Op woensdag 19 januari 2011 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zo bedoelde ik het niet, let alleen een beetje op jezelf
Sharaantje, zijn onze soppies al geshipped?quote:Op donderdag 20 januari 2011 09:33 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Zekeerrrr
En ik kan engelse dropjes enzeu voor je meenemen
neequote:Op donderdag 20 januari 2011 09:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sharaantje, zijn onze soppies al geshipped?
netjes meiske!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:02 schreef Lindytje het volgende:
Yay!! 6 studiepunten binnen, een 6,7 voor mijn tentamen
Oh, wauw!! Die is echt gaaf!!quote:Op donderdag 20 januari 2011 10:13 schreef PriemGirl het volgende:
Nice Lin !!! Goed bezig meid
O en ik heb mijn dreamcoat gisteren dus gehaald:
[ afbeelding ]
oh niets joh ik was ff chaggiequote:Op donderdag 20 januari 2011 10:51 schreef DeltaCephei het volgende:
Mehehe ik wist niet wat ik moet reageren Sharaan
Dan kan je niet naar de UU ES of AA!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh niets joh ik was ff chaggie
Maar nu niet meer want: MIJN HUIS WORDT AL IN MAART OPGELEVERD!!!
Jawel want dan ben ik 20 maart al terugquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Dan kan je niet naar de UU ES of AA!
maar wel tof natuurlijk
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:07 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh niets joh ik was ff chaggie
Maar nu niet meer want: MIJN HUIS WORDT AL IN MAART OPGELEVERD!!!
zodra keuken vloer en badkamer erin zitten!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
wanneer mag ik mijn kamer komen inrichten?![]()
Waarom klikte ik op jouw blog?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:16 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zodra keuken vloer en badkamer erin zitten!
Dat lijkt me eng confronterendquote:
Nja wel handig om CC uitgaven bij te houdenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
voor Lindy's cijfer en Sjaantjes huis
[..]
Dat lijkt me eng confronterend
Je hebt toch je spreadsheet? Lijkt me faal genoegquote:
Niet alleen voor nagellakjesquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Je hebt toch je spreadsheet? Lijkt me faal genoeg
wat puckzzz zegt, gewoon extra spreadsheet erbij maken!quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet alleen voor nagellakjes
Dat wel, maar als je zulks na een jaar gaat bekijken...quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nja wel handig om CC uitgaven bij te houden
ik ga nooit mijn uitgaven bij elkaar optellen om hartaanval te voorkomen ...quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat wel, maar als je zulks na een jaar gaat bekijken...![]()
wil je dat ik jouw computer overneem vanaf hier om voor je probleem te kijken?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet alleen voor nagellakjes
KP collectier?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waarom klikte ik op jouw blog?
Nu heb ik de KP collectie gezien en wil er een paar
katy perryquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
KP collectier?
ik klikte, en ga het zo bekijken, en weet nu al dat ik dat niet had moeten doen
quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wil je dat ik jouw computer overneem vanaf hier om voor je probleem te kijken?
Ik krijg die naam gewoon niet recht uit mijn bekquote:
ow je had het verkeerde gequote, ik dacht dat de smylie was of ik jouw pc vanaf hier moest overnemenquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb heul geen spreadsheet voor uitgaven, want atm hou ik niks bij
Ik snap het niet meerquote:Op donderdag 20 januari 2011 11:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ow je had het verkeerde gequote, ik dacht dat de smylie was of ik jouw pc vanaf hier moest overnemen
ik neem jouw pc over, jij blijft met je takjes van je muis en toetsenbord af en laat mij het werk doenquote:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik neem jouw pc over, jij blijft met je takjes van je muis en toetsenbord af en laat mij het werk doen
ik heb geen zin om de hele tijd oplossingen op mijn telefoon te typen, te lui voor
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
haha het was in 2 klikjes klaar, scheelt een hoop typwerk op dat f-ing telefoontoetsenbordje
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik had je wel welkom geheten he
Ik zal nog eens beter gaan zoeken 9 febquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
Trouwens geen SpaceInvaders en NickGizmo pron gevonden!
quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zal nog eens beter gaan zoeken 9 feb
ik heb 1 afgebroken nageltje bij een doorzichtigequote:Op donderdag 20 januari 2011 12:15 schreef Joysa het volgende:
Nieuwe nagelwieltjes binnen![]()
Ik had eerst van die stomme witte, daar braken allemaal die nagels af.. nu ga ik alles overlakken op die doorzichtige ovale
aan de studie jijquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet over een halfuur naar school
heh.. heb je van die doorzichtige waar die halve nagel op het ovaaltje zit zegmaar?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik heb 1 afgebroken nageltje bij een doorzichtige
ik heb die nagelwielen die bubsel ook verkooptquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
heh.. heb je van die doorzichtige waar die halve nagel op het ovaaltje zit zegmaar?
wat voor werk doe je in de ict eigenlijk?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:25 schreef PriemGirl het volgende:
Pehehe en dan de klanten die antwoorden "O das handig dat je mijn computer zo kan overnemen! Kan je ook mijn werk doen dan?? Hahahaha'....
Ja die heb ik nog niet eerder gehoord idd![]()
checkquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:31 schreef PriemGirl het volgende:
Systeembeheer, webdesign, offertes, planning,... Beetje vanalles dus
Ik heb het gordijn dichtgedaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:28 schreef Loqi het volgende:
ik zit achter m'n bureau net met de rechterkant van mn lijf in de zon
goddelijk
whyyyy, zonquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb het gordijn dichtgedaan
grand slam telt voor 2 en die minis tellen ook voor 2 lakjes, dus dan heb je er 4quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:32 schreef Mss het volgende:
Toch maar de Katy Perry mini's bestellen. Ik ga ook de Glam Slam combi bestellen. Het feit dat dat setjes zijn maakt toch niet uit, het past toch nog steeds in een small flat rate box?
Ik heb gefaaldquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:35 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
grand slam telt voor 2 en die minis tellen ook voor 2 lakjes, dus dan heb je er 4
Maar die mini's zijn wel heeeel erg mini toch? Ik heb 1 mini OPI-tje maar die durf ik haast niet te gebruiken, ben bang dat ik niet eens genoeg heb voor 1 keer lakkenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:32 schreef Mss het volgende:
Toch maar de Katy Perry mini's bestellen. Ik ga ook de Glam Slam combi bestellen. Het feit dat dat setjes zijn maakt toch niet uit, het past toch nog steeds in een small flat rate box?
Meldt.quote:
Nee hoor. Gisteren met de Go Goth mini gelakt en dat was geen probleemquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:44 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Maar die mini's zijn wel heeeel erg mini toch? Ik heb 1 mini OPI-tje maar die durf ik haast niet te gebruiken, ben bang dat ik niet eens genoeg heb voor 1 keer lakken
Ik doe dat ook, in excel per maand mijn inkomsten en uitgaven en dan wat binnen kwam en eruit is gegaan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga nooit mijn uitgaven bij elkaar optellen om hartaanval te voorkomen ...
OMDAT.quote:
Je moet hem op 230 zetten troela! En goede beschermingspullie en het ligt eraan hoe je de onderkant steilt want anders valt het idd plat naar benedenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OMDAT.
Ik nu een pony heb.
En een nieuwe stijltang. Met de oude stijltang ging mijn pony nog een beetje leuk naar opzij, maar nu valt het echt dood naar beneden. Hij staat op 180 graden, heb je tips?(170 + staat aangegeven voor mensen met lastig te stijlen haar/krullen)
Je hebt toch wel een stijltang met keramische platen?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
OMDAT.
Ik nu een pony heb.
En een nieuwe stijltang. Met de oude stijltang ging mijn pony nog een beetje leuk naar opzij, maar nu valt het echt dood naar beneden. Hij staat op 180 graden, heb je tips?(170 + staat aangegeven voor mensen met lastig te stijlen haar/krullen)
Maar als ik hem op 230 zet, valt mijn haar dan niet nog doder naar beneden?quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:50 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Je moet hem op 230 zetten troela! En goede beschermingspullie en het ligt eraan hoe je de onderkant steilt want anders valt het idd plat naar beneden
Geen idee. Even opzoekenquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je hebt toch wel een stijltang met keramische platen?
dat is beter voor je haarquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Geen idee. Even opzoekenHoezo?
Edit, Dat heeftie
Die had je toch ekt ekt ekt alleeeeen voor Lush?quote:Op donderdag 20 januari 2011 11:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nja wel handig om CC uitgaven bij te houden
Ze heeft ondertussen al 10 andere sites ofzo genoemd waar ze ook wel wat kan bestellenquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Die had je toch ekt ekt ekt alleeeeen voor Lush?
Beschermspullie idd. Ik heb hele lekkere zachte van de kapper. Kost wat, maar het is heerlijk zacht, lijkt een beetje op de siliconencreme die ik had tegen littekenvorming na mijn duimoperatie. Heel zacht en glad goedje.quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar als ik hem op 230 zet, valt mijn haar dan niet nog doder naar beneden?Even kijken of het me lukt om hem ergens heem te leiden aan de onderkant. Het is zo'n ding met brede platen.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil niet heel flauw doen, maar het is toch steil haar en geen stijl haar?
Stijl heb je (of niet), steil is de trap
Het is steil ja.. ik typte toch geen stijl ergens?quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Jaja...maar als je je haar doet ben je het aan het stijlen(stylen) en niet aan het steilen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:15 schreef Joysa het volgende:
Maar dat boeit niet, want ik heb geen steil atmJe krullies zijn mooi gebleven!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ik gebruik zo een roze flesje, elke keer watquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:59 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
dat is beter voor je haar
en vergeet niet de beschermspray te gebruiken idd, anders dood haar ;p
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:06 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Beschermspullie idd. Ik heb hele lekkere zachte van de kapper. Kost wat, maar het is heerlijk zacht, lijkt een beetje op de siliconencreme die ik had tegen littekenvorming na mijn duimoperatie. Heel zacht en glad goedje.
Als ik mijn haar stijl maak ik altijd een beetje een draaiende beweging naar binnen (of naar buiten als ik een fout jaren 80 kapsel wil)
True, maar het is wel weer stijltangquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:12 schreef Stormqueen het volgende:
Omdat je die altijd overal bij krijgtquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ben eens aan het uitruimen geslagen en ik zit me nu af te vragen hoe ik aan m'n collectie oordopjes kom. Ik bedoel, ik gebruik liever een koptelefoon, dus why?
Dan moeten ze extra setjes gegeven hebben, ik heb er nu drie voor m'n neus liggen en er zwerven er ergens nog twee.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Omdat je die altijd overal bij krijgt
telefoons, mp3's enzeau..
Als je die Bluray niet hoeft ofzo weet ik wel iemandquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moeten ze extra setjes gegeven hebben, ik heb er nu drie voor m'n neus liggen en er zwerven er ergens nog twee.(De dopjes van m'n aaipot nu niet meegerekend, want die gingen eigenlijk meteen bij het oud vuil.) Bij drie telefoons.
Ok, bij m'n nieuwste telefoon zat sowieso een set extra. Ze voelden zich vrijgevig denk ik, want ze hadden er ook een Bluray van Avatar bijgedaan. God mag weten waarom.
Maar dan mis ik nog een verklaring van twee setjes.
dat lijkt wel een 2nd time Mutated Teenage Mutant Ninja Turtle.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, ze zijn tenminste wel van mij en niet van iemand die ze ooit vergeten is ofzo. Dan had ik het ondertussen wel eens gehoord denk ik.
I r being watched...
[ afbeelding ]
Hehehehe.quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:49 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Als je die Bluray niet hoeft ofzo weet ik wel iemand
avatar op bluray!quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan moeten ze extra setjes gegeven hebben, ik heb er nu drie voor m'n neus liggen en er zwerven er ergens nog twee.(De dopjes van m'n aaipot nu niet meegerekend, want die gingen eigenlijk meteen bij het oud vuil.) Bij drie telefoons.
Ok, bij m'n nieuwste telefoon zat sowieso een set extra. Ze voelden zich vrijgevig denk ik, want ze hadden er ook een Bluray van Avatar bijgedaan. God mag weten waarom.
Maar dan mis ik nog een verklaring van twee setjes.
Plush Cthulhuquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:50 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dat lijkt wel een 2nd time Mutated Teenage Mutant Ninja Turtle.
hihihi!
hij is leuk, wel overrated dat iedereen er zo op loopt te kwijlen maar de film is gewoon goed vermaakquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb Avatar nog niet eens gezien trouwens.
quote:Op donderdag 20 januari 2011 13:54 schreef IJsdraakje het volgende:
Van de week maar eens uit z'n cellofaantje halen dan.
Bluray is geylquote:Op donderdag 20 januari 2011 13:53 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
hij is leuk, wel overrated dat iedereen er zo op loopt te kwijlen maar de film is gewoon goed vermaak
maar bluray is![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
mijn parttime is trouwens herroepenfulltime tot 1 juli ftw!
Naaisquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
JEUUUJquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Mooiquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Milani: In A Flash ~ HOLO Cyberspace - Digital - HD - Hi-Res
[ afbeelding ]
CND The Look ~ L.A. Girl Metal: Chromium Green - Deep Sea Mica - Graphite
YEAH SQTJE!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
Tofheidquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die zijn echt zo mooi he?quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toffe buit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:22 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:32 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
[..]
Die zijn echt zo mooi he?
* Puckzzz hoopt dat het allemaal goedgaat met de Catherine Arley order.
Ik heb nog niets gehoord
GIEV!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik heb trouwens ein-de-lijk de Essence full nail plates gevonden net!
Wantz!quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
hopelijk komt het snel
De Milani's zijn lekker holo idd
![]()
@IJs op mijn wiel is Deep Sea Mica wel een 3 coater maar wel mooi
Waar?? Hier hebben ze ze nooit en in Uden ook niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Ik stamp morgen in mijn pauze nog wel ff een keer naar de KVquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:42 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Waar?? Hier hebben ze ze nooit en in Uden ook niet.
*kijkt lief naar SQ
quote:Op donderdag 20 januari 2011 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik stamp morgen in mijn pauze nog wel ff een keer naar de KV
Jaloersquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
Als ze na een setje voor Puckzzz en Sharaan nog meer hebben neem ik die wel voor je meequote:Op donderdag 20 januari 2011 14:59 schreef bibi het volgende:
[..]
JaloersIk kan ze hier gewoon niet vinden
Goed nieuwsquote:Op donderdag 20 januari 2011 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
best welquote:
kanikookniksandoenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet je maar niet van die dikke tetten hebben
Ik blijf gewoon maar bij minimizersquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:38 schreef Mirjam het volgende:
[..]
best wel
maargoed, het was nodig, oude is kapot zag ik vanmorgen.
en sja, met een wat grotere maat kom je al snel in het duurdere segment terecht, zeker als je wil dat alles goed en knap zit
Moet nog ong 2 weken vloeibaar eten hebben... dus dan maar macaroni ..van die babyvoeding.. nog even met de staafmixer dr door, die macaroni fijn malen...quote:
en dat hoort in het show hier je nagels SC topic omdat...?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:43 schreef kevin87g het volgende:
[..]
Moet nog ong 2 weken vloeibaar eten hebben... dus dan maar macaroni ..van die babyvoeding.. nog even met de staafmixer dr door, die macaroni fijn malen...
tis wel te eten.. eet 't al 2 wekende rest van die potjes zijn goor.
ja idd.. vloeibare macaroni, en iemand antwoorde erop van: Hmmm?quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:48 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
en dat hoort in het show hier je nagels SC topic omdat...?
edit: ah wat eten we vanavond natuurlijk![]()
ik ga denk ik naar de subwayquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:49 schreef Stormqueen het volgende:
Brood en bier trouwens.
bleiblei heeft tot 18:00 vergadering in bloody Apeldoorn
mac is saai.. beetje flauw allemaal, weinig smaak dr aan..quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:52 schreef Joysa het volgende:
Ik ga nu even langs de mac, moet van 17 tot 21 werken
Rot tijd met eten.
Och, dat eten sommige sterren om slank te blijvenquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:43 schreef kevin87g het volgende:
[..]
Moet nog ong 2 weken vloeibaar eten hebben... dus dan maar macaroni ..van die babyvoeding.. nog even met de staafmixer dr door, die macaroni fijn malen...
tis wel te eten.. eet 't al 2 wekende rest van die potjes zijn goor.
Jij hebt al genoeg geshopt vandaag in de kruidvatquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:36 schreef Mirjam het volgende:
oh, had ik dat geweten van die grote plates, dan had ik wel ff wat uitgebreider gekeken, ik was net bij een huge kruidvat![]()
nouja niet om slank te blijven, heb er flesjes drink voeding bij om aan te komen..quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:55 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Och, dat eten sommige sterren om slank te blijven(babyvoeding that is...)
Werkt dat een beetje?
Ohja, dat moet ik ook nog doen... 1 van de drie is gesneuveld...quote:
hihiquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:56 schreef bibi het volgende:
[..]
Jij hebt al genoeg geshopt vandaag in de kruidvat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |