Gastquote:
Zo, even een user door de shredder heenhalenquote:
Zo goedkoop he dit soort plaatjes altijd, je kan in plaats van Mac net zo goed iets anders invullen en dan blijft het even grappig (oftewel even triest)quote:
Vergeet Bonzi Buddy en de nieuwste smileys voor Hotmail niet! En de gratis computeropschoner die je in een willekeurige adverentie tegenkwam!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Verder oneens, TS is zeker zo'n gozer die altijd 10 toolbars in IE had
Staat toch echt een mac rechtsboven in de fotoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zo goedkoop he dit soort plaatjes altijd, je kan in plaats van Mac net zo goed iets anders invullen en dan blijft het even grappig (oftewel even triest)
Sowieso ben jij een nerdquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Verder: Potentieel Nerdtopic
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef Darthness het volgende:
Topic zegt genoeg...
Ik heb een schijthekel aan Windows. Niet alleen omdat het barst van virussen (virusscanners me ass!) maar ook gewoon omdat het gewoon een operating system is die geschreven is door een stelletje retards die crack gebruiken. Ik heb sinds oktober de nieuwste mac pro (TS bereid zich alvast voor op de jeugd en windows-fanaten) en ik heb ik mis windows niet. Met cytrix speel ik mijn favoriete windows spellen zonder performance verlies en ik heb geen last van virussen of spontane blue screens...
Btw: de hoeveelste topic is dit over Windows?
FUCK DIT SHIT GEWOON!
quote:
Gebruik je nog Windows 95 of zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:36 schreef Darthness het volgende:
Topic zegt genoeg...
Ik heb een schijthekel aan Windows. Niet alleen omdat het barst van virussen (virusscanners me ass!) maar ook gewoon omdat het gewoon een operating system is die geschreven is door een stelletje retards die crack gebruiken. Ik heb sinds oktober de nieuwste mac pro (TS bereid zich alvast voor op de jeugd en windows-fanaten) en ik heb ik mis windows niet. Met cytrix speel ik mijn favoriete windows spellen zonder performance verlies en ik heb geen last van virussen of spontane blue screens...
Btw: de hoeveelste topic is dit over Windows?
FUCK DIT SHIT GEWOON!
IEquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:39 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Verder oneens, TS is zeker zo'n gozer die altijd 10 toolbars in IE had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |