Ja. En dan film je het en plaats je het hier. Dat is stoer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
Zal ik mijn zak laten tatoeren met de tekst: Warning, may contain nuts
??
quote:
Het is tijd voor een nieuwe oorlog: ik ben de lessen van de vorige weer vergeten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hebben we dan niks geleerd van de oorlog? Ik vertik het te worden weggestopt in dat strafkamp
Dan sluit je dus die lekkere vrouwen uit, met een noten allergiequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
??
Na openen koel en donker bewarenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
??
Tentamen in het sportcentrum? Care to explain?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
Oh, babs! Ik heb morgen tentamen in het sportcentrum
*schraapt alvast durf bijeen*
Nooit bijv. eindexamen gehad in een gymzaal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tentamen in het sportcentrum? Care to explain?
Ja, dat is de collectie gymzalen, fitness zalen en zwembaden van de UT. Ik heb heel nostalgisch tentamen in een gymzaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tentamen in het sportcentrum? Care to explain?
Oeh wat schattigquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is de collectie gymzalen, fitness zalen en zwembaden van de UT. Ik heb heel nostalgisch tentamen in een gymzaal
Dus jij laat me daar gewoon wegkwijnen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is tijd voor een nieuwe oorlog: ik ben de lessen van de vorige weer vergeten.
Iedereen heeft toch examens in een gymzaal? Zo hoort datquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oeh wat schattigVroegâh, op de havo, hadden we daar gewoon gymles
En examens, later
Typsch gevalletje: eigen schuldquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij laat me daar gewoon wegkwijnen?
Ik had er ook ooit één in de aula van de school. Stond een groot kerkorgel enzo. Brrrrquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch examens in een gymzaal? Zo hoort dat
Ooh je bedoelt mij?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
Is het niet de gewoonte dat je als moeder zelf de naam bedenkt (evt. samen met partner)
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Typsch gevalletje: eigen schuld
Eindelijk herkenning!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oeh wat schattigVroegâh, op de havo, hadden we daar gewoon gymles
En examens, later
Ook bekend van klassiekers zoals [Singles] nananananaquote:
Internet!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
Yes! De ziggo kabelshit is binnen, papa is onderweg, dus hopelijk straks weer internet!
Ik zou mijn zoon of dochter echt een naam geven waar ze gruwelijk mee gepest worden. Dat is karaktervormend. Iets als Pepijn, Corneel of Pier.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
een jongen noem je toch wel Jordy he
Ik heb zulke TT's nooit gemaakt, toch?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ook bekend van klassiekers zoals [Singles] nanananana, [Singles] jij lekker niet en ik lekker wel
en [Singles] hihihihi
Nou vooruitquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb zulke TT's nooit gemaakt, toch?
En die lekker puh was naar Mata
kabeltjes pluggen is al te moeilijk?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:47 schreef missbehavin het volgende:
Yes! De ziggo kabelshit is binnen, papa is onderweg, dus hopelijk straks weer internet!
Het is wat, zo'n generatiekloof. Het zal wel komen omdat ik in reserveduitsland woonquote:
nou.. jordy de pordy kan ook littekens achterlaten hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou mijn zoon of dochter echt een naam geven waar ze gruwelijk mee gepest worden. Dat is karaktervormend. Iets als Pepijn, Corneel of Pier.
Hier in A'dam anders ook gymen en examens in de gymzaal, op de middelbare schoool. Zoals het hoortquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het is wat, zo'n generatiekloof. Het zal wel komen omdat ik in reserveduitsland woon
Nee, ik bedoelde 1 of andere niet Single. Dus het boeit verder weinigquote:
Ik doe ook niet niet-lief. Ik doe gewoon realistischquote:
Nee, dan een naam waar nog nooit iemand van heeft gehoord maar die wel klinkt als een bekende naam. Jenny? Nee... Cindy? Nee... Sherry? Nee... *zucht*quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
nou.. jordy de pordy kan ook littekens achterlaten hoor
Idd. Net als ze een 'domme' naam geven, zoals Kelly en Melissa enzo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou mijn zoon of dochter echt een naam geven waar ze gruwelijk mee gepest worden. Dat is karaktervormend. Iets als Pepijn, Corneel of Pier.
Tegelijk? Handig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Hier in A'dam anders ook gymen en examens in de gymzaal, op de middelbare schoool. Zoals het hoort
Wat is het dan wel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, dan een naam waar nog nooit iemand van heeft gehoord maar die wel klinkt als een bekende naam. Jenny? Nee... Cindy? Nee... Sherry? Nee... *zucht*
En dan wel gelijk bij de geboorte een gouden naam-ketting gevenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Idd. Net als ze een 'domme' naam geven, zoals Kelly en Melissa enzo.
Iets met bouwjaren enzoquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Hier in A'dam anders ook gymen en examens in de gymzaal, op de middelbare schoool. Zoals het hoort
Of Samantha en Priscilla. Charity of Hope.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:53 schreef STING het volgende:
[..]
Idd. Net als ze een 'domme' naam geven, zoals Kelly en Melissa enzo.
Ah, idd, die stomme lapohunter ook de hele tijdquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:53 schreef rival het volgende:
Hey ik zie nu hoe het vorige topic dicht ging, goede actie sammetje
Hence de TTquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:53 schreef rival het volgende:
Hey ik zie nu hoe het vorige topic dicht ging, goede actie sammetje
vertel eensquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:52 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, dan een naam waar nog nooit iemand van heeft gehoord maar die wel klinkt als een bekende naam. Jenny? Nee... Cindy? Nee... Sherry? Nee... *zucht*
Ze roept niet voor niets 'eindelijk herkenning'quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:54 schreef STING het volgende:
[..]
Is dat nu niet meer zo dan? Kan ik me moeilijk voorstellen
Nee lieve schat, de bank moet aan de kant, dat lukt al niet alleen.. En er moet eoa wandcontactdoos vervangen worden. En ik ben niet zo handigquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
kabeltjes pluggen is al te moeilijk?
En terechtquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:51 schreef rival het volgende:
[..]
nou.. jordy de pordy kan ook littekens achterlaten hoor
Dat geloof ik graag ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ze roept niet voor niets 'eindelijk herkenning'Blijkbaar is al het andere veranderd, en is dat het enige dat nog enigszins de tand des tijds heeft doorstaan
Heb je een goed excuus om Q langs te laten komenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee lieve schat, de bank moet aan de kant, dat lukt al niet alleen.. En er moet eoa wandcontactdoos vervangen worden. En ik ben niet zo handig
Dat kan ik bij Cindyquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:56 schreef rival het volgende:
[..]
Daar kan ik gezichten bij halen en die bezorgen mij alleen maarsmileys hoor
Nee want as I said heb ik dus een ongebruikelijke voornaam en ik heb geen zin dat mijn voornaam aan mijn fok account wordt gelinkt.quote:
Dat dusquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:55 schreef STING het volgende:
[..]
Ah, idd, die stomme lapohunter ook de hele tijd
om trots op te zijnquote:
Ik ben voornameljik met m'n achternaam geplaagd vroegerquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terechtIk zit opgescheept met Sanne pannen en een oom die me Sandrientje noemt
Ik vind Sanne een hele mooie naam. Sterker nog, toen ik nog met een ex had en nog wel kinderen wilde, hadden we het over Sanne als naamquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
En terechtIk zit opgescheept met Sanne pannen en een oom die me Sandrientje noemt
Wel aan Facebook?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee want as I said heb ik dus een ongebruikelijke voornaam en ik heb geen zin dat mijn voornaam aan mijn fok account wordt gelinkt.
Die van je oom is wel erg naarquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Inderdaad, mensen die zo heten, mogen niet klagenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind Sanne een hele mooie naam. Sterker nog, toen ik nog met een ex had en nog wel kinderen wilde, hadden we het over Sanne als naam
Mijn bijnaam op de middelbare was gewoon mijn achternaam. Lekker kort: Bosquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:58 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ben voornameljik met m'n achternaam geplaagd vroeger
M'n bijnaam was op de lagere school dan ook een afkorting van m'n achternaam
Ik vind het echt een kutnaam en getuigen van weinig originaliteit als je zo een naam kiestquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind Sanne een hele mooie naam. Sterker nog, toen ik nog met een ex had en nog wel kinderen wilde, hadden we het over Sanne als naam
Toen kende ik jou nog nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kutnaam en getuigen van weinig originaliteit als je zo een naam kiest
Kloptquote:
ik had de huwelijksakte beter moeten bekijkenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee want as I said heb ik dus een ongebruikelijke voornaam en ik heb geen zin dat mijn voornaam aan mijn fok account wordt gelinkt.
Prinsesje?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
KloptGelukkig is mijn huidige bijnaam beter
Want dat maakt het meer of minder origineel?quote:
dat krijg je er bij haar niet inquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
ik moest lachenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naast jou heb ik maar 1x eerde een Sanne gekend.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want dat maakt het meer of minder origineel?
Ja verdorie, pa is al onderwegquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:57 schreef STING het volgende:
[..]
Heb je een goed excuus om Q langs te laten komen
Blondiequote:
Het is al eeuwen de populairste meisjesnaam of zo.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Naast jou heb ik maar 1x eerde een Sanne gekend.
Ik kom ze niet tegen, en ik vind het mooi.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Blondie
[..]
Het is al eeuwen de populairste meisjesnaam of zo.
Ach, ik moet ze ook niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik kom ze niet tegen, en ik vind het mooi.
Niet dat het nu nog boeit, gezien het feit dat ik geen kids meer mot.
Hoe heette jij ook alweer?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef missbehavin het volgende:
Ik vond mijn naam vroeger vreselijk, maar nu ben ik er erg blij mee
Ik ben 23quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
detail: 18 jarigen zijn geen kinderen meer
Mja.. dat wordt een tikkie tricky. Moet je veel beter opletten met foto's enzo.quote:
Beetje oubollig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
Ik wil graag Christina hetenOf Elizabeth
Dat moet je met 18 ook. Sowieso ziet de 14 jarige van tegenwoordig eruit als 18quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mja.. dat wordt een tikkie tricky. Moet je veel beter opletten met foto's enzo.
Huh?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |