We gingen gewoon voor de lol grillrooms bellen gisteravondquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Loopt 'ie serieus mijn ideeën te pikken? Ik dacht dat DAT een grap was![]()
Ik heb 4 pizzacalls gedaan (in 3 dagen, naar dezelfde pizzeria) en toen was het klaar.
Dat is inmiddels al een week geleden. Ik doe nooit lang hetzelfde, ook de brankgrappen zijn wel klaar.
Vroeger was ik een drammertje, ik weet nu juist heel erg goed wanneer een grap niet meer leuk is en wanneer je ergens mee moet stoppen. Jammer dat anderen het idee dan oppakken en er verder mee gaan, want het is dus niet leuk meer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 14:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Gister vóór zijn uitzending zaten we met een groep in Skype en toen gingen ze de hele tijd pizzaria's bellen en pizza onzin bestellen enzo. Later werden daar ook wat stukjes van uitgezonden. Ook belden ze de ANWB enzo.. Beetje lame
volgende week pasquote:Op woensdag 19 januari 2011 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
Kunnen we deze even flink veel en overal spammen:
[ afbeelding ]
Dank uuuuu
Daar werden later ook wel stukjes van uitgezonden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
We gingen gewoon voor de lol grillrooms bellen gisteravonden sexshops en coffeeshops
ooh okquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet ingepland worden en alles zit vol
Schijnbaar vinden ze het zelf nog wel grappigquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vroeger was ik een drammertje, ik weet nu juist heel erg goed wanneer een grap niet meer leuk is en wanneer je ergens mee moet stoppen. Jammer dat anderen het idee dan oppakken en er verder mee gaan, want het is dus niet leuk meer.
Ik vond het wel grappigquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Daar werden later ook wel stukjes van uitgezonden.
En trouwens waarom denk je dat ik uit het gesprek ging
Dat was echt niet grappig meer ofzo..
Ik bereid vrijwel nooit iets voor, maar heb nu wel alvast 2 gesprekjes voor vanavond. Ik heb in totaal 4 gesprekjes gehad, 2 halen de uitzending, 2 gaan er wegquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Daar werden later ook wel stukjes van uitgezonden.
En trouwens waarom denk je dat ik uit het gesprek ging
Dat was echt niet grappig meer ofzo..
stewie lachtequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:02 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik hoor geen Stewie? Ik hoor nog een liedje..
Ik denk dat ik achterloop
Ik F5 nog niet, ik wil Stewie horenquote:
Je moet blijven vernieuwen, anders word je een soort Giel. Zo'n one trick ponyquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:01 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Schijnbaar vinden ze het zelf nog wel grappig
Inderdaad, zo hoort het ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je moet blijven vernieuwen, anders word je een soort Giel. Zo'n one trick pony![]()
Daar wil ik voor waken.
Bovendien verzin ik alle dingen zelf (met hier en daar een gepikt dingetje van heel lang geleden, zoals Jack Spijkermans Slipsnifter) en blijf ik malen op wat zou kunnen werken. Werkt het niet dan niet, het is niet altijd allemaal even grappig, maar dan moet je ook meteen door met wat anders
Goed zoquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben nu al de playlist voor morgenmiddag 17:00 aan het maken
En bedankt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wou net weer radio ONZ gaan luisteren, tot ik zag dat dagoduck nu is. Ik wacht wel even
ps; hoi.
je bent een uur te laatquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik wou net weer radio ONZ gaan luisteren, tot ik zag dat dagoduck nu is. Ik wacht wel even
ps; hoi.
En dat ligt waaraan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:08 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Je wist allang dat ik je DJ skills niet goed vindt.
En je muzieksmaak.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vermoed je inlevingsvermogen.
Ik dacht alquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:09 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik gok je muziek smaak, niet je dj skills
Tja, autisme..quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik vermoed je inlevingsvermogen.
quote:"Sweet Home Alabama" was written as an answer to two songs, "Southern Man" and "Alabama" by Neil Young, which dealt with themes of racism and slavery in the American South
Hoeft niet. Ik win tochquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
ZEKERS DAT IK DAAR BIJ BEN
Deelname uitgesloten voor dj's.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
ZEKERS DAT IK DAAR BIJ BEN
Niet zo ongeduldig.quote:
quote:
Grapje joh; ik wil ook graag winnen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:15 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ik ben geen DJ maar amateur
Ik moet werken..quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:16 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kan er vanavond niet zijn. Voebal...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |