Ja das precies mijn probleem... Nou ja komt ook wel goed zonder. Ik vreet mn distel wel gewoon op en kijk wat er gebeurd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb alleen niks in huis om ze te maken
Nee, en het is ook geen prestatie...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:43 schreef Orea het volgende:
Hier een collega van de week met kleine op bezoek. Kleine is nog geen 2 maanden. Máár ze slaapt al wel door (krijgt ook kv) en dat werd ook heel trots verteld! Kan me voorstellen dat je het lekker vind, hele nachten slaap.. Maar ik snap niet dat het zo belangrijk is om er zo overmatig trots op te zijn.. Het blijft gewoon niet natuurlijk voor een baby om de hele nacht 'door' te slapen..
Ja en dat vind ik wel eens heel erg sneu...quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:46 schreef Ticootje het volgende:
Het is de maatschappij die het eist van kindjes dat ze doorslapen...
Nee! Ik kan het dan nooit laten om 'op te scheppen' over die ene (normaal dan, afgelopen nachten is het prut en niet een enkele keer wakker maar zowat de halve nachtquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:47 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Nee, en het is ook geen prestatie...
En dit lijkt me echt heel erg lastig..quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef Twinkly het volgende:
Ik word er onzeker van, ook omdat mijn man het met haar eens is.
En nog even, dus zij wil dat hij van zijn 'natuurlijke' lijntje afgaat, door hem overdag voller te proppen?? Soms snap ik geen drol van die mensen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef Twinkly het volgende:
Volgens haar zou dat zorgen voor een verhoogd adrenaline-niveau (stress) overdag waardoor hij dan rusteloos zou zijn. Nou daar merk ik dus helemaal niets van. Ik denk dat het nog steeds natuurlijk gedrag is om 's nachts wakker te worden op deze leeftijd.
We moesten hem maar flesjes afgekolfde melk met steeds wat meer water geven zodat hij 's nachts niet meer wakker wordt van de honger. Overdag moet hij dan wel meer eten, zei ze er nog bij, want hij blijft op dit groeilijntje door de nachtvoedingen.
Ik word er onzeker van, ook omdat mijn man het met haar eens is.
Dit!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:08 schreef Asyniur het volgende:
Ow en niet onzeker worden hoor! Je doet het hartstikke goed!
Ja nou, mijn man deed ook wel eens makkelijk over iets en toen zei ik: prima, ik maak je ook wel wakker voor de nachtvoedingen. Hij: ja maar ik kan toch niks geven? Ik: nee maar dan is het wel gezellig en ben ik niet de enige die wakker is en in touw.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |