Voor de zorg.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:13 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nou hup aan de slag dan! Ik heb zojuist je toekomst voor je uitgestippeld, nu moet je het alleen nog even waarmaken en dan kan Babs de hele dag over je dromen
Met wiens pik in zn hand?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de zorg.
E_M zat je nou echt te wachten (met je pik in je hand) tot je het topic kon sluiten?
ja, dat is een van onze beste eigenschappen zelfs, kunnen jullie nog iets van lerenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:14 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik wist dat ik je kon overhalen
Mannen zijn zoooo voorspelbaar![]()
Nee, voor het geld in opdracht van farmaceutische bedrijven die ook geen biet met zorg te maken hebben. Je mist een categorie. Ik zou er "commercieel" aan toevoegen want zorg zit er echt compleet naast (ok ok, misschien in jouw hoofd niet, maar in de werkelijkheid welquote:
Als secretaresse niks voor je is, is dat het ook niet. Is namelijk precies hetzelfde (althans, bij ons).quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben me nu aan het oriënteren of projectassistent wat voor me is.
Vragen of je op t wifi van de buren mag mee liften een tijdje?quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
internet en tv geregeld maar heb t pas 7 februari dus iemand tips voor series anders verveel ik me dood tot die tijd
Het is ook meer omdat ik het als een overstap wil gebruiken en uiteindelijk projectleider wil worden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als secretaresse niks voor je is, is dat het ook niet. Is namelijk precies hetzelfde (althans, bij ons).
SAAIquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat is een van onze beste eigenschappen zelfs, kunnen jullie nog iets van leren.
Breaking Badquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:17 schreef Memento-Mori het volgende:
internet en tv geregeld maar heb t pas 7 februari dus iemand tips voor series anders verveel ik me dood tot die tijd
Als jullie IT zouden inhuren bij mijn werkgever, zou daar een manager opgezet worden uit de Zorg-takquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:16 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee, voor het geld in opdracht van farmaceutische bedrijven die ook geen biet met zorg te maken hebben. Je mist een categorie. Ik zou er "commercieel" aan toevoegen want zorg zit er echt compleet naast (ok ok, misschien in jouw hoofd niet, maar in de werkelijkheid wel)
Eerlijk gezegd niet. Hij diende zich aan, ik las zo af en toe mee.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor de zorg.
E_M zat je nou echt te wachten (met je pik in je hand) tot je het topic kon sluiten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
TWD jammer genoeg maar 6 afleveringenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Breaking Bad
The Walking Dead
American Dad
Ja, 2e seizoen is ook met allemaal nieuwe schrijvers, door die staking is dit seizoen maar 6 afl.quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
TWD jammer genoeg maar 6 afleveringen
Jullie zijn gewoon stom!!quote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als jullie IT zouden inhuren bij mijn werkgever, zou daar een manager opgezet worden uit de Zorg-tak
mn buren zijn er nooit heb ik al gemerktquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Vragen of je op t wifi van de buren mag mee liften een tijdje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |