zekerquote:
los gaan, gek doen, dansen. ZONDER EEN RAAR PAK AAN TE DOENquote:
Jaaaaaa, en op wat voor muziek? Kom op, geef me nou eens wat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:22 schreef wise het volgende:
[..]
los gaan, gek doen, dansen. ZONDER EEN RAAR PAK AAN TE DOEN
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:22 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Het is jouw feestje (niet).
eh, house, dance, rock, rnb, rap. Wat de Dj ook speeltquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef EDMAN- het volgende:
[..]
Jaaaaaa, en op wat voor muziek? Kom op, geef me nou eens wat.
ik dacht als chuck norrisquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:29 schreef Michielos het volgende:
Ik snap het hele probleem niet. Carnaval is nu eenmaal een feest met een "dresscode". Ik ga als Bruce Lee dit jaar
Degene die het zo erg vinden verkleden zich alleen maar als ze LARP in het bos spelen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:29 schreef Michielos het volgende:
Ik snap het hele probleem niet. Carnaval is nu eenmaal een feest met een "dresscode". Ik ga als Bruce Lee dit jaar
Ik geloof er niks van.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:28 schreef Maikuuul het volgende:
Conclusie van dit topic:
Mensen die het niet vieren vinden het debiel, en zitten daarom liever om 18:00 op de bank tv te kijken totdat ze de volgende morgen weer naar hun werk moeten rijden.
Mensen die het wel vieren vinden het leuk en hebben een weekje vrij, amuseren zich 3 dagen lang met of zonder alcohol en gaan de week erna gewoon weer aant werk.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 19:34 schreef CaptainCookie het volgende:
Al die grafautisten op FOK! die geen of kutvrienden hebben om iets leuks mee te doen en daarom alles wat leuk en gezellig is haten, gewoon omdat ze zelf zo'n kutleven hebben.
Waar heb je die onzin nou weer vandaanquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:32 schreef Roellie80 het volgende:
Wat mij niet aanstaat aan dat hele carnaval is dat het (blijkbaar) voor een groot gedeelte PVV stemmers zijn.
Deze mensen zijn dus tegen de hoofddoeken maar gaan zelf wel in de meest debiele outfits de straat op.
paupers
Ik woon in brabantquote:Op donderdag 20 januari 2011 12:42 schreef Roellie80 het volgende:
[ afbeelding ]
Da's dus in limburg in elk geval 1 op 4
Wees dan consequent. Vind je een hoofddoek niet kunnen ga dan ook niet als een debiel in een matig verkleedpartijtje meedoen.
Wat een bullshit man, flikker toch op. (en nee ben geen Limbo)quote:Op donderdag 20 januari 2011 12:46 schreef Roellie80 het volgende:
Fijn voor jou, voor mij hebben de Limburgers het voor jullie dan mooi verkloot
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |