Welk werk?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:58 schreef swarmahoer het volgende:
niks nieuws onder de zon toch?
zeker weer een rustige dag op t werk
Ik voel me soms toch wel alleen hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 13:08 schreef vosss het volgende:
Gelukkig zijn er ook nog kwaliteitsusers op fok en niet alleen maar baggeraars zoals maanvis
quote:
Ja, en je een vrijbrief geven om je bagger in GC te spuien zeker zonder dat we het zienquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef Maanvis het volgende:
oh deze had k nog niet gezien, ik kom zelden in KLB.
Anyway, mochten jullie last van me hebben voeg me dan toe in je 'foes'. Blijkbaar zie je dan mijn topiques niet oid.
dat gaat moeilijk als mod hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 16:18 schreef Maanvis het volgende:
oh deze had k nog niet gezien, ik kom zelden in KLB.
Anyway, mochten jullie last van me hebben voeg me dan toe in je 'foes'. Blijkbaar zie je dan mijn topiques niet oid.
Het is of het één of het ander. Bovendien kun je die taak wel aan je collegamodjes toevertrouwen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en je een vrijbrief geven om je bagger in GC te spuien zeker zonder dat we het zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |