Je kan beter.. maar dat weet jequote:Op woensdag 19 januari 2011 01:14 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
vonden jullie mijn show wel beetje leuk?
Hoorde je mij klaarkomen?quote:
Koeien zijn niet loops, maar tochtig.quote:
QFTquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, en terecht, maar dat had ik al vaker gehoord natuurlijk.
grapje heur.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:17 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Koeien zijn niet loops, maar tochtig.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:17 schreef Graseter het volgende:
Kan ik dat nummer van die coffee shop nog krijgen?
ZE WACHT OP ME!
Ze wilt je gras.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:17 schreef Graseter het volgende:
Kan ik dat nummer van die coffee shop nog krijgen?
ZE WACHT OP ME!
jaquote:
Zeer begrijpelijk. Je had BHZakje en Myraela moeten zien toen ze mij zagen. Gelijk van de wereld.quote:
valt het op?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:21 schreef naatje_1 het volgende:
Eigenlijk vind ik dat de show de Webgems moet heten, of de draHawk
nee toch nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wahahah een dildo met zo'n dingetje![]()
stiekem verlangen ernaar ?
blijkbaar hangt het naar buitenquote:
hij invite je zo wel ffquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
heej, maar, moet ik nu inbellen, of ga je me nog toevoegen WH? Of moet ik toeluisteren van de zijlijn?
Want?quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
no way dat jullie gaan bellen, dan ga ik doodik hoor 1. niet op de pc te zitten 's nachts en 2. niet op de PC te zitten op diwodo
TT: waar Naatje tot het naatje moet om zn ouders te overtuigenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
no way dat jullie gaan bellen, dan ga ik doodik hoor 1. niet op de pc te zitten 's nachts en 2. niet op de PC te zitten op diwodo
Wat een boefje ben je toch ook.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
Kan je wel gaan doen, maar schiet je niks mee opquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:36 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
geloof je me niet? wilde laatst nog een aanzoek doen
een eervolle afwijzing neem ik aan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:37 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Kan je wel gaan doen, maar schiet je niks mee op
Yepquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:37 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
een eervolle afwijzing neem ik aan?
zzzzzzzzzzzzZzzZZ myr zzZzzzZz bhz zzzzZzzzzzZZZZquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:36 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
kan je ook in je slaap fokken?
Dat is mooi.. genoeg blauwtjes gelopen, maar weinig live op de radio! Als je me echt zou kennen, dan wist je dat ik een stereotype nerd benquote:
Dan heb ik dus geen fout begaanquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:38 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Dat is mooi.. genoeg blauwtjes gelopen, maar weinig live op de radio! Als je me echt zou kennen, dan wist je dat ik een stereotype nerd ben
had.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:39 schreef jantjeschmit het volgende:
Naatje heeft vrienden op fok! hoor ik
Wacht maar.. zijn genoeg films waarbij de nerds in mooie zwoele prinsen veranderen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:39 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dan heb ik dus geen fout begaan
Ik heb al een jonge godquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:39 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Wacht maar.. zijn genoeg films waarbij de nerds in mooie zwoele prinsen veranderen.
Neinquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:40 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
hmmm.. kan ik je echt niet overhalen?
Hij gaf zijn huisnummerGraseter vond zn huisnummerquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:42 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Naatje heeft zn gegevens gepost op skype ofzo? Zo leek het althans
quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:44 schreef jantjeschmit het volgende:
jongens hou eens op met Naatje pesten
HAHAHAHAAHHAAHHAAHHHAquote:
Hihiquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
watskeburt, ik heb noodplan 1 uitgevoerd, op afsluiten klikken en als de tyfus de laptop dicht en onder mijn bed, liefst zo ver mogelijk
lolquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
watskeburt, ik heb noodplan 1 uitgevoerd, op afsluiten klikken en als de tyfus de laptop dicht en onder mijn bed, liefst zo ver mogelijk
"Jullie hebben mijn nummer toch niet"quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
Niet?quote:
Je moet even de voicemail / antwoordapparaat afluisteren en het bericht verwijderen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:49 schreef naatje_1 het volgende:
Dat zei ik niet, ik zei dat jullie die wel hadden, als jullie ook mn naam haddenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
"Jullie hebben mijn nummer toch niet"
Halve minuut later ging je telefoon.
We hebben de voicemail ingesproken!quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
Echt, zeg ff, hebben jullie verbinding verbroken, hebben zij verbinding verbroken, zijn ze nog aan de lijn en verkeer in nu in levensgevaar
Kom maar op mijn buikjequote:
dan hebben mijn ouders dus mee kunnen luisterenquote:Op woensdag 19 januari 2011 01:52 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
We hebben de voicemail ingesproken!
AHHAHA!quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan hebben mijn ouders dus mee kunnen luisterendat hoor je door de phoon heen nl
In wat voor zin?quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
Echt, buiten regent het, maar hier kwam me toch een stortvloed over me heen toen jullie gingen bellen
Beidequote:
Dat was ook een garp!quote:
Nee?quote:
Ik wacht ik snap het nuquote:
lol dat is mijn barry brankquote:
Wel cam?quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godsamme vind t wel zwaar kut nu dak geen skype heb
dan installeer je hetquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
godsamme vind t wel zwaar kut nu dak geen skype heb
nopequote:
kan ik niet.. heb ik de rechten niet voorquote:
?quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope
[..]
kan ik niet.. heb ik de rechten niet voor
ik heb nogal eens wat virussen opgehaald... dus nu onderhoud een kameraad van me mijn laptop.. alleen kan ik dus niet downloaden... hij is administrator en ik ben niet slim genoeg om dat te kunnen omzeilen...quote:
lol ik hou me nog inquote:
iedereen zit op skype en tinychatquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga ondertussen wel msn en.. jemig wat dood hier...
i know.. ga op msn om te kijken of daar nog iemand online is om mee te lullen.. dan is mijn gesprek niet zo eenzijdigquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:11 schreef dragems het volgende:
[..]
iedereen zit op skype en tinychat
kan welquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
i know.. ga op msn om te kijken of daar nog iemand online is om mee te lullen.. dan is mijn gesprek niet zo eenzijdig
kan wel tegen de compjoetor kletsen maar die zegt niks trug
geen idee wat hij aan het doen isquote:
Succes!quote:Op woensdag 19 januari 2011 02:38 schreef naatje_1 het volgende:
Tot moggel, als ik ten minste niet computerloos ben...
lekkere faal met de stream maar moet nu goed zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:40 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik hoor niks? Of ligt dat aan mij..
Ik hoor weer wat iigquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:41 schreef dragems het volgende:
[..]
lekkere faal met de stream maar moet nu goed zijn
ff f5 en met goed zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:41 schreef -K03N- het volgende:
stream kapt er de hele tijd mee en herhaalt dan
F5 is er niet als je met je eigen mediaplayer afspeeltquote:
slapen is voor mietjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:42 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga iig morgennacht niet hier zijn, want moet donderdagochtend hier ook al de show verzorgen en moet goed slapen...
moet nu wel goed zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:43 schreef -K03N- het volgende:
[..]
F5 is er niet als je met je eigen mediaplayer afspeelt
lolquote:
gelukkigquote:
CTRL-U en dan enterquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:43 schreef -K03N- het volgende:
[..]
F5 is er niet als je met je eigen mediaplayer afspeelt
hij is een beetje flauwquote:Op woensdag 19 januari 2011 02:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
Intro duurt te lang eigenlijk....
Ik dacht het hele liedje dat ie ging beginnen met serieus doenquote:
hahahaha zelf gemaakt en heb je pizza calzone nog gevondne?quote:
samequote:Op woensdag 19 januari 2011 02:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik dacht het hele liedje dat ie ging beginnen met serieus doen
ok dat duurde bijna een uurquote:
moggelquote:
dan hoor je me mic niet meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 05:06 schreef Ezechielk het volgende:
Hij mag wel wat harder, ik hoor niets
lolquote:
douchen is voor mietjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 05:41 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, was ff douchen, moet ook gebeuren hè.
werksequote:Op woensdag 19 januari 2011 05:59 schreef Ezechielk het volgende:
In zijn nest
Ik ben overigens ook weer zo vertrokken. Werk roept.
ookquote:Op woensdag 19 januari 2011 06:11 schreef trolololo het volgende:
Hoi, Ik ben er weer, en ik moet NU weg, mag ik er meteen bij?
moest je wel een hele min wachten omdat ik net ff iets anders aan het doen wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 06:11 schreef trolololo het volgende:
Hoi, Ik ben er weer, en ik moet NU weg, mag ik er meteen bij?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:09 schreef 8108139dpths het volgende:
Wat een heerlijk relaxed muziekje...
Ik zou zeggen, zet jezelf op het DJ rooster, en ga mainstream draaienquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
Het valt me trouwens op dat er heul nog niet veel mainstream is gedraait.
Verleidelijk..quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:39 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zet jezelf op het DJ rooster, en ga mainstream draaien
kan gebeurenquote:Op woensdag 19 januari 2011 07:44 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Ik dacht: haha, zee typt norgen.
Typte ik dat zelf ook
quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:56 schreef PiRANiA het volgende:
Ik lees in mijn alles wat Dromenvangertje typt in haar stem![]()
Misschien als je haar echt ziet dat het meteen over is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 07:56 schreef PiRANiA het volgende:
Ik lees in mijn alles wat Dromenvangertje typt in haar stem![]()
Webhawk denk ik..quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:01 schreef Apuleius het volgende:
Van wie is dat nummer 'een ogenblik geduld a.u.b.' toch ,wat elk uur terugkomt?
Dat is volgens mij een standaard jingle die afgespeeld wordt als er niemand op de stream zitquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:01 schreef Apuleius het volgende:
Van wie is dat nummer 'een ogenblik geduld a.u.b.' toch ,wat elk uur terugkomt?
't was wel leukquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:02 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Die was gisteren van de leg met dat geskype.
Dat is echt fantastisch!quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is volgens mij een standaard jingle die afgespeeld wordt als er niemand op de stream zit
Het was de eerste keer dat is erbij wasquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:04 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nee. Leuk voor degenen die elkaar kennen, maar de rest heeft er echt niets aan.
Wist ik niet eens dat jij er ook bij was, ik heb na heel even het volume zacht gezet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat is erbij wasik heb gewoon gevraagd of ik erbij kon
Dat heb je niet. Ik heb je zomaar toegevoegd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het was de eerste keer dat is erbij wasik heb gewoon gevraagd of ik erbij kon
Zoiets iig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat heb je niet. Ik heb je zomaar toegevoegd.
Huh? Ik hoorde alleen Porsche1 en nog iemand.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:07 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat heb je niet. Ik heb je zomaar toegevoegd.
Waar ik geen inlog van heb en waar ze de halve avond hardcore, waar ik dol op ben, draaiden, bedoel je?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:09 schreef Dagoduck het volgende:
We zaten de hele avond op de testserver
Kan zijn dat we over een ander gesprek pratenquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:08 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Huh? Ik hoorde alleen Porsche1 en nog iemand.
Het enige verschil met de hoofdserver is dat de poort 8000 is ipv. 80quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:10 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Waar ik geen inlog van heb en waar ze de halve avond hardcore, waar ik dol op ben, draaiden, bedoel je?
Aaaah, thanks.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het enige verschil met de hoofdserver is dat de poort 8000 is ipv. 80
quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:12 schreef Apuleius het volgende:
Dago, ben je pron aan het binnentrekken? Het begint te haperen.
Dagdag.quote:
Blijkbaar niet..quote:
Dat ziet er gelikt uit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:14 schreef 8108139dpths het volgende:
Banner gemaakt voor mijn aankomende show...![]()
[ afbeelding ]
lolquote:Op woensdag 19 januari 2011 08:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Wie wat waar wanneer hoelaat?quote:Op woensdag 19 januari 2011 08:14 schreef 8108139dpths het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |