Wat niet "gebruikt" wordt, wordt door je lichaam weer afgebroken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef Rifoki het volgende:
Kun je trouwens ziek worden door een gebrek aan zaadlozing? Serieuze vraag.
Wat imo echt zo goed als onmogelijk is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat ben ik idd wel helemaal met je eens. Toen ik op de HAVO zat werd net dat studiehuis ingevoerd, in een poging te voorkomen dat mensen de verkeerde keuzes maakten op dat gebied.
Met als gevolg dat je nu dus eigenlijk op je 14e al moet weten wat je de rest van je leven worden wil.
Precies. Ik weet het nu nog niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat imo echt zo goed als onmogelijk is.
ik heb ooit gelezen dat mannen die weinig komen een grotere kans hebben op een bepaalde kanker oid...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het komt er toch altijd vanzelf weer uit, of je wil of niet uiteindelijk.
je houdt scholieren nooit 40 uur pw in bedwang manquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:39 schreef Rifoki het volgende:
[..]
40 uur / week les op de middelbare scholen en iedereen van alle vakken voorzien. Kunnen ze daarna een weloverwogen keuze maken.
Rijk!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik ben 32 en weet nog steeds niet wat ik worden wil.
Mensen minstens de kans geven om tijdens hun leven (dus niet voor hun 30ste) twee opleidingen te laten volgen. Met staatssubsidie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders doen? Mensen maar lukraak zich laten inschrijven voor een opleiding, 6 maanden niets doen en weer opnieuw?
Ik weet nu uiteindelijk in welke richting ik op wil gaan, dat wist ik aan het begin van deze studie ook gedeeltelijk. Maar op de basis/middelbare school echt nog niet.quote:
Ik ben voor, alleen moet je dan tot je 80e doorwerken om 't betaalbaar te houden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mensen minstens de kans geven om tijdens hun leven (dus niet voor hun 30ste) twee opleidingen te laten volgen. Met staatssubsidie.
Ik zie in het bedrijfsleven maar weinig mensen die echt een beroep hebben wat aansluit op wat ze gestudeerd hebben uiteindelijk.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet nu uiteindelijk in welke richting ik op wil gaan, dat wist ik aan het begin van deze studie ook gedeeltelijk. Maar op de basis/middelbare school echt nog niet.
Ik ben met weinig gelukkig. Bier en tieten en aan mij heb je geen kind.quote:
Dat hoor ik ook heel vaak inderdaad. Ik denk dat het gewoon samenhangt met de gedwongen keuzes die zo vroeg gemaakt moeten worden. En de 3 miljard opleidingen waar je uit kan kiezen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie in het bedrijfsleven maar weinig mensen die echt een beroep hebben wat aansluit op wat ze gestudeerd hebben uiteindelijk.
Eens. Ze zitten voornamelijk op functies van gelijkwaardig niveau, maar vrij weinig meteen aansluitend op hun opleiding.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie in het bedrijfsleven maar weinig mensen die echt een beroep hebben wat aansluit op wat ze gestudeerd hebben uiteindelijk.
ik veel, helemaal nu ik op een accountantskantoor zit... daar hebben ze allemaal voor gestudeerdquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar dat komt meer door de 32 verschillende economieopleidingen. Al die mensen die dat gestudeerd hebben moeten 1 of ander nutteloos baantje krijgen. Dus moeten ze daar werk voor verzinnenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso zijn er zoooooveeeeeeeeellll beroepen! Het is gewoon onmogelijk dat je al weet wat je wilt op je 16de/18de omdat je niet eens weet wat er allemaal is!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigtquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:44 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Ik ben met weinig gelukkig. Bier en tieten en aan mij heb je geen kind.
En pssst, met tieten als de jouwe heb ik geeneens bier nodig!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
De uitzondering die de regel bevestigt
Mijn beroep bestond nog niet eens toen ik met de middelbare school begonquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:45 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Sowieso zijn er zoooooveeeeeeeeellll beroepen! Het is gewoon onmogelijk dat je al weet wat je wilt op je 16de/18de omdat je niet eens weet wat er allemaal is!
Kan het nog beter?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef Rifoki het volgende:
[..]
En pssst, met tieten als de jouwe heb ik geeneens bier nodig!
Bij mij ook niet echt in deze vorm neequote:Op woensdag 19 januari 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn beroep bestond nog niet eens toen ik met de middelbare school begon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |