Ouwe Lasulec gebouw in groningen, is een anti-kraak pand.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:33 schreef Gurb het volgende:
[..]
Hier sluit ik me bij aan, en in wat voor "garage" ben je aan de gang, waar nog meer "project"auto's staan?
Kleppen stellen is niet nodig, heb het nieuwe blok horen draaien, klonk echt heel mooi nog. Pakkingen zijn al besteld, volgend weekend gaat het dan eindelijk gebeurenquote:Op woensdag 19 januari 2011 12:52 schreef Herr.Flick het volgende:
Controleer of het spruitstuk geen valse lucht trekt, was destijds een veel voorkomend probleem als ie backfire-de, in en uitlaatspruitstuk zit aan dezelfde kant, en maar met een paar bouten vast, deze hebben nogal de neiging om los te lopen.
Bij de nieuwe motor zeker spruitstukpakking vernieuwen, en als tip geef ik je mee om ook de kleprubbers te vernieuwen en de oliepompdeksel, deze slijten nl. wel eens uit waardoor de oliedruk bij warme motor teveel daalt, hierdoor krijg je dan een olielampje wat knippert tijdens stationair toerental, soms zelfs een continue brandend lampje!
Oja.. kleppen stellen met lopende motor!!, ook de hydrolisch gestelde kleppen!
Klopt idd, als ik de url plakte in de browser zag ik ze wel.quote:
als je wilquote:Op zondag 30 januari 2011 01:39 schreef Anne het volgende:
Om de een of andere reden vindt imageshack FOK! niet altijd even lief..
Ze werken iig wel buiten FOK om.
Moet ik ze even hosten anders?.
Waarschijnlijk omdat er al aan de binnenschermen flink is gelast..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 15:54 schreef zeeeend het volgende:
Waarom zwart onder de kap ,dan kan je de olielekkages makkelijker vinden ?
Als je wil zien dat iets niet strak is moet je het zwart spuiten .quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:16 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat er al aan de binnenschermen flink is gelast..
Als de nieuwe motor van een automaat af komt dan zal hij zeker een toplager moeten plaatsen, die zit er nl. niet in bij een automaat!quote:Op vrijdag 18 februari 2011 20:13 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Als je wil zien dat iets niet strak is moet je het zwart spuiten .![]()
Als je 3M bodyschutz neemt (antisteenslag ) in wit grijs of zwart ,kan je het mooi opbouwen ,hebje al je slijp en laswerk verzopen en kan je het in elke kleur aflakken .
Het is nog te schuren ook wil je het echt glad hebben .
P.S Toplagertje nog vervangen in je krukas? ,OPEL kwaal .
Anders trilt je pook .
P.S II Diplomat motor past ook he
Als Opel guru zijnde ,niet verstandig om de centrale moeren van de tuimelaars te vernieuwen ?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:35 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Als de nieuwe motor van een automaat af komt dan zal hij zeker een toplager moeten plaatsen, die zit er nl. niet in bij een automaat!
Maar goede tip, toplagertje vervangen is idd geen overbodige luxe..
Ik heb nog nooit problemen gehad met die moeren, wel met kleppen die door de llodvrij of LPG geen zitting meer hadden, en hierdoor kon je dan maar blijven stellen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:02 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Als Opel guru zijnde ,niet verstandig om de centrale moeren van de tuimelaars te vernieuwen ?
In het verleden liepen ze bij mij nog wel eens terug,en je had te weinig draad voor zelfborgende .
Nieuwe scheelde een stuk,en een nieuwe distributieketting en geleider tegen het rammelen .
Waarschijnlijk omdat er nog een andere sensor gemonteerd moet worden.quote:Op woensdag 2 maart 2011 06:25 schreef vannelle het volgende:
Nice!!
Waarom knippert je olielampje eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |