zo spoedig mogelijk zeg ik he. Dus wel met een goede afbouw regeling. Maar dat hadden ze eigenlijk al 10 jaar geleden moeten doen. Gewoon in 30 jaar tijd het afbouwen naar 0%. Dan heb je 30 jaar de tijd om je daar aan aan te passen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad heel fijn zijn, weg met die miljoenen huizenbezitters die dan hun huis niet meer kunnen betalen.
Ah, ''met een goede afbouw regeling'' klinkt al een stuk prettiger.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
zo spoedig mogelijk zeg ik he. Dus wel met een goede afbouw regeling. Maar dat hadden ze eigenlijk al 10 jaar geleden moeten doen. Gewoon in 30 jaar tijd het afbouwen naar 0%. Dan heb je 30 jaar de tijd om je daar aan aan te passen.
Als de hypotheek rente aftrek helemaal verdwenen is, zakt de huizenprijs en kunnen ook minderverdieners gewoon een huis kopen. Zonder de opgeblaasde waarde die er nu is dankzij de hypotheek rente aftrek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lekker egoistisch niet mee eens, voor de minderverdieners dan
Ja en daarom ben ik ook een stuk armlastiger dan jij...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Same here, behalve de leasebak en het appartement dan.
..dus als ik een website maak met 3 miljard linkjes naar ome Henk die kleine kinderen duwt, ben ik niet strafbaar? Dream on...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zij linken alleen, dat is niet strafbaar
Ik ben ook niet zo voor het "boven je stand gaan wonen door dikke subsidies op te strijken", maar met de huizenprijzen van nu kan ik gewoon echt bijna niet zonder m'n aftrek in een huis (ik heb niet eens een heel huis) wonen als alleenverdienende single. Of ik moet ergens in een krot in Woensel West gaan wonen maar dan ben ik aan 't eind doodgepest gevonden in een kliko.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die hypotheekrente-aftrek moet idd afgeschaft worden, maar ze kunnen het niet maken om dat nu af te schaffen voor de huidige huiseigenaren. En dat gebeurt ook niet.
Is opgeblaasde een woord? Nee toch? Ik vraag het me serieus af en ik weet het gewoon nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als de hypotheek rente aftrek helemaal verdwenen is, zakt de huizenprijs en kunnen ook minderverdieners gewoon een huis kopen. Zonder de opgeblaasde waarde die er nu is dankzij de hypotheek rente aftrek.
SOMS, doen ze best goede dingen.... filmpje van bv een overval was er een keer... doordat er daar zoveel mensen kwamen werd de dader herkent.... zullen vast meer van dat soort voorbeelden zijn...quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso vind ik GS een van de grootste baggersites die er bestaan, maar ik vind het gewoon echt slecht dat dat blijkbaar mag. Is dat geen laster of smaad ofzo?
Dat zijn toekomstscenario's waar ik nu geen ene fuck aan heb.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als de hypotheek rente aftrek helemaal verdwenen is, zakt de huizenprijs en kunnen ook minderverdieners gewoon een huis kopen. Zonder de opgeblaasde waarde die er nu is dankzij de hypotheek rente aftrek.
Eens praten kan nooit kwaad.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg net een leuke baan aangeboden in Amsterdam bij een heel leuk IT bedrijfje. *twijfelt*
Amsterdam is hier vlakbijquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef Kreator het volgende:
Ik kreeg net een leuke baan aangeboden in Amsterdam bij een heel leuk IT bedrijfje. *twijfelt*
Nee. Opgeblazen. Maar we snapten 't toch welquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Is opgeblaasde een woord? Nee toch? Ik vraag het me serieus af en ik weet het gewoon nietIk ben aan vakantie toe
Nee, dat kan natuurlijk niet. Maar ze moeten wel direct beginnen met afbouwen. (overigens, vanuit mij persoonlijk moet het afgelopen zijn voor ik ga studeren. Dan kan ik het niet meer aftrekken, want geen inkomen.)quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah, ''met een goede afbouw regeling'' klinkt al een stuk prettiger.
Het leek er voor mij op alsof je het gewoon in 1 klap ZSM weg wilde hebben.
Zeker op dit momentquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja en daarom ben ik ook een stuk armlastiger dan jij...
Godzijdank!! Ik begon ernstig aan mezelf te twijfelen en daar hou ik niet vanquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Opgeblazen. Maar we snapten 't toch wel
Ik denk dat van de 100 artikelen die ze posten, 99 over kul gaan, of iig onderwerpen die het GS-publiek aanspreekt en er misschien 1 zo'n artikel tussen zit als waar jij het over hebt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef rival het volgende:
[..]
SOMS, doen ze best goede dingen.... filmpje van bv een overval was er een keer... doordat er daar zoveel mensen kwamen werd de dader herkent.... zullen vast meer van dat soort voorbeelden zijn...
Dat eewigestudentisme mogen ze van mij ook afschaffen, tenzij volledig uit eigen zak betaald want dan kan ik er niks van zeggenquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, dat kan natuurlijk niet. Maar ze moeten wel direct beginnen met afbouwen. (overigens, vanuit mij persoonlijk moet het afgelopen zijn voor ik ga studeren. Dan kan ik het niet meer aftrekken, want geen inkomen.)
verkoop je Wow-karakterquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee hoor, gewoon in zijn algemeenheid ook! Ik ben een armoedzaaier
quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eewigestudentisme mogen ze van mij ook afschaffen, tenzij volledig uit eigen zak betaald want dan kan ik er niks van zeggen
De HRA hielp de huizenkoper alleen maar in de eerste 5~10 jaar. Nu zijn de huizenprijzen zo gegroeid dat je HRA direct aan die overwaarde opgaat. Dat is toch gewoon rete-krom.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat zijn toekomstscenario's waar ik nu geen ene fuck aan heb.
Verzuimmanager.... voel je je dan ook zo'n klojo als bv een belastinginspecteur of deurwaarder?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef Rifoki het volgende:
Moggel. Ziek zijn als verzuimmanager, the irony.
Wanneer ben je er voor het laatst geweest?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat van de 100 artikelen die ze posten, 99 over kul gaan, of iig onderwerpen die het GS-publiek aanspreekt en er misschien 1 zo'n artikel tussen zit als waar jij het over hebt.
Geen Stijl.
Dat kunnen ze niet doen, dan is half nederland in één keer failliet. Dat lijkt me iets wat zelfs de VVD niet wil.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah, ''met een goede afbouw regeling'' klinkt al een stuk prettiger.
Het leek er voor mij op alsof je het gewoon in 1 klap ZSM weg wilde hebben.
In het weekend ben ik parkeerwachter.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verzuimmanager.... voel je je dan ook zo'n klojo als bv een belastinginspecteur of deurwaarder?
Nee, ik ga geen discussie aan over dat het een geweldige site is. Ik ben er vaak genoeg geweest en je komt er vaak genoeg op uit, en ik vind het nog steeds bagger.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wanneer ben je er voor het laatst geweest?
De illusie dat verzuim zich laat managen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef Rifoki het volgende:
Moggel. Ziek zijn als verzuimmanager, the irony.
Binnenkort kan je rook-NSBér worden! Zie je dat er ergens gerookt wordt, meteen de kliklijn bellen!quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:33 schreef Rifoki het volgende:
[..]
In het weekend ben ik parkeerwachter.
Ziekte laat zich niet managen, verzuim wel. Niet iedereen die verzuimt is ziek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:34 schreef Q. het volgende:
[..]
De illusie dat verzuim zich laat managen.. "Sturen op verzuimreductie". En dus zorgen dat je medewerkers weer aan het werk gaan terwijl ze nog half ziek zijn.
Dat kan, ik weet het niet..quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat van de 100 artikelen die ze posten, 99 over kul gaan, of iig onderwerpen die het GS-publiek aanspreekt en er misschien 1 zo'n artikel tussen zit als waar jij het over hebt.
Geen Stijl.
Tof! Kan ik me op stap ook botvieren op de medemensch.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Binnenkort kan je rook-NSBér worden! Zie je dat er ergens gerookt wordt, meteen de kliklijn bellen!
Ik heb het over nu. Meteen. Out of the pocket geld. Als ze de HRA nu per direct zouden afschaffen dan merk ik dat nu. Dus persoonlijk gezien kan het me lekker aan m'n egoistische reet roesten dat de huizenmarkt zich als waarden recht zal trekken UITEINDELIJK want daar heb ik nu geen ene flikker aan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De HRA hielp de huizenkoper alleen maar in de eerste 5~10 jaar. Nu zijn de huizenprijzen zo gegroeid dat je HRA direct aan die overwaarde opgaat. Dat is toch gewoon rete-krom.
Als ik weer ga studeren moet het ook uit eigen zak. Na je 30ste krijg je alleen nog geld/lening/ov als je voor je 30ste bent begonnen. Tevens krijgt de uni ook geen subsidie voor mij, dus mijn collegegeld is 3x zo hoog. Daarnaast heb ik geen/nauwelijks inkomen, dus ik kan als huiseigenaar helemaal niks aftrekken. Je kunt studiemateriaal normaal aftrekken, maar wederom, geen inkomen, dus niks af te trekken (hihi).quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat eewigestudentisme mogen ze van mij ook afschaffen, tenzij volledig uit eigen zak betaald want dan kan ik er niks van zeggen
Zo vermoeiend inderdaad! Los van het feit dat je vaak ook op de middelbare school al de juiste richting moet kiezen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Nederland studeer je wat je denkt te willen gaan doen, en als dat toch niet helemaal was wat je wilde, heb je dikke pech. Je moet voor je 20ste beslissen wat je de rest van je leven wil gaan doen
Ik ook, daarom wil ik ook een overgangsscenario, maar ik wil wel dat ze daar NU mee beginnen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb het over nu. Meteen. Out of the pocket geld. Als ze de HRA nu per direct zouden afschaffen dan merk ik dat nu. Dus persoonlijk gezien kan het me lekker aan m'n egoistische reet roesten dat de huizenmarkt zich als waarden recht zal trekken UITEINDELIJK want daar heb ik nu geen ene flikker aan.
Dat dus.
Want dwz dat ik mijn huidige appartementje niet meer goed zou kunnen betalen en iets anders zou moeten zoeken want op dit moment dan echt nog niet in waarde is gedaald vanwege de per direct afgeschafte HRA die ooit ergens voor dalende prijzen moet zorgen.
Dus zonder fatsoenlijk overgangsscenario ben ik absoluut lekker egoistisch tegen afschaffing van de HRA.
Hoe wil je het anders doen? Mensen maar lukraak zich laten inschrijven voor een opleiding, 6 maanden niets doen en weer opnieuw?quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:37 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Zo vermoeiend inderdaad! Los van het feit dat je vaak ook op de middelbare school al de juiste richting moet kiezen.
Eeeeeeeeeeeeeeeen terechtquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik weer ga studeren moet het ook uit eigen zak. Na je 30ste krijg je alleen nog geld/lening/ov als je voor je 30ste bent begonnen. Tevens krijgt de uni ook geen subsidie voor mij, dus mijn collegegeld is 3x zo hoog. Daarnaast heb ik geen/nauwelijks inkomen, dus ik kan als huiseigenaar helemaal niks aftrekken. Je kunt studiemateriaal normaal aftrekken, maar wederom, geen inkomen, dus niks af te trekken (hihi).
Als je na je 30ste gaat studeren wordt je aan zoveel kanten genaaid/niet gestimuleerd dat je haast zou denken dat de overheid niks wil weten van mensen die dat willen doen.
In Nederland studeer je wat je denkt te willen gaan doen, en als dat toch niet helemaal was wat je wilde, heb je dikke pech. Je moet voor je 20ste beslissen wat je de rest van je leven wil gaan doen
Nee, het komt er toch altijd vanzelf weer uit, of je wil of niet uiteindelijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef Rifoki het volgende:
Kun je trouwens ziek worden door een gebrek aan zaadlozing? Serieuze vraag.
40 uur / week les op de middelbare scholen en iedereen van alle vakken voorzien. Kunnen ze daarna een weloverwogen keuze maken.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Hoe wil je het anders doen? Mensen maar lukraak zich laten inschrijven voor een opleiding, 6 maanden niets doen en weer opnieuw?
Dat ben ik idd wel helemaal met je eens. Toen ik op de HAVO zat werd net dat studiehuis ingevoerd, in een poging te voorkomen dat mensen de verkeerde keuzes maakten op dat gebied.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Als ik weer ga studeren moet het ook uit eigen zak. Na je 30ste krijg je alleen nog geld/lening/ov als je voor je 30ste bent begonnen. Tevens krijgt de uni ook geen subsidie voor mij, dus mijn collegegeld is 3x zo hoog. Daarnaast heb ik geen/nauwelijks inkomen, dus ik kan als huiseigenaar helemaal niks aftrekken. Je kunt studiemateriaal normaal aftrekken, maar wederom, geen inkomen, dus niks af te trekken (hihi).
Als je na je 30ste gaat studeren wordt je aan zoveel kanten genaaid/niet gestimuleerd dat je haast zou denken dat de overheid niks wil weten van mensen die dat willen doen.
Niet voordta ik een lekkere rijke vent aan de haak heb geslagen en ik dus tweeverdiener word. Of eenverdiener... hij dan. En dat ik dan de hekle dag kan tutten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ook, daarom wil ik ook een overgangsscenario, maar ik wil wel dat ze daar NU mee beginnen.
Een alpaca is een kameelachtige, geen geit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Eeeeeeeeeeeeeeeen terechtDat gezemel met "oooo ik weet niet wat ik wiiil" en "Ik weet het nu weeeel nu ik 35 ben, ik wil truien breien van aplaca geitjes die gedanst hebben in een kimono in de alpen" ............ Learn to live with the choices you made!
Ik had 't eerder verwacht. Ik ben 40 days / 40 nights aan het doen, zit op dag 13 vandaag. Maar sinds gisteren dus ziek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, het komt er toch altijd vanzelf weer uit, of je wil of niet uiteindelijk.
teelbalkanker geloof ik.... (echt)quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef Rifoki het volgende:
Kun je trouwens ziek worden door een gebrek aan zaadlozing? Serieuze vraag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |