mijn lekkere pizza is opeens geen 8 euro meer maar 14quote:
ja dat zei ik ook alquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:42 schreef DeltaCephei het volgende:
Wow wtf - dat is nog eens een prijsstijging
chicken tonightquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:47 schreef Lindytje het volgende:
Ohai! Hier vanavond rijst, met kip en iets, ik weet alleen nog niet wat de iets gaat worden... nog even bedenken
Daar kan ik wel eens naar kijken idd! Heb ik echt in geen jaaaaren meer op!quote:
Ik heb ook honger. En nu ik jouw post lees bedenk ik me dat ik nog van die kant en klare heerlijk kleffe magnetron dingen heb liggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
ik moet ook nog wat verzinnen. Mijn maag zegt nu: HAMBURGER!!! dus hopelijk bedwing ik mezelf lang genoeg
Thuisstudie leer je niet zo veel van en grotere cursussen ook niet, door grote groepen e.d. Mijn nagelstyliste gaf 1 op 1 les en dat was goedkoper als bij een thuisstudie ding of een grote cursusquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:38 schreef miss--moana het volgende:
Meiden even een vraagje!
Ik wil samen met een vriendin een cursus nagelstyling volgen om acryl nagels te kunnen aanbrengen (zeg je dat zo?!)![]()
Maar nu zitten we te kijken hoe en waar we dat gaan doen. Hebben jullie ervaring hiermee? Want is een thuisstudie wat? of kan je het makkelijk zelf leren?
Er zit er vast wel een in de buurt, daar kan je toch aan vragen of die het doet?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:26 schreef miss--moana het volgende:
maar ik heb geen nagelstyliste...
Dat dus. Ik heb nog wel spullen, maar ik doe het nog niet weg. Kijken of ik er zelf wat mee kan prutsen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Thuisstudie leer je niet zo veel van en grotere cursussen ook niet, door grote groepen e.d. Mijn nagelstyliste gaf 1 op 1 les en dat was goedkoper als bij een thuisstudie ding of een grote cursus
HAHAHAHA dat hoofdquote:Op woensdag 19 januari 2011 18:26 schreef Lindytje het volgende:
En WTF is dit voor een peuk die ik net uit mijn pakje tevoorschijn tover??![]()
[ afbeelding ]
Jouw hoofd!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:26 schreef Lindytje het volgende:
En WTF is dit voor een peuk die ik net uit mijn pakje tevoorschijn tover??![]()
[ afbeelding ]
Dat ook jahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |