Werkzequote:
oh noesquote:
Groetjesquote:
suiker? nee zoetjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met suiker?
aangezien je blijkbaar te weinig gegeten hebt, vermoed ik dat het je suikerspiegel was
Pets!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En zonder eten!
En in de blote billen![]()
Dan zul jij goed kunnen plassen zeg!quote:
Het helpt goed tegen de hoofdpijn en mijn buik wordt er wat rustiger van, dus die paar extra sanitaire stops neem ik wel op de koop toequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zul jij goed kunnen plassen zeg!
hoofdpijn kan sowieso een teken van uitdroging zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het helpt goed tegen de hoofdpijn en mijn buik wordt er wat rustiger van, dus die paar extra sanitaire stops neem ik wel op de koop toe.
Helloquote:
Wat duurde lang?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui, ben ik weer![]()
Duurde weer veel te lang
Waar was je heen danne?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui, ben ik weer![]()
Duurde weer veel te lang
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:47 schreef DaMart het volgende:
Kun je mij voorlezen dan? Ter vervanging van het voorleesontbijt dat ik door grieperigheid heb gemist?.
niet gooien met die baby héquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vanavond babysitten bij de overbuurvrouwBen benieuwd
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
tof! hoeveel kinderen? hoe oud?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Baby?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even langs het werkquote:
Een contract ondertekenenquote:
Dat is wel tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |