mijn lekkere pizza is opeens geen 8 euro meer maar 14quote:
ja dat zei ik ook alquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Wow wtf - dat is nog eens een prijsstijging
chicken tonightquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Hier vanavond rijst, met kip en iets, ik weet alleen nog niet wat de iets gaat worden... nog even bedenken
Daar kan ik wel eens naar kijken idd! Heb ik echt in geen jaaaaren meer op!quote:
Ik heb ook honger. En nu ik jouw post lees bedenk ik me dat ik nog van die kant en klare heerlijk kleffe magnetron dingen heb liggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook nog wat verzinnen. Mijn maag zegt nu: HAMBURGER!!! dus hopelijk bedwing ik mezelf lang genoeg
Thuisstudie leer je niet zo veel van en grotere cursussen ook niet, door grote groepen e.d. Mijn nagelstyliste gaf 1 op 1 les en dat was goedkoper als bij een thuisstudie ding of een grote cursusquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef miss--moana het volgende:
Meiden even een vraagje!
Ik wil samen met een vriendin een cursus nagelstyling volgen om acryl nagels te kunnen aanbrengen (zeg je dat zo?!)![]()
Maar nu zitten we te kijken hoe en waar we dat gaan doen. Hebben jullie ervaring hiermee? Want is een thuisstudie wat? of kan je het makkelijk zelf leren?
Er zit er vast wel een in de buurt, daar kan je toch aan vragen of die het doet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef miss--moana het volgende:
maar ik heb geen nagelstyliste...
Dat dus. Ik heb nog wel spullen, maar ik doe het nog niet weg. Kijken of ik er zelf wat mee kan prutsen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Thuisstudie leer je niet zo veel van en grotere cursussen ook niet, door grote groepen e.d. Mijn nagelstyliste gaf 1 op 1 les en dat was goedkoper als bij een thuisstudie ding of een grote cursus
HAHAHAHA dat hoofdquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:26 schreef Lindytje het volgende:
En WTF is dit voor een peuk die ik net uit mijn pakje tevoorschijn tover??![]()
[ afbeelding ]
Jouw hoofd!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:26 schreef Lindytje het volgende:
En WTF is dit voor een peuk die ik net uit mijn pakje tevoorschijn tover??![]()
[ afbeelding ]
Dat ook jahquote:
zelf makenquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:29 schreef princess-a het volgende:
Ik wil taart, naar de supermarkt en halen?Of niet naar de supermarkt en niet halen?
oh.my.god.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:41 schreef -Bubseltje- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Must havehttp://alizarineclaws.blo(...)ottled-chivalry.html
9.50 pond per lakje duuuurrrrquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef Mirjam het volgende:
[..]
oh.my.god.
wat is het, waar kan ik het krijgen, en WAAROM STAAT DAT NU NIET NAAST ME OP TAFEL!#214
Wel doen, taart is jummy!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:29 schreef princess-a het volgende:
Ik wil taart, naar de supermarkt en halen?Of niet naar de supermarkt en niet halen?
Ja, die had ik wel eens gezien, echt bizar!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
.. dit model is dus een man ..
die van ugg was 500!quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
[..]
en 1000 euro goedkoper
maar niet mooier
Ik vond hem wel leuk voor de boodschappenquote:
sjeesquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
9.50 pond per lakje duuuurrrr
naja, MAN....quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:38 schreef princess-a het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leuk voor de boodschappen
Ik vind hem eng. Ik weet niet, ik krijg de kriebels van hemquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:00 schreef DeltaCephei het volgende:
Ik heb trouwens mijn OPI Go Goth setje niet eens uit het kartonnetje gehaald
Het wordt steeds drukker met die she-male modellen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die zat toch in ANTM?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Het wordt steeds drukker met die she-male modellen.
[ afbeelding ]
Dit is Lea T
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Lea T
Ik krijg echt zo'n 'when you see it you'll shit bricks' idee erbij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Lea T
Hehehehehe dan heb je een dino met heuvels erachterquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:02 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is Lea T
Naja als je zo op de foto wilt zul je er wel geen problemen mee hebben tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef Ooi86 het volgende:
Ik vind het toch vooral nogal sneu voor die mensen. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat je gelukkig bent als je je zo tussen twee geslachten voelt verscheurd...
Ik denk niet dat je zo moet denken. Anorexiamodellen gaan op de catwalk op en maken zich de volgende dag van kant..quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je zo op de foto wilt zul je er wel geen problemen mee hebben toch
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:05 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hehehehehe dan heb je een dino met heuvels erachter.
nou daar zou k maar niet van uit gaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja als je zo op de foto wilt zul je er wel geen problemen mee hebben toch
Naja dat vind ik iets anders dan met je geslachtsdeel wat niet bij de rest van je lichaam past op de foto gaan. En er zijn ook operaties voor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:08 schreef Ooi86 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je zo moet denken. Anorexiamodellen gaan op de catwalk op en maken zich de volgende dag van kant..
Je kunt je ergens niet prettig bij voelen maar wel het taboe willen doorbreken. Ik vind het niet vies of eng overigens, wel confronterend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dat vind ik iets anders dan met je geslachtsdeel wat niet bij de rest van je lichaam past op de foto gaan. En er zijn ook operaties voor.
niet iedere transgender laat graag zijn geslachtsdelen amputeren, dat heeft namelijk nogal hevige gevolgenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Naja dat vind ik iets anders dan met je geslachtsdeel wat niet bij de rest van je lichaam past op de foto gaan. En er zijn ook operaties voor.
En je komt niet zomaar in aanmerking voor de operatie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
niet iedere transgender laat graag zijn geslachtsdelen amputeren, dat heeft namelijk nogal hevige gevolgen
Volgens mij echt, hormoonbehandeling doet veel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef princess-a het volgende:
Pie I haz itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en
. Maar hopelijk maakt de taart je weer wat meer
.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Nope. Ook net die toffe magnetische gezien?quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:46 schreef Mirjam het volgende:
hebben jullie enig idee waar je allesandro nagellak online kunt kopen?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:44 schreef princess-a het volgende:
Pie I haz itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik deel de issues met je
Maar ipv taart, heb ik 2 liter wijn koud gezet
Don't come closer, I might hurt you
ja, ik gleed van mijn stoel, en daarna ging ik kijken op google om niks te vindenquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nope. Ook net die toffe magnetische gezien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |