Hmmm, ik ben 's ochtends niet echt frisquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:25 schreef cafpow het volgende:
[..]
jawel er klopt wel veel van, alleen is de volgorde een beetje vreemd, het zou moeten zijn:
dat is best lekker,begin je lekker fris aan je tentamen en heb je daarna een groot gedeelte van de dag om te ontspannen
waar is de liefdequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:24 schreef cafpow het volgende:
[..]
een maandje naar de zonen het is vanuit jou perspectief ga je op vakantie?
Maar je mag best achter me aan vliegen hoor...
Goeie herinneringen aan die Heineken reclame, had toen een vriendin die zo heetquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:09 schreef oshiro het volgende:
Hoi.
Julie Julie Julie Julie.... Julie Julie Julie July
tja, ik zie de fouten toch echt nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, ik ben 's ochtends niet echt frisMaar van die eerste zin klopt vooralsnog geen drol
de liefde is er wel, alleen het geld nietquote:
Als het toen al een ex was lijkt het me irritant om dat steeds te moeten horenquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
Goeie herinneringen aan die Heineken reclame, had toen een ex die zo heet
een reis naar de zon, dat kan ik niet betalen....quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:29 schreef cafpow het volgende:
de liefde is er wel, alleen het geld nieten ik zeg toch dat je best achterna mag komen
Op dat moment was het m'n ex nog nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het toen al een ex was lijkt het me irritant om dat steeds te moeten horen.
Nee, het was mooier geweest als ze dat deel van fris beginnen eerder in de zin had geplaatst.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Er klopt iig geen drol van, da's een ding wat zeker is
dat werken heeft je scherp gemaaktquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het toen al een ex was lijkt het me irritant om dat steeds te moeten horen.
ow, en naar het strand in het buitenlandquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef rival het volgende:
[..]
een reis naar de zon, dat kan ik niet betalen....
Dan klopt je zin nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef STING het volgende:
[..]
Op dat moment was het m'n ex nog niet
Voor mij sloeg die zin nergens op.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, het was mooier geweest als ze dat deel van fris beginnen eerder in de zin had geplaatst.
Het is verwarrend, maar niet fout,
ach, vandaar dat ik mischien altijd vier en vijfjes haalde op school voor nederlands, om letterkunde nog maar achterwege te latenquote:
De mijne wel. Heul veul zelfs. Ik vind het wel leuk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt zo blij dat mijn naam niet in (bekende) liedjes voor komt
Dat zou mogelijk moeten zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, en naar het strand in het buitenlanddat wel?
nou boek een ticket en volg me maar...van mij mag het welquote:
Ik ken alleen maar dat soort mensen, dus ik ben blij van niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
De mijne wel. Heul veul zelfs. Ik vind het wel leuk.
Behalve als mensen denken dat ze origineel zijn als ze het gaan zingen.
Sandy my darling you hurt me real badquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:33 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt zo blij dat mijn naam niet in (bekende) liedjes voor komt
Gewoon een willekeurig ticket? ik voorzie complicatiesquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:34 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou boek een ticket en volg me maar...van mij mag het welkan best gezellig zijn met andere mensen op vakantie
Ja, zo kan je Suzanne en Rosanne ook wel op mij toepassen. Dacht het niet hequote:Op woensdag 19 januari 2011 16:35 schreef STING het volgende:
[..]
Sandy my darling you hurt me real bad
You know it's true but baby you gotta believe me
When I say I'm helpless without you
Love has flown all alone
I sit, I wonder why-yi-yi-yi
Why, you left me oh Sandy
Sandy, Sandy, why-yi-yi-yi-yi
Oh Sandy
Sanne, Sandy, identiek genoeg
nou, ja een 2e klas ticket richting zuid-amerika, dan ben je al in de buurtquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
Gewoon een willekeurig ticket? ik voorzie complicaties
oh, dat klinkt niet verkeerd!quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:37 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou, ja een 2e klas ticket richting zuid-amerika, dan ben je al in de buurthoewel tot chili en dan is het helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |