Ja. En dan film je het en plaats je het hier. Dat is stoer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
Zal ik mijn zak laten tatoeren met de tekst: Warning, may contain nuts
??
quote:
Het is tijd voor een nieuwe oorlog: ik ben de lessen van de vorige weer vergeten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hebben we dan niks geleerd van de oorlog? Ik vertik het te worden weggestopt in dat strafkamp
Dan sluit je dus die lekkere vrouwen uit, met een noten allergiequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
??
Na openen koel en donker bewarenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:33 schreef stbabylon het volgende:
??
Tentamen in het sportcentrum? Care to explain?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
Oh, babs! Ik heb morgen tentamen in het sportcentrum
*schraapt alvast durf bijeen*
Nooit bijv. eindexamen gehad in een gymzaal?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tentamen in het sportcentrum? Care to explain?
Ja, dat is de collectie gymzalen, fitness zalen en zwembaden van de UT. Ik heb heel nostalgisch tentamen in een gymzaalquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:37 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Tentamen in het sportcentrum? Care to explain?
Oeh wat schattigquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat is de collectie gymzalen, fitness zalen en zwembaden van de UT. Ik heb heel nostalgisch tentamen in een gymzaal
Dus jij laat me daar gewoon wegkwijnen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is tijd voor een nieuwe oorlog: ik ben de lessen van de vorige weer vergeten.
Iedereen heeft toch examens in een gymzaal? Zo hoort datquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oeh wat schattigVroegâh, op de havo, hadden we daar gewoon gymles
En examens, later
Typsch gevalletje: eigen schuldquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:39 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dus jij laat me daar gewoon wegkwijnen?
Ik had er ook ooit één in de aula van de school. Stond een groot kerkorgel enzo. Brrrrquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch examens in een gymzaal? Zo hoort dat
Ooh je bedoelt mij?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:31 schreef stbabylon het volgende:
Is het niet de gewoonte dat je als moeder zelf de naam bedenkt (evt. samen met partner)
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Typsch gevalletje: eigen schuld
Eindelijk herkenning!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Oeh wat schattigVroegâh, op de havo, hadden we daar gewoon gymles
En examens, later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |