Ja he, er kan best nog 1 kindje bij hier, toch??? Als het een beetje meezit verhuizen we in 2012, Zo niet dan kan er volgens mij best wel een leuk babykamertje gemaakt worden van dat 5m2 hokjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 januari 2011 20:16 schreef Orea het volgende:
Vind het best shocking.. Ik werk bij een groot bedrijf. Afgelopen jaar geloof ik zo'n 15 (??) kindjes in totaal geboren.. en ik ben de enige die (nog) bv geeft...
Ik denk dat ik ook de enige ben die (nog) bv geeft van alle kindertjes die afgelopen jaar geboren zijn bij ons op het werk. Het is dat ik nu niet meer kolf, dus de mensen hebben het niet meer zo in de gaten. Maar ik steek het niet onder stoelen of banken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het supermakkelijk en nu Harry verkouden is en minder goed eet, hoef ik niet bang te zijn dat hij niet voldoende binnen krijgt...
Ik zie daarom eerlijk gezegd ook wel een beetje op tegen een nummertje 2 op korte termijn. Nu is zoonlief makkelijk 's nachts te troosten. Even slokje borst en dan hoppa weer verder slapen. Kost me max 10 min.
Niet als je opdroogt wat in 9 van de 10 gevallen gebeurt...quote:Op maandag 24 januari 2011 20:44 schreef Ssserpente het volgende:
Maar dat kan dan toch nog steeds, Asy?
Ik wil best 2 kindjes aan de borstquote:Op maandag 24 januari 2011 20:51 schreef Ssserpente het volgende:
O ja, tuurlijk, ik had even het moment in gedachten waarop je al een tweede aan de borst had.
Maar ook als je zwanger bent zou ik 'm gewoon lekker blijven aanleggen. Ws is het 'm meer om het momentje te doen dat dat er daadwerkelijk nog iets uitkomt.
Maar waarschijnlijk loopt het dan zo geleidelijk terug dat ie er op z'n gemakje aan kan wennen.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:01 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik wil best 2 kindjes aan de borst
Hmm, ik weet niet of Harry tevreden zou zijn als er niks meer uit komt. Hij drinkt vaak minstens 1 soms nog 2 borsten leeg per nacht...
Maar goed, dat is een zorg voor 'later'
Ow ik kan me voorstellen dat het even een emo-momentje was hoor, dat laatste bakje.quote:Op maandag 24 januari 2011 21:10 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Maar waarschijnlijk loopt het dan zo geleidelijk terug dat ie er op z'n gemakje aan kan wennen.
Hoe zit het eigenlijk met de samenstelling van de bv als er een nieuw kindje bij komt? Is die dan weer gericht op het jongste kindje?
Lente is ook de enige van haar leeftijd op het kdv die nog bv krijgt. En tot vorige week gaf ik 'r nog regelmatig een bekertje afgekolfde melk mee ook (ik kolfde dan wel niet meer, maar had de vriezer nog volstaan). Niemand die er raar over deed. Zou me trouwens ook roesten ook.
Het laatste bakje melk uit te vriezer was trouwens wel een-momentje. Heb nog overwogen om het te bewaren, maar je kan er zo weinig mee...
Tja, ik moet bekennen dat dat hier ook zo ging. Het zou deze keer heel fijn zijn als Lena gewoon bij ons op de kamer blijft slapen, in ieder geval een jaar. Dan kan ze naar een eigen kamertje verhuizen als wij naar ons nieuwe huis overgaan. Dat scheelt gezeur met twee kinderen op een kamer laten slapen.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn om dit te lezen. Wij wonen op 60m2 en het ledikantje moet dus wel op onze slaapkamer want geen kamer over. Als ik dan bij veel hier lees dat het slapen veel beter ging nadat ze over gingen naar hun eigen kamer kan ik me best druk maken dat we elkaar allemaal wakker liggen te houden straks.
Eerlijk? Ik vind dat best een stomme en kortzichtige opmerking. Niet iedereen kiest voor dezelfde manier van leven. Gelukkig.quote:Op maandag 24 januari 2011 18:19 schreef Poppejans het volgende:
Ik heb altijd zo'n bepaald beeld gehad bij mensen die met 2/meer kinderen op een flat wonen![]()
stom he
sorry voor offtopic gaan en zijn hier.Al die samen slapende kindjes maakte me zo aan het rammelen!
quote:Op maandag 24 januari 2011 23:00 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Sorry Huup..maar in mijn geval was dat niet zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |