Hallo beste computer fanaten!
Nu heb ik wel wat geld en natuurlijk moet je hard werken voor geld, maar ik zit nu op dat moment dat ik echt twijfel aan of ik een nieuwe pc moet kopen ja of nee! O pzich vind ik online gaming wel leuk, en zou ik graag starcraft 2 spelen etc. Probleem is en hier komt het ik heb nog een pc met een AM2 moederbord. Met een 1800 mhz processor.
Ik denk dat ik daarom wel mag zeggen dat deze pc ver afgeschreven is. Nu heb ik een plannetje maar had ik graag geweten wat jullie denken of wat goedkoper zou kunnen!
Uiteraard streef ik naar een game pc die wel een jaar mee kan hopelijk. Maar hoef ik niet te gamen op top niveau zolang ik geen lag heb, en tja de graphics of de hoekjes aan mijn scherm laten me koud.
Grafische kaarten AMD Radeon HD6000
HD6850 (AMD Radeon HD6850)
159 euro
Phenom II X4 955 (4x 3200 MHz
130 euro
Voedingen tot 600 Watt corsair
56 euro
Centurion 534 Lite Black (5x 5,25" extern, 1x 3,5" extern, 4x 3,5" intern)
51 euro
20 euro dvd drive
+1 fan 8 euro
assrock 870 Extreme3 (AMD 870) mobo
82 euro
4 GB DDR3-1333 Kit (4096 MB) 45 euro (ben met 4 gig altijd goedkoper uit dan met 3 tenzij ik met 2 ga spelen dat zou 25 euro ofzo kunnen kosten.
Iemand een idee of dit budget al goed is, of beter kan ? Wat kan ik veranderen wat zou ik kunnen veranderen ? Maar als jullie zeggen dat de prijs kwaliteit goed is, en de pc zo ook goed zou lopen vind ik het wel prima. Ik vind het alleen moeilijk om te kiezen van ''wel kopen, niet kopen'' ? Misschien iemand die hier ervaring mee heeft kom dan ook even gezellig binnen.
Ps zoals je gezien hebt staat er geen windows bij, maar sssht heh! :p