Ik woon niet in een volksbuurtquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aangezien worden voor een echte inwoner van Utrecht:
Beschuldigd worden van het Utrechtse accent:
Heb jij die viswijven in de bus wel eens gehoord? Allemachtig, wat lelijk
dat weet ik, maar accentloos is het niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel erg meevallen bij jou hoor
Terwijl ik dus thuis tegenwoordig nog amper dance luister tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Das waar. Ik ben meer met films bezig nu, maar muziek ben ik ook weer meer naar op zoek.
Ik kan niks beloven, maar goed idee. Is wereldwijd toch? Heb wel goeie platen te tippen ja...
Jij houdt van hardere techno, moet ik nog ontdekken...
brwoodje frwikandell *leids*quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:50 schreef L-E het volgende:
Het is bedtijd. Anders moet ik morgen weer jammerend een Noord-Hollands NEI verkopen als ik word wakker gemaakt door Peuter die 'naar onder' wil voor een 'lekker bloodje'.
Peuterquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:50 schreef L-E het volgende:
Het is bedtijd. Anders moet ik morgen weer jammerend een Noord-Hollands NEI verkopen als ik word wakker gemaakt door Peuter die 'naar onder' wil voor een 'lekker bloodje'.
Kom ik nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze stappen altijd in bij Smaragdplein
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:50 schreef L-E het volgende:
Klinkt als een plaats waar ik moet komen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze stappen altijd in bij Smaragdplein
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:50 schreef L-E het volgende:
Goed opvoeden, flink plat leren pratenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat weet ik, maar accentloos is het niet.![]()
Ventje woont ook duidelijk te horen niet meer in deze regio
Ik kom ze ook vaak tegen in de buurt van de Schouwburg, Nachtegaalstraat enzo.quote:
Ik heb altijd minimal of trance opstaan. In de auto hardstyle of Spaans of Rammstein. En op momenten Eddie Vedder of De Regahs (ontopic!)quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl ik dus thuis tegenwoordig nog amper dance luister tegenwoordig.
Hou je van dubstep trouwens?
Oeh, sollicitatie!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Owja, ik zou op tijd gaan slapen vanwege m'n sollicitatie morgen (en slechte nacht afgelopen nacht). Weer goed gelukt
Ik ga vrijwel alleen maar om met importquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kom ze ook vaak tegen in de buurt van de Schouwburg, Nachtegaalstraat enzo.
Moet je je eens voorstellen hoe Nachtegaalstraat uitgesproken wordt op z'n Utregs
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga vrijwel alleen maar om met import
Noachtegaaaaaaaaaaalstroat ofzo. Beetman en ik liepen laatst ook door een straat die hij hilarisch uitsprak en mij lukte dat niet eens.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kom ze ook vaak tegen in de buurt van de Schouwburg, Nachtegaalstraat enzo.
Moet je je eens voorstellen hoe Nachtegaalstraat uitgesproken wordt op z'n Utregs
Precies andersom lieverd...quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Noachtegaaaaaaaaaaalstroat ofzo. Beetman en ik liepen laatst ook door een straat die hij hilarisch uitsprak en mij lukte dat niet eens.
Ik niet, ik heb het wat dat betreft een beetje gehad met die muziek. Voor thuis dan. Luister nu vooral veel oude muziek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb altijd minimal of trance opstaan. In de auto hardstyle of Spaans of Rammstein. En op momenten Eddie Vedder of De Regahs (ontopic!)
Neeee, echt vreselijk. Op LowLands ergerde ik me dood.
Ja datquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Noachtegaaaaaaaaaaalstroat ofzo. Beetman en ik liepen laatst ook door een straat die hij hilarisch uitsprak en mij lukte dat niet eens.
Nou ja, je snapt dat ik hier niet inburger.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies andersom lieverd...
Naaaaaachtegoalstroat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |