Is waar.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wi-j hebt een lange O en slik'n alles in
Ja, ik vind het prachtig, wat ik hier allemaal hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
De familie van mijn moeder komt uit Alkmaar en omgeving.
Ik heb me af en toe kapot gelachen vroeger thuis.
ajuus/aju zal wel achterhoeks zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou ik op geen enkele plek zeggen
Ik zeg altijd Hoi als ik wegga. Beetje limbo-invloed ofzo (haije)...
Ik snap wat je bedoelt. Maar ik doe dat alleen als ik Twents praat.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
En de E zeggen jullie ook heel anders. Meer richting een i, lastig uit te leggen.
Ja, maar ik kom uit het pretentieuze, oppervlakkige, semibekakte Apeldoorn, waar elke vorm van boers gebabbel al not done is.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Haha, die is ook wel mooiquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:32 schreef L-E het volgende:
De eerste keer dat Rifoki tegen mij zei dat hij 'naar onder' ging vroeg ik: Waar onder precies? Bedoelde hij dat hij 'naar beneden' ging, van de 1ste verdieping van het huis naar de begane grond dus.
Ma vroeger tegen ons toen we aan het klieren waren:quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, ik vind het prachtig, wat ik hier allemaal hoor.
Ahaa...quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ajuus/aju zal wel achterhoeks zijn
Of de keer dat oma me vroeg of ik zin had in vla. Nou, toevallig ben ik dol op vla, dus een schaaltje chocoladevla ging er wel in! Bedoelde ze VLAAI. Zeg dat dan!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
-Wat wil je onder je sla?
-Ik ben zo afgewerkt en dan kom ik aanrijden.
En meer van dat soort klassiekers.
Gesnark?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ma vroeger tegen ons toen we aan het klieren waren:
Houden jullie nou op met dat gesnark?![]()
Wij:![]()
Waaaaaaaaaat?
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
Ooh en wie snel/makkelijk t verschil tussen een tukker/Achterhoeker wil weten, moet die persoon "Cola" laten zeggen. Als je moet lachen = Tukker
Stomquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik kom uit het pretentieuze, oppervlakkige, semibekakte Apeldoorn, waar elke vorm van boers gebabbel al not done is.
Dé grap tijdens mijn intro.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:33 schreef PeuRac het volgende:
Ooh en wie snel/makkelijk t verschil tussen een tukker/Achterhoeker wil weten, moet die persoon "Cola" laten zeggen. Als je moet lachen = Tukker
Mijn ma komt echt uit Alkmaar en een groot deel van haar familie verder uit Broek op Langedijk en de Stroet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gesnark?
Nou heb ik veel familie in de omgeving Alkmaar (mijn moeder is er ook opgegroeid), maar dat heb ik nog nooit gehoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij een Tukker is de laatste bus al geweest als het woord voorbij is...
Noord-Hollands vind ik echt afgrijselijk...quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ma komt echt uit Alkmaar en een groot deel van haar familie verder uit Broek op Langedijk en de Stroet.
Die tongval heb ik niet als ik gewoon praat, maar zet me 1 dag naast iemand uit die omgeving en ik praat net zo.
Ik ben eigenlijk heel blij dat ik vrijwel accentloos NL praat.quote:
Queer To Fuck?quote:
Ma is geboren in Opmeer maar opgegroeid in Alkmaar. En mijn tante komt oorspronkelijk uit Broek op Langedijkquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn ma komt echt uit Alkmaar en een groot deel van haar familie verder uit Broek op Langedijk en de Stroet.
Die tongval heb ik niet als ik gewoon praat, maar zet me 1 dag naast iemand uit die omgeving en ik praat net zo.
Wij gaan nooit bellen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Noord-Hollands vind ik echt afgrijselijk...
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:36 schreef El_Matador het volgende:
Mijn enabeste aankoop van de dag: frituurhapjes.
Mijn beste aankoop van de dag: Frituurpan met frituurvet
Klinkt goed Mata.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Beter onethisch dan oneetbaar
WT's eerste opmerking toen hij me sprak:quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Noord-Hollands vind ik echt afgrijselijk...
Sloap lekker, deerntie.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:38 schreef Samzz het volgende:
Joa, deze Tukker goat moar es op 't bedde an.
Good goan,![]()
Good goanquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:38 schreef Samzz het volgende:
Good goan,![]()
Yep, heb mijn vakantie goed besteed...quote:
Truste Samzzquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:38 schreef Samzz het volgende:
Good goan,![]()
Daar was ik bijquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
WT's eerste opmerking toen hij me sprak:
"Zo, je kan wel horen dat je uit Purmerend komt."
Geef me je nummer en we doen het live.quote:
Terwijl ik van IEDEREEN hoor dat het zo veel minder erg is geworden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar was ik bijgeweldig momentje
Heb ik al gezegd dat ik van je houd?quote:
Live bellen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Geef me je nummer en we doen het live.
Is zoiets nou ook gezonder?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:38 schreef Kluts het volgende:
Ik heb vandaag ovenfriet gegeten. Das ook best oke.
Ja, in verhouding tot de rest van t dorp wel jaquote:
Ons kent ons.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:40 schreef El_Matador het volgende:
Julie kennen elkaar allemaal al...
Ik vond t ook wel meevallen, heb t in het begin wel wat gehoord, maar de laatste tijd zeker niet meerquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Terwijl ik van IEDEREEN hoor dat het zo veel minder erg is geworden.
Ik neem echt overal accenten over, niet grappig gewoon
Half Purmerend praat Amsterdams. Allemaal importquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, in verhouding tot de rest van t dorp wel ja
'Purmerends' bestaat niet. Dus wat ze dan ook spreekt heeft ze uit dat gekke Utreg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, in verhouding tot de rest van t dorp wel ja
Wij moesten maar es sexen...quote:
So they say, het is een stuk minder vet. Maar ik deed het vooral omdat we geen frituurpan hebben.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:40 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is zoiets nou ook gezonder?
Wat ik nog wel het ergste vond, was dat mijn ouders één keer gezegd hebben: "Goh, kom jij uit Utrecht ofzo?"quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vond t ook wel meevallen, heb t in het begin wel wat gehoord, maar de laatste tijd zeker niet meer
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:41 schreef L-E het volgende:
[..]
'Purmerends' bestaat niet. Dus wat ze dan ook spreekt heeft ze uit dat gekke Utreg.
Ook een hilarisch accent, ik moet soms zo lachen om beetman.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:41 schreef L-E het volgende:
[..]
'Purmerends' bestaat niet. Dus wat ze dan ook spreekt heeft ze uit dat gekke Utreg.
Zou ik trots op zijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat ik nog wel het ergste vond, was dat mijn ouders één keer gezegd hebben: "Goh, kom jij uit Utrecht ofzo?"
Ik kon wel huilen
EM, waarom heb jij geen lastfm?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
wijfie, let op je woordsjes...
Ah, dus wat extra mayo erop en je hebt het vetgebrek zo gecompenseerd.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
So they say, het is een stuk minder vet. Maar ik deed het vooral omdat we geen frituurpan hebben.
Eh ja, wel es gehad, maar ik heb al zoooveel websites bij te houden...quote:
Aangezien worden voor een echte inwoner van Utrecht:quote:
Tuurlijk, en dat is ook niet erg. Maar er is een verschil tussen plat dialect en een accentje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:43 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb niet de illusie accentloos te praten. Volgens mij is dat ook haast onmogelijk, je pakt altijd wel wat op uit je omgeving.
Ik eet altijd mayo. Als ik geen pasta eet, dan eet ik er mayo bij.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ah, dus wat extra mayo erop en je hebt het vetgebrek zo gecompenseerd.
Ik vind het echt heel erg meevallen bij jou hoorquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:43 schreef JoeBravo het volgende:
Ik heb niet de illusie accentloos te praten. Volgens mij is dat ook haast onmogelijk, je pakt altijd wel wat op uit je omgeving.
Dit?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ook een hilarisch accent, ik moet soms zo lachen om beetman.
Is het het waard, ja, je hebt er eigenlijk niet megaveel aan, maar ik vind het wel grappig om te zien wat ik nou eigenlijk allemaal zo luister en dacht dat jij ook wel zo was. ;Dquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eh ja, wel es gehad, maar ik heb al zoooveel websites bij te houden...
Is het het waard?
quote:
Niet ZO erg, maar hij praat wel Utregs ja.quote:
Das waar. Ik ben meer met films bezig nu, maar muziek ben ik ook weer meer naar op zoek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:45 schreef Kluts het volgende:
[..]
Is het het waard, ja, je hebt er eigenlijk niet megaveel aan, maar ik vind het wel grappig om te zien wat ik nou eigenlijk allemaal zo luister en dacht dat jij ook wel zo was. ;D
GE-NI-AAL!quote:
Ik woon niet in een volksbuurtquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Aangezien worden voor een echte inwoner van Utrecht:
Beschuldigd worden van het Utrechtse accent:
Heb jij die viswijven in de bus wel eens gehoord? Allemachtig, wat lelijk
dat weet ik, maar accentloos is het niet.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het echt heel erg meevallen bij jou hoor
Terwijl ik dus thuis tegenwoordig nog amper dance luister tegenwoordig.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Das waar. Ik ben meer met films bezig nu, maar muziek ben ik ook weer meer naar op zoek.
Ik kan niks beloven, maar goed idee. Is wereldwijd toch? Heb wel goeie platen te tippen ja...
Jij houdt van hardere techno, moet ik nog ontdekken...
brwoodje frwikandell *leids*quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:50 schreef L-E het volgende:
Het is bedtijd. Anders moet ik morgen weer jammerend een Noord-Hollands NEI verkopen als ik word wakker gemaakt door Peuter die 'naar onder' wil voor een 'lekker bloodje'.
Peuterquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:50 schreef L-E het volgende:
Het is bedtijd. Anders moet ik morgen weer jammerend een Noord-Hollands NEI verkopen als ik word wakker gemaakt door Peuter die 'naar onder' wil voor een 'lekker bloodje'.
Kom ik nietquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze stappen altijd in bij Smaragdplein
Slaap lekkerquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:50 schreef L-E het volgende:
Klinkt als een plaats waar ik moet komen.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ze stappen altijd in bij Smaragdplein
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:50 schreef L-E het volgende:
Goed opvoeden, flink plat leren pratenquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:47 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
dat weet ik, maar accentloos is het niet.![]()
Ventje woont ook duidelijk te horen niet meer in deze regio
Ik kom ze ook vaak tegen in de buurt van de Schouwburg, Nachtegaalstraat enzo.quote:
Ik heb altijd minimal of trance opstaan. In de auto hardstyle of Spaans of Rammstein. En op momenten Eddie Vedder of De Regahs (ontopic!)quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Terwijl ik dus thuis tegenwoordig nog amper dance luister tegenwoordig.
Hou je van dubstep trouwens?
Oeh, sollicitatie!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Owja, ik zou op tijd gaan slapen vanwege m'n sollicitatie morgen (en slechte nacht afgelopen nacht). Weer goed gelukt
Ik ga vrijwel alleen maar om met importquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kom ze ook vaak tegen in de buurt van de Schouwburg, Nachtegaalstraat enzo.
Moet je je eens voorstellen hoe Nachtegaalstraat uitgesproken wordt op z'n Utregs
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga vrijwel alleen maar om met import
Noachtegaaaaaaaaaaalstroat ofzo. Beetman en ik liepen laatst ook door een straat die hij hilarisch uitsprak en mij lukte dat niet eens.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kom ze ook vaak tegen in de buurt van de Schouwburg, Nachtegaalstraat enzo.
Moet je je eens voorstellen hoe Nachtegaalstraat uitgesproken wordt op z'n Utregs
Precies andersom lieverd...quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Noachtegaaaaaaaaaaalstroat ofzo. Beetman en ik liepen laatst ook door een straat die hij hilarisch uitsprak en mij lukte dat niet eens.
Ik niet, ik heb het wat dat betreft een beetje gehad met die muziek. Voor thuis dan. Luister nu vooral veel oude muziek.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik heb altijd minimal of trance opstaan. In de auto hardstyle of Spaans of Rammstein. En op momenten Eddie Vedder of De Regahs (ontopic!)
Neeee, echt vreselijk. Op LowLands ergerde ik me dood.
Ja datquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Noachtegaaaaaaaaaaalstroat ofzo. Beetman en ik liepen laatst ook door een straat die hij hilarisch uitsprak en mij lukte dat niet eens.
Nou ja, je snapt dat ik hier niet inburger.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies andersom lieverd...
Naaaaaachtegoalstroat.
Zo klopt die jaquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Precies andersom lieverd...
Naaaaaachtegoalstroat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |