ik heb liever een revolutiequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
Men vermoed dat de 5 sneller gaat komen ivm de toch beschadigde reputatie van de 4 ivm antennagate enzulks.
Het zou ook een evolutie zijn ipv revolutie, of iets dergelijks.
Ik ben niet blij met de 4 aangezien ik die niet heb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:29 schreef Alxander het volgende:
Als jullie allemaal zo blij zijn met de iPhone4 waarom kijken jullie dan uit naar de iPhone 5? Missen jullie iets? Ik hoor van alle kanten dat de iPhone 4 zo snel zou zijn, is het nodig dat hij nog sneller wordt dan?
Gr.
Want? Welke features verwacht je in de 5?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:31 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik ben niet blij met de 4 aangezien ik die niet heb.
Heb zelf nog de normale 3, dus niet eens de GS.
Maar aangezien ik over een paar maanden m'n contract kan gaan verlengen wil ik wel het meest recente model en als dat de 5 is, is dat zeeeeer mooi meegenomen.
Groter scherm, snellere cpu, misschien multi processor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:37 schreef Alxander het volgende:
[..]
Want? Welke features verwacht je in de 5?
Groter scherm: nee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:40 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Groter scherm, snellere cpu, misschien multi processor.
Al met al op zich interessant.
Bron?quote:
Apple zal de beeldverhouding niet wijzigen, dus als het scherm groter wordt, wordt de telefoon ook breder. Ik zie geen reden waarom Apple dat zou doen omdat de telefoon dan meteen breder wordt.quote:
Iemand ff snel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:06 schreef LeNick het volgende:
Effe vraagje, heb net m'n iPhone 3G via T-Mobile unlockvrij gemaakt (yeah) dus nu ik me eindelijk niet meer druk hoef te maken over unlock via JB, durf ik te upgraden naar 4.1 en die weer JB'enMaar als ik via iTunes dan die 4.1 ga installeren, blijven dan m'n contacten + smsjes etc. wel staan? Het is al tijd geleden dat ik iets op dit gebied heb gedaan
Of de bezel wordt smaller.quote:Op woensdag 19 januari 2011 17:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Apple zal de beeldverhouding niet wijzigen, dus als het scherm groter wordt, wordt de telefoon ook breder. Ik zie geen reden waarom Apple dat zou doen omdat de telefoon dan meteen breder wordt.
Het scherm blijft gewoon 3,5 inch.quote:
Die kan amper smaller.quote:
Als de resolutie behouden blijft zal er geen enkele developer moeite mee hebben hoor. Echter, het lijkt me stug dat Apple de pixels groter maakt omdat het retina display dan meteen minder retina is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:01 schreef Peem het volgende:
[..]
Het scherm blijft gewoon 3,5 inch.
Reden ervoor zijn de Apps. De developers zijn al gek genoeg het aan te passen naar Retina, als ze dan ook nog eens voor een andere scherm gaan moeten beginnen.
Plus, 3.5" is redelijk perfect
Heb ergens gelezen dat Apple de form factor aan wil gaan passen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die kan amper smaller.
[..]
Als de resolutie behouden blijft zal er geen enkele developer moeite mee hebben hoor. Echter, het lijkt me stug dat Apple de pixels groter maakt omdat het retina display dan meteen minder retina is.
Serieus? Ik kan me niet voorstellen dat ze form factor aan passen eerlijk gezegd. Waar heb je dat gelezen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:08 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb ergens gelezen dat Apple de form factor aan wil gaan passen.
Dus dan zou een 3,7" scherm een mogelijkheid zijn.
De apps daar gelaten.
http://www.techradar.com/(...)-need-to-know-721534quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Serieus? Ik kan me niet voorstellen dat ze form factor aan passen eerlijk gezegd. Waar heb je dat gelezen?
Niet. Want ze geven een bron voor die bewering, maar de bron meldt er niets van. Het gerelateerde artikel waar naar verwezen wordt meldt er ook niets van. Dus die formfactor is pas bij hen in het verhaal gekomen op basis van niets.quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:26 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
http://www.techradar.com/(...)-need-to-know-721534
Geen idee hoe serieus ze genomen moeten worden.
Nee, volgens mij is dat gewoon wat je omgerekend kwijt zou zijn.. Denk ik zo te zien danquote:Op woensdag 19 januari 2011 19:40 schreef borstmelk het volgende:
Hallo,
een vraagje.....ik zit nu te kijken bij al die abbo's en nu staat er bij een hi abonnement
"Tarief per sms 13 ct
Tarief per mms 13 ct
Tarief per minuut 13 ct"
betekent dit dat ik die 250 belminuten en 500 smsjes nog zelf moet betalen?
en is dit ook bij t-mobile en vodafone?
Doe gewoon je oude simkaart op maat knippen in je iPhone 4.quote:Op woensdag 19 januari 2011 20:30 schreef gamefreek het volgende:
KPN, schiet eens op met het overzetten van mijn nummer naar de nieuwe sim...rondlopen met zowel een iPhone 4 als een HTC HD2 is niet echt prettig
Voor 1 dagje (hopelijk) niet de moeite waard, vooral omdat mijn knipkunsten sinds de kleuterklas niet verbeterd zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 20:36 schreef TC03 het volgende:
[..]
Doe gewoon je oude simkaart op maat knippen in je iPhone 4.
niet aanzetten de komende week anders maak je hem stukquote:Op woensdag 19 januari 2011 21:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
MIjn 3 is in een water plas gevallen vandaag, nog een idee om de schadete beperken?
Zover als ik nu kan zien krijg ik regelmatig de medeling deze accesoire is niet geoptimaliseerd voor deze iPhone en werkt de iPod niet althans het geluid niet
Natuurlijk komt die en dat zal waarschijnlijk juni/juli hier (Londen) in de winkel liggenquote:
Echt onzin! De verkoop van de iPhone 4 is gigantisch. Niets beschadigde reputatiequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
Men vermoed dat de 5 sneller gaat komen ivm de toch beschadigde reputatie van de 4 ivm antennagate enzulks.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:52 schreef Netsplitter het volgende:
kun je doen, je kan ook een cheap-ass abo nemen bij BEN (bv) ook maandelijks opzegbaar, houd je gewoon je nummer en goedkoper. niet slim natuurlijk als je een goede klantstatus hebt bij je huidige provider. Aan de andere kant, nieuwe klanten gaan voor (qua voorraad en bestellingen, zie het gedoe bij T-Mobile met de voorraad van iPhone 4's voor verlengers of vervangers)quote:Op woensdag 19 januari 2011 18:16 schreef Albert86 het volgende:
Mijn abbo loopt af in mei, maar ik laat hem dan gewoon doorlopen. Je kan dan toch per maand opzeggen? Want dan kan ik tenminste ook voor de iPhone 5 gaan als die tenminste ergens in juni/juli gaat komen.
En dan ook maar eens kijken rond die tijd wat voordeliger is qua provider.
Pff veel te veel gedoe. Geen zin inquote:Op donderdag 20 januari 2011 01:08 schreef skittelman het volgende:
[..]
kun je doen, je kan ook een cheap-ass abo nemen bij BEN (bv) ook maandelijks opzegbaar, houd je gewoon je nummer en goedkoper. niet slim natuurlijk als je een goede klantstatus hebt bij je huidige provider. Aan de andere kant, nieuwe klanten gaan voor (qua voorraad en bestellingen, zie het gedoe bij T-Mobile met de voorraad van iPhone 4's voor verlengers of vervangers)
Hahahaquote:Op donderdag 20 januari 2011 00:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, zie die beschadigde reputatie.
wel handig dat je niets in de y-as ziet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 00:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, zie die beschadigde reputatie.
Kom maar op met de goede grafiek dan.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef skittelman het volgende:
[..]
wel handig dat je niets in de y-as ziet.
En als je een ander grafiekje ziet met de stijging van de verkoop van smartphone's ansich zie je dat Apple sinds de problemen met de antenna toch echt gedaald zijn.
Grafiekjes zonder ALLE informatie zeggen niet zoveel. Apple levert HARD marktaandeel in.
ik zeg niet dat ze niet goed verkopen, ik zeg alleen dat er veel en veel meer Androids worden verkocht. Logisch want er is meer vraag en meer aanbod.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:31 schreef KneusTeun het volgende:
Ik vind wel grappig dat overal de iphone4 als warme broodjes wegvliegt en skittelman nu beweert dat ie niet goed verkoopt.
Benieuwd waar concreet bewijs blijft.
MAar het grafiekje dat je laat zien is de lijn anders behoorlijk stabiel!?!?!?! hoezo bewijst dat dat het inleveren is?quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:40 schreef skittelman het volgende:
Heren, alsjeblieft, voel je niet op je apple-pikkie getrapt. Ik heb 4 Android telefoons gehad en nu een iPhone 4, en we zijn het hier allemaal eens dat qua beleving de iPhone gewoon beter is.
Maar dat Android iOs hard voorbij gaat is gewoon een feit, of je het nu wilt of niet. Een Mercedes is vaak ook beter dan een Opel. Feit is dat er wel meer Opel's verkocht worden
Je kan niet ontkennen dat Apple reputatie schade heeft opgelopen door de Antenna-gate.
Hetzelfde als dat Toyota niet ontkent dat zij dat hebben gedaan door hun Gaspedaal-gate.
Sowieso niet op mijn teentjes getrapt, maar iOS inleveren ten opzichte van Android? Ja een beetje... het is voornamelijk blackberry en symbian die echt hard moeten inleveren. En terecht trouwens android is meerdere malen beter.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:40 schreef skittelman het volgende:
Heren, alsjeblieft, voel je niet op je apple-pikkie getrapt. Ik heb 4 Android telefoons gehad en nu een iPhone 4, en we zijn het hier allemaal eens dat qua beleving de iPhone gewoon beter is.
Maar dat Android iOs hard voorbij gaat is gewoon een feit, of je het nu wilt of niet. Een Mercedes is vaak ook beter dan een Opel. Feit is dat er wel meer Opel's verkocht worden
Je kan niet ontkennen dat Apple reputatie schade heeft opgelopen door de Antenna-gate.
Hetzelfde als dat Toyota niet ontkent dat zij dat hebben gedaan door hun Gaspedaal-gate.
Of Android iOS voorbij gaat en of Apple schade heeft opgelopen door antennagate zijn 2 verschillende dingen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:40 schreef skittelman het volgende:
Wat lul je nou? Er staat toch gewoon wat de grafiek betekent? Er staat gewoon een legenda bij hoor, wijsneus.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef skittelman het volgende:
[..]
En als je een ander grafiekje ziet met de stijging van de verkoop van smartphone's ansich zie je dat Apple sinds de problemen met de antenna toch echt gedaald zijn.
Grafiekjes zonder ALLE informatie zeggen niet zoveel. Apple levert HARD marktaandeel in.
Dat klopt helemaal, maar dat komt omdat er gewoon heel veel toestellen met Android zijn. Als je al die 80000 toestellen bij elkaar optelt is het logisch dat er samen daarvan veel meer zijn dan van de iPhone alleen, no shit. Doet niets af aan het succes van de iPhone. Het enige wat jouw bron vertelt is dat de concurrentie vroeger versnipperd was en dat het nu allemaal onder de noemer Android valt. Lekker belangrijk.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:40 schreef skittelman het volgende:
HARD nog welquote:Op donderdag 20 januari 2011 16:22 schreef skittelman het volgende:
[..]
Het aanbod van Android-telefoons is geëxplodeerd in 2010. Het is niet zo dat iOS marktaandeel verliest, maar meer dat de markt groeit doordat tegenwoordig bijna iedereen een smartphone heeft. Ik zie nergens tekenen dat het slecht met iOS/de iPhone/Apple, de iPhone 4 doet het ongelofelijk goed.quote:Op donderdag 20 januari 2011 16:33 schreef skittelman het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ze niet goed verkopen, ik zeg alleen dat er veel en veel meer Androids worden verkocht. Logisch want er is meer vraag en meer aanbod.
Zolang de prijs nog op dit niveau blijft en het aanbod zo beperkt blijft zal iOs nooit meer dan 30% marktaandeel behalen.
Nog een andere bron: http://www.wirefresh.com/(...)y-an-incredible-886/
Nog een dan maar: http://www.telecomnieuws.(...)andeel-in-nederland/
De iPhone 4 doet het fantastisch. Lekker makkelijk om dat verder te vergelijken met weet ik veel hoeveel modellen van HTC, Samsung en weet ik het watquote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het aanbod van Android-telefoons is geëxplodeerd in 2010. Het is niet zo dat iOS marktaandeel verliest, maar meer dat de markt groeit doordat tegenwoordig bijna iedereen een smartphone heeft. Ik zie nergens tekenen dat het slecht met iOS/de iPhone/Apple, de iPhone 4 doet het ongelofelijk goed.
De groei van je eigen producten t.o.v. de groei van de markt is op zich wel relevant natuurlijk, maar ook dat zit wel snor denk ik zo.quote:Op donderdag 20 januari 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
De iPhone 4 doet het fantastisch. Lekker makkelijk om dat verder te vergelijken met weet ik veel hoeveel modellen van HTC, Samsung en weet ik het wat
Dat is volgens mij mogelijk, maar dat verschilt per winkel.quote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
Ik ben heftig in dubio. Ik kan nog zeker 4,5 maand niet verlengen (Vodafone klant), heb nu al anderhalf jaar een Omnia2 (Windows Mobile 6.5.3) en ben dat ding tamelijk zat. Ik zit enorm te twijfelen of ik voor 700 Euro een losse iPhone 4 ga kopen en dan over een maand of wat Sim-Only verleng voor weinig.
En voor die 700 ben ik er nog niet want dan moet ik ook zo een micro-sim knipper kopen en een leren tas of zoiets.
Mijn grootste struikelblok is dat 700 Euro achterlijk veel geld isKan ik een jaar abbo bij KPN nemen en dat die dan, met nummerbehoud, pas over een maand of 7-8 in gaat ofzo? Werkt dat zo of krijg ik dan een gruwelijke rekening van Vodafone omdat ik mijn abo moet afkopen.
Is een iPhone van KPN simlock vrij?
Help
Hmmm nee, nog een maand of 8 * +/- 40 euro is iets meer dan 100 Merkiequote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef Merkie het volgende:
Kan je niet gewoon met Vodafone bellen om je contract af te kopen? Dat kost je dan iets meer dan ¤100 (de resterende maanden van je contract). Neem vervolgens een nieuw abonnement met nummerbehoud en je hebt je iPhone voor +/- ¤300 ipv ¤700...
Iphone zit nu op 16, 16 wat? miljoen, miljard, megawatt, milliseconde?quote:Op donderdag 20 januari 2011 18:38 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat lul je nou? Er staat toch gewoon wat de grafiek betekent? Er staat gewoon een legenda bij hoor, wijsneus.
Alle nederlandse iPhones zijn Simlockfreiquote:Op donderdag 20 januari 2011 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
Kan ik een jaar abbo bij KPN nemen en dat die dan, met nummerbehoud, pas over een maand of 7-8 in gaat ofzo? Werkt dat zo of krijg ik dan een gruwelijke rekening van Vodafone omdat ik mijn abo moet afkopen.
Is een iPhone van KPN simlock vrij?
Help
Ik denk dat een aantal van jullie weer terug naar de middelbare school mogen.quote:Op donderdag 20 januari 2011 20:54 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het aanbod van Android-telefoons is geëxplodeerd in 2010. Het is niet zo dat iOS marktaandeel verliest, maar meer dat de markt groeit doordat tegenwoordig bijna iedereen een smartphone heeft. Ik zie nergens tekenen dat het slecht met iOS/de iPhone/Apple, de iPhone 4 doet het ongelofelijk goed.
Eenheid staat toch in de legenda? Miljoen dus. Als jij dit niet duidelijk genoeg vindt moet je misschien de SEC even een belletje geven, in de jaarverslagen wordt het doorgaans ook op deze wijze genoteerd. Kan je eigenhandig de verplichtingen en regels voor alle grote corporaties aanpassenquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:49 schreef skittelman het volgende:
[..]
Iphone zit nu op 16, 16 wat? miljoen, miljard, megawatt, milliseconde?
Vage grafiekjes kan je weinig mee
College marketingquote:Ik denk dat een aantal van jullie weer terug naar de middelbare school mogen.
De markt voor smartphones stijgt explosief (een van de 100 bronnen ).
Het marktaandeel van de iPhone blijft nagenoeg stabiel.... stilstand is achteruitgang.
Mochten jullie het nog steeds niet snappen nodig ik jullie van harte uit om een keertje een college marketing te komen volgen
Er staat letterlijk: iPhones sold (M). In miljoenen dus. Duidelijker kan niet.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:49 schreef skittelman het volgende:
[..]
Iphone zit nu op 16, 16 wat? miljoen, miljard, megawatt, milliseconde?
Vage grafiekjes kan je weinig mee
Weet je het verschil tussen een telefoon en een besturingssysteem?quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:49 schreef skittelman het volgende:
Ik denk dat een aantal van jullie weer terug naar de middelbare school mogen.
De markt voor smartphones stijgt explosief (een van de 100 bronnen ).
Het marktaandeel van de iPhone blijft nagenoeg stabiel.... stilstand is achteruitgang.
Mochten jullie het nog steeds niet snappen nodig ik jullie van harte uit om een keertje een college marketing te komen volgen
vodafone prepaid (media markt, saturn), media markt duitsland.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:50 schreef wolfrolf het volgende:
Losse iPhone 4 ¤600? Waar dan? Ik kan 'em niet goedkoper vinden dan 690.
In een normale markt zou je verwachten van een hoofdrolspeler als Apple haar marktaandeel vergroot als de totale markt explosief groeit.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:53 schreef Merkie het volgende:
[..]
Eenheid staat toch in de legenda? Miljoen dus. Als jij dit niet duidelijk genoeg vindt moet je misschien de SEC even een belletje geven, in de jaarverslagen wordt het doorgaans ook op deze wijze genoteerd. Kan je eigenhandig de verplichtingen en regels voor alle grote corporaties aanpassen.
[..]
College marketing. Er was eerst nauwelijks concurrentie voor de iPhone. Nu wel. Daarom groeit de markt, en Apple heeft geenszins als doel om een zo groot mogelijk marktaandeel te behalen. Anders zouden ze wel een iPhone lite, een iPhone nano en een iPhone pro op de markt brengen.
De iPad heeft nu een gigantisch marktaandeel, dat zal ook wel gaan krimpen als er concurrentie komt. Betekent dat dan meteen dat het slecht met de iPad gaat? Nee.
en daarom begin ik ook met een Mquote:Op donderdag 20 januari 2011 23:56 schreef TC03 het volgende:
[..]
Er staat letterlijk: iPhones sold (M). In miljoenen dus. Duidelijker kan niet.
Nee geen idee wat is het verschil, zijn er iPhones zonder iOs (zonder gekheid)quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:57 schreef TC03 het volgende:
[..]
Weet je het verschil tussen een telefoon en een besturingssysteem?
Het marktaandeel iOS krimpt inderdaad, maar het marktaandeel van de iPhone, de telefoon, groeit alleen maar.
Het is geen normale markt. Jouw stelling is juist dat het marktaandeel zou moeten stijgen als de producten van de bedrijven met een groot marktaandeel gelijkwaardig zijn. Dat zijn ze niet. Apple heeft maar twee telefoons, de Android-fabrikanten ieder wel minstens 10. Apple heeft eigenhandig de smartphonemarkt voor consumenten geopend en daarom hebben ze in het begin een extreem hoog aandeel gehad. Nu de concurrentie is toegenomen daalt het marktaandeel van Apple. Ik zie dat niet als iets verontrustends.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:58 schreef skittelman het volgende:
In een normale markt zou je verwachten van een hoofdrolspeler als Apple haar marktaandeel vergroot als de totale markt explosief groeit.
De eenheid is hartstikke duidelijk gezien de context, zeuren om het zeuren.quote:en daarom begin ik ook met een M
Nee, dat niet. Maar er zijn gewoon meerdere toestellen met Android.quote:Op donderdag 20 januari 2011 23:58 schreef skittelman het volgende:
Nee geen idee wat is het verschil, zijn er iPhones zonder iOs (zonder gekheid)
Jammer joh.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:42 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme deze week al tweede keer dat ik al mijn apps kwijt ben door het synchroniseren met de computer! Heb mijn iPhone gejailbreakt dus haal ik niet al mijn apps uit de appstore. Telkens wanneer ik muziek op mijn telefoon wil zetten, verwijderd hij al mijn huidige apps op een paar na. Hoe kan ik nu in vredesnaam muziek op mijn telefoon zetten?
van dat stomme itunes afblijven en winamp + ipodpluginquote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:42 schreef poiuytr het volgende:
Godverdomme deze week al tweede keer dat ik al mijn apps kwijt ben door het synchroniseren met de computer! Heb mijn iPhone gejailbreakt dus haal ik niet al mijn apps uit de appstore. Telkens wanneer ik muziek op mijn telefoon wil zetten, verwijderd hij al mijn huidige apps op een paar na. Hoe kan ik nu in vredesnaam muziek op mijn telefoon zetten?
Je aankopen overzetten en dán pas synchroniseren.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:42 schreef poiuytr het volgende:
Heel even voor de gein de Analytics van een van de websites van mijn bedrijf erbij gepakt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:03 schreef KneusTeun het volgende:
Zijn er eigenlijk statistieken van telefoons per merk?
Dus
Iphone,htc,BB,samsung etc.
Ben namelijk wel benieuwd.
Ik wil echt de sales zien te vinden van de merken.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 10:25 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heel even voor de gein de Analytics van een van de websites van mijn bedrijf erbij gepakt.
Voornamelijk desktop users, maar van de mobiele users zijn dit de statistieken van afgelopen maand (12miljoen pageviews en dit constitueert 1.5% daarvan ):
[ afbeelding ]
Hij deed het ook het ook met mijn Ipod, die ik niet gejailbreaked heb. Maar dat komt waarschijnlijk omdat ik een programma (Last.FM) via de Duitse appstore heb geïnstalleerd.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 09:50 schreef HostiMeister het volgende:
Zeuren dat het ding het niet meer doet als je met de originele software gaat rommelen. Raar he?
Hou er wel rekening mee dat de galaxy S ook als een tierelier verkoopt.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 12:38 schreef Merkie het volgende:
Skittelman: http://tweakers.net/nieuw(...)als-jaar-ervoor.html
HTC heeft 9,1 miljoen smartphones verkocht, alle HTC-toestellen bij elkaar zijn er nog steeds minder dan de iPhone 4...
De HTC Galaxy S?quote:Op vrijdag 21 januari 2011 14:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hou er wel rekening mee dat de galaxy S ook als een tierelier verkoopt.
Nee de Samsung. Ik wilde alleen maar aangeven dat HTC niet de enige smartphone is met Adnroid als OS.quote:
Ja, dat snap ik, maar als Apple met twee telefoons het dubbele aantal verkopen haalt van HTC in zijn geheel (toch wel de voornaamste Android-fabrikant, en dan zijn niet eens alle telefoons met Android uitgerust), dan is dat toch niet zorgwekkend.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:02 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nee de Samsung. Ik wilde alleen maar aangeven dat HTC niet de enige smartphone is met Adnroid als OS.
Android knalt iOS voorbij, logisch natuurlijk als je ziet hoeveel Android telefoons uitkomen. Maar Apple levert geen marktaandeel in, omdat die cijfers van inferieure (Symbian en BBOS (hoe die meuk ook mag heten) en WM6.5) mobiele besturingssystemen afgesnoept worden.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:03 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik, maar als Apple met twee telefoons het dubbele aantal verkopen haalt van HTC in zijn geheel (toch wel de voornaamste Android-fabrikant, en dan zijn niet eens alle telefoons met Android uitgerust), dan is dat toch niet zorgwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |