HA! Nou mooi dat ik JOU dan afwijsquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dan dan... nou dan ga ik je wereld rocken als een malleJeweetzelluf!
Ah right.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee jij niet maar ik weet wel wie je bedoelt
Jij hebt echt een geheugen van een zeef hequote:
Hoe is het gegaan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:21 schreef JoeBravo het volgende:
Nadeel van sollicitatie halverwege de dag: ik vergeet te lunchen
Volgens mij wel goed, maar kon echt geen hoogte krijgen van m'n 2 gesprekpartners. En m'n twijfels over de inhoud van de functie zijn ook nog niet weg.quote:
DAT zullen we nog wel eens zien vrouw!!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HA! Nou mooi dat ik JOU dan afwijs
Je hebt me blijkbaar niet geboeid, anders had ik het wel onthouden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:22 schreef Devion het volgende:
[..]
Jij hebt echt een geheugen van een zeef he
Hmmm... Lastig. Afwachten lijkt me. Wanneer krijg je de uitslag?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Volgens mij wel goed, maar kon echt geen hoogte krijgen van m'n 2 gesprekpartners. En m'n twijfels over de inhoud van de functie zijn ook nog niet weg.
Niet zo vissenquote:
Billen laten liften?quote:
Ga eens naar OUD jij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:En ik wil niet in een single mama topic weggestopt worden.
In de loop van volgende week. Zal wel wo/do worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm... Lastig. Afwachten lijkt me. Wanneer krijg je de uitslag?
Daar is een minder legale oplossing voor. (hoewel, minder legaal, allerlei dieren schijnen het gewoon te doen..)quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:28 schreef missbehavin het volgende:
En ik wil niet in een single mama topic weggestopt worden.
Neehee, van mijn foon! Mijn achterkantje heeft geen lift nodigquote:
Jij wel, heb ik begrepen...quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Neehee, van mijn foon! Mijn achterkantje heeft geen lift nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |