aaa...zo mijn nieuwsgierigheid moment is weer even voorbij.quote:
wow dat had ik niet verwachtquote:
als iedereen die kattig is zwanger zou moeten zijn dan is de helft van de personen die ik ken zwangerquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoorIk moest er om gniffelen. Dan mag het!
[..]
Volgens mij Samzz. Die is de laatste zo....... kattig!
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch, we hebben er hier 4 vaste posters (en 1 zwangere).
Goed plan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zullen we een [Single en met kind geschopt] slowchat opzetten voor ze?
Ik kattig?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee hoorIk moest er om gniffelen. Dan mag het!
[..]
Volgens mij Samzz. Die is de laatste zo....... kattig!
Waar baseer je dat op?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik. Van HW.
Edit: nee wacht, van Babs! Geloof ik... Ik weet het eigenlijk niet want ik doe het hele mannelijke forum behalve Ang3l... die wil me niet
wow, een achtling, nou die mag dan heel wat geduld leren op te brengenquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:07 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja, we krijgen een achtling.
Hoe kan het nou van mij zijn! Ik eis een DNA-testquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:05 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik. Van HW.
Edit: nee wacht, van Babs! Geloof ik... Ik weet het eigenlijk niet want ik doe het hele mannelijke forum behalve Ang3l... die wil me niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik nou nog moeite voor je had gedaan... Maar laat maar, je bent toch mn type nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op?!
Jemig wat een rijke fantasie weer
quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik verwacht over een jaartje hier nog wel een mama-single. Tenminste, half jaar samen, gaan samenwonen en bewust zwanger worden... de kansen zijn niet erg klein dat dat fout gaat
Noem je me nu DIK?!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:09 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ik nou nog moeite voor je had gedaan... Maar laat maar, je bent toch mn type niet
Leg uitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wie?quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik verwacht over een jaartje hier nog wel een mama-single. Tenminste, half jaar samen, gaan samenwonen en bewust zwanger worden... de kansen zijn niet erg klein dat dat fout gaat
Ach mens, die spatlappen zijn groot maar nie zo groot da ze 't slakkengeglinster kunnen verbergen iedere keer als je in mijn fobo kijkt!quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:11 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En lelijk! Anders had ik je allang gedaan
En stel nou he... STEL... dat ik je wel zou willen? Wat dan??quote:Op woensdag 19 januari 2011 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach mens, die spatlappen zijn groot maar nie zo groot da ze 't slakkengeglinster kunnen verbergen iedere keer als je in mijn fobo kijkt!YOU WANT ME!!!!!!!!!!!!
Dan dan... nou dan ga ik je wereld rocken als een mallequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:15 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En stel nou he... STEL... dat ik je wel zou willen? Wat dan??
Nee jij niet maar ik weet wel wie je bedoeltquote:
namen willen wequote:Op woensdag 19 januari 2011 15:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee jij niet maar ik weet wel wie je bedoelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |