ik heb liever een revolutiequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
Men vermoed dat de 5 sneller gaat komen ivm de toch beschadigde reputatie van de 4 ivm antennagate enzulks.
Het zou ook een evolutie zijn ipv revolutie, of iets dergelijks.
Ik ben niet blij met de 4 aangezien ik die niet heb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Alxander het volgende:
Als jullie allemaal zo blij zijn met de iPhone4 waarom kijken jullie dan uit naar de iPhone 5? Missen jullie iets? Ik hoor van alle kanten dat de iPhone 4 zo snel zou zijn, is het nodig dat hij nog sneller wordt dan?
Gr.
Want? Welke features verwacht je in de 5?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben niet blij met de 4 aangezien ik die niet heb.
Heb zelf nog de normale 3, dus niet eens de GS.
Maar aangezien ik over een paar maanden m'n contract kan gaan verlengen wil ik wel het meest recente model en als dat de 5 is, is dat zeeeeer mooi meegenomen.
Groter scherm, snellere cpu, misschien multi processor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:37 schreef Alxander het volgende:
[..]
Want? Welke features verwacht je in de 5?
Groter scherm: nee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Groter scherm, snellere cpu, misschien multi processor.
Al met al op zich interessant.
Bron?quote:
Apple zal de beeldverhouding niet wijzigen, dus als het scherm groter wordt, wordt de telefoon ook breder. Ik zie geen reden waarom Apple dat zou doen omdat de telefoon dan meteen breder wordt.quote:
Iemand ff snel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:06 schreef LeNick het volgende:
Effe vraagje, heb net m'n iPhone 3G via T-Mobile unlockvrij gemaakt (yeah) dus nu ik me eindelijk niet meer druk hoef te maken over unlock via JB, durf ik te upgraden naar 4.1 en die weer JB'enMaar als ik via iTunes dan die 4.1 ga installeren, blijven dan m'n contacten + smsjes etc. wel staan? Het is al tijd geleden dat ik iets op dit gebied heb gedaan
Of de bezel wordt smaller.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple zal de beeldverhouding niet wijzigen, dus als het scherm groter wordt, wordt de telefoon ook breder. Ik zie geen reden waarom Apple dat zou doen omdat de telefoon dan meteen breder wordt.
Het scherm blijft gewoon 3,5 inch.quote:
Die kan amper smaller.quote:
Als de resolutie behouden blijft zal er geen enkele developer moeite mee hebben hoor. Echter, het lijkt me stug dat Apple de pixels groter maakt omdat het retina display dan meteen minder retina is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:01 schreef Peem het volgende:
[..]
Het scherm blijft gewoon 3,5 inch.
Reden ervoor zijn de Apps. De developers zijn al gek genoeg het aan te passen naar Retina, als ze dan ook nog eens voor een andere scherm gaan moeten beginnen.
Plus, 3.5" is redelijk perfect
Heb ergens gelezen dat Apple de form factor aan wil gaan passen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die kan amper smaller.
[..]
Als de resolutie behouden blijft zal er geen enkele developer moeite mee hebben hoor. Echter, het lijkt me stug dat Apple de pixels groter maakt omdat het retina display dan meteen minder retina is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |