quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Als het goed is, is ze nu al met hem bezig...
succesquote:
Dat heeft hij heel tactisch niet gezegdquote:
hoihoiquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemiddag
Ik ben het vleesch vergeten
maar geen zin om nog een keer de deur uit te gaan
dus nu stuur je je vriend?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemiddag
LoooooooooooovelyLadyquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
Goedemiddag
Das gewoon even erg als zonder koffie zittenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:39 schreef MPG het volgende:
[..]
LoooooooooooovelyLady!
OHNOES!!!!! Not ze meat!!!
En nu?
Ja. Minstens. Misschien nog wel iets ergerquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Das gewoon even erg als zonder koffie zitten
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Eerst even zitten... iets met duizeligheid en zwarte vlekken
Dat wordt dus zonder verhaaltje naar bed vanavondquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:38 schreef MPG het volgende:
Dat heeft hij heel tactisch niet gezegd...
Genoeg gegeten? Lage bloeddruk?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:40 schreef LovelyLady het volgende:
Eerst even zitten... iets met duizeligheid en zwarte vlekken
Whahaha met een pak rammel naar bedquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat wordt dus zonder verhaaltje naar bed vanavond
Nope en geen ideequote:
Kan hij mooi nog wat extra lerenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Met suiker?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope en geen idee
Het gaat wel weer
Koffie
Nooit, en een bloeddruk heb ik naar het schijnt überhaupt nietquote:
En zonder eten!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:43 schreef LovelyLady het volgende:
Whahaha met een pak rammel naar bed
Ik ook nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:46 schreef MPG het volgende:
Nooit, en een bloeddruk heb ik naar het schijnt überhaupt niet![]()
.
Kun je mij voorlezen dan? Ter vervanging van het voorleesontbijt dat ik door grieperigheid heb gemist?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mn schoonmoeder ook niet, iig niet in haar linkerarmquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Nee, jij hebt een koffiedruk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:46 schreef MPG het volgende:
[..]
.
Ook in het ziekenhuis vastgesteld?quote:
Werkzequote:
oh noesquote:
Groetjesquote:
suiker? nee zoetjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Met suiker?
aangezien je blijkbaar te weinig gegeten hebt, vermoed ik dat het je suikerspiegel was
Pets!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En zonder eten!
En in de blote billen![]()
Dan zul jij goed kunnen plassen zeg!quote:
Het helpt goed tegen de hoofdpijn en mijn buik wordt er wat rustiger van, dus die paar extra sanitaire stops neem ik wel op de koop toequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dan zul jij goed kunnen plassen zeg!
hoofdpijn kan sowieso een teken van uitdroging zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het helpt goed tegen de hoofdpijn en mijn buik wordt er wat rustiger van, dus die paar extra sanitaire stops neem ik wel op de koop toe.
Helloquote:
Wat duurde lang?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui, ben ik weer![]()
Duurde weer veel te lang
Waar was je heen danne?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Trevland het volgende:
Hey Lui, ben ik weer![]()
Duurde weer veel te lang
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:47 schreef DaMart het volgende:
Kun je mij voorlezen dan? Ter vervanging van het voorleesontbijt dat ik door grieperigheid heb gemist?.
niet gooien met die baby héquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vanavond babysitten bij de overbuurvrouwBen benieuwd
quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
tof! hoeveel kinderen? hoe oud?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Baby?quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Even langs het werkquote:
Een contract ondertekenenquote:
Dat is wel tofquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |