In de kraamtijd van Ivan werd dat telkens netjes gevraagd. Deze keer is het helemaal niet gebeurd. Zelfs de lactatiekundige in het ziekenhuis keek alleen maar mee. Toen ze zagen dat ik er zelf handigheid in had lieten ze me maar. Heel fijn was dat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef huuphuup het volgende:
Ik zou nu echt niet meer accepteren dat er zo aan gesjord en gezeten wordt.
er komt rood haar in de familie voor, en ik heb rode plukken. Telt dat ook?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:26 schreef Twinkly het volgende:
Dat is ook wel een hele goeie Davinia, hele kleine baby'tjes blijven gewoon op reflex zuigen, de wat oudere worden boos en laten los waardoor het lijkt dat de melk op is.
Auch! die blarenEn je hebt niet eens rood haar (of je verft het stiekem
)
Ja elke maand zo'n dipje.. Mn cyclus draait ergens op de achtergrond mee denk ik. Ff power pumpen om de boel weer online te krijgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:16 schreef pessie het volgende:
Tico das wel een dipje ja! Veranderende hormoonhuishouding?
Claudia, welk schema?
Melkbommetjes maken, schijnt te werken en het is nog lekker ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:11 schreef Ticootje het volgende:
nou... het dipt nu wel heel erg.. 200cc... In plaats van 300.. Zo irritant..
Maak jij ze voor mij?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Melkbommetjes maken, schijnt te werken en het is nog lekker ook
haha, weet je heeeeeel toevallig kom ik straks heel dicht bij jou langs.. Klein stukske om..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |