SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een meisje, en 10, en ik woonT (:D) in rotterdam enne ik zag net een terrorist met mamma want die was echt SPOEGLELUK en dat zijn alle terroristen zegt mama. En mama heeft altijd gelijk!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:20 schreef amenth het volgende:
Liep een paar uur terug even rustig naar een tent om de hoek om broodje shoarma te halen, loop ik langs een gezin waarvan een meisje rond 10 tegen haar moeder zegt ¨mama is dat een terorrist?¨ Ik vraag me echt af hoe ze zich dat kan afvragen op haar 10e, nette ouders die propaganda verkondigen en zo gaat het er op meer plekken aan toe in Rotterdam.
Ik lees nu pas dat dit in Rotterdam plaatsvondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:20 schreef amenth het volgende:
zo gaat het er op meer plekken aan toe in Rotterdam.
Turken zijn erger.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Het is een Turk, geen Marokkaan
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Lief_Snoezepoesje het volgende:
[..]
Ik ben een meisje, en 10, en ik woonT (:D) in rotterdam enne ik zag net een terrorist met mamma want die was echt SPOEGLELUK en dat zijn alle terroristen zegt mama. En mama heeft altijd gelijk!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:21 schreef Schalks. het volgende:
Goed zo, de kinderen worden waakzamer
Ach, ze zien er toch allemaal hetzelfde uit olololololquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
quote:
mwa sinds ik MMA doe heb ik niet zo de behoefte meer om mensen zomaar te slaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Had het kind een klap gegeven en gezegd: nee, een terrorist zou je nu overhoop schieten in plaats van een klap geven.
En als het kon even die moeder ook een paar tikken geven
Grote praatjes, Goodluck_Charmquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
Had het kind een klap gegeven en gezegd: nee, een terrorist zou je nu overhoop schieten in plaats van een klap geven.
En als het kon even die moeder ook een paar tikken geven
Nou, als ik het was had ik die moeder toch wel even gewezen op het gedrag van haar nageslacht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:46 schreef amenth het volgende:
[..]
mwa sinds ik MMA doe heb ik niet zo de behoefte meer om mensen zomaar te slaan
Ja ik heb hem al mijn vechtpartijen in geuren en kleuren verteld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:46 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Grote praatjes, Goodluck_Charm
Was je ook zo stoer op je date met Socios?
De dame moet juist een tik verkopen aan kinderen. En ik wilde nog wel kindjes met je maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:48 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nou, als ik het was had ik die moeder toch wel even gewezen op het gedrag van haar nageslacht.
Slaan zou ik ook niet doen, dat doen dames niet
Haha ik ga niet andermans kinderen slaan! Dat zou wat zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
De dame moet juist een tik verkopen aan kinderen. En ik wilde nog wel kindjes met je maken.
Gewoon midden op straat een of ander random kind uithalen. Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:52 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Haha ik ga niet andermans kinderen slaan! Dat zou wat zijn
Ze dacht dat er een dynamiet staaf in je broek zat toen je langs haar liep.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:20 schreef amenth het volgende:
Liep een paar uur terug even rustig naar een tent om de hoek om broodje shoarma te halen, loop ik langs een gezin waarvan een meisje rond 10 tegen haar moeder zegt ¨mama is dat een terorrist?¨ Ik vraag me echt af hoe ze zich dat kan afvragen op haar 10e, nette ouders die propaganda verkondigen en zo gaat het er op meer plekken aan toe in Rotterdam.
TS, sowieso ben jij een taal-terrorist! Dat is minstens net zo erg als een kinderdagverblijf opblazen!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:20 schreef amenth het volgende:
"Das"quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Darthness het volgende:
[..]
TS, sowieso ben jij een taal-terrorist! Dat is minstens net zo erg als een kinderdagverblijf opblazen!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:55 schreef shiftknop het volgende:
KINDEREN LIEGEN NIET HET IS ALLEMAAL DE SGULT DN HEAG JE WEET WEL DIE VIEZE MENSEN IN PAKKEN.. HOE EHHEETE Z E OK ALWEER???? OJA HOGE HEREN MENSNE DE GRAIIERS VAN ONZE SAMEN LEVING PAK ZE ALLEMAAL OP OOOOOOOOPEN JE OGEN
quote:
Zo'n jankkind, dat zou ik best eens willen doen. Serieus, wij haalden het vroeger niet in ons hoofd om te janken op straat hoor. Dan kregen we gewoon een tikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:54 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Gewoon midden op straat een of ander random kind uithalen. Ik zeg doen.
TS wat deed die moeder trouwens toen haar dochter vroeg of je een terrorist was?
HIJ WAS GEWOON BLIJ EEN KIND VAN 10 TE ZIEN HAHAHAHAHHHHHHAquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:54 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ze dacht dat er een dynamiet staaf in je broek zat toen je langs haar liep.
Ja als je kinderen slaat stoppen ze altijd met huilen. En als het niet na 1 tik lukt gewoon blijven meppen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zo'n jankkind, dat zou ik best eens willen doen. Serieus, wij haalden het vroeger niet in ons hoofd om te janken op straat hoor. Dan kregen we gewoon een tik
Ja echt?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:59 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Zo'n jankkind, dat zou ik best eens willen doen. Serieus, wij haalden het vroeger niet in ons hoofd om te janken op straat hoor. Dan kregen we gewoon een tik
Is koeltoer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:04 schreef devl1nsect het volgende:
Het is een kind van 10 jaar, gast. Waar maak je druk om...
waar moet ik dat aanmaken dan en ik heb idd eerst gekickboxt, vond het niet compleet genoeg.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:07 schreef tarantism het volgende:
kerl amenth,
maak es een topic over je mma. Zeker kickboksen gedaan en nu ook in de clinch willen vechten? Of ben je meer van de judo/bjj tak?
Nee, je kind laten krijsen in een volle stad terwijl je ongestoord blijft graaien in de koopjesbakquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:06 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ja echt?
Ik ben een groot voorstander van de corrigerende tik, maar een huilend kind slaan vind ik er altijd zo tokkie uitzien.
Je werd gewoon door iedereen in elkaar gebeuktquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:11 schreef amenth het volgende:
[..]
ik heb idd eerst gekickboxt, vond het niet compleet genoeg.
Je moet je kind gewoon al zo vaak gemept hebben dat het genoeg is om je hand in de lucht te houden.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:16 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Nee, je kind laten krijsen in een volle stad terwijl je ongestoord blijft graaien in de koopjesbak
Corrigerende tik moet kunnen. Wel zo, dat het kind meteen ophoudt. Dus dat ie dat eerder zo geleerd heeft.
Mijn zusje zou ook nooit krijsendie is goed opgevoed
Ik wil m'n platte buikje nog niet kwijtquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:19 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je moet je kind gewoon al zo vaak gemept hebben dat het genoeg is om je hand in de lucht te houden.
Zullen we nu samen een kindje maken?
All you need: http://www.discount-pet-s(...)training_collars.htmquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:19 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je moet je kind gewoon al zo vaak gemept hebben dat het genoeg is om je hand in de lucht te houden.
Zullen we nu samen een kindje maken?
Je buik krijg je wel terug als je traint, maar je punani wordt zo los als een opengescheurd chipzakje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil m'n platte buikje nog niet kwijt
Zullen we anders een afrikaantje adopteren en samen opvoeden?
En dikke tetten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:27 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Je buik krijg je wel terug als je traint, maar je punani wordt zo los als een opengescheurd chipzakje.
Volgens mij is MMA gewoon een nieuwe MMOG.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:22 schreef KevinMalone het volgende:
Sinds wanneer doen alle fokkers MMA?![]()
Is het een synoniem voor rukken geworden?![]()
Ook goed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil m'n platte buikje nog niet kwijt
Zullen we anders een afrikaantje adopteren en samen opvoeden?
Dat vind ik dan weer zielig. Niet zo zeer vanwege de schok maar vooral omdat het een halsband is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:23 schreef Err0r het volgende:
[..]
All you need: http://www.discount-pet-s(...)training_collars.htm
Dan noemen we het kind Pip!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Volgens mij is MMA gewoon een nieuwe MMOG.
[..]
Ook goed.
[..]
Dat vind ik dan weer zielig. Niet zo zeer vanwege de schok maar vooral omdat het een halsband is.
Maar dat gebeurt ook al door mijn pik. True story bro.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:27 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Je buik krijg je wel terug als je traint, maar je punani wordt zo los als een opengescheurd chipzakje.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dan noemen we het kind Pip!
Maar als wij een tintje adopteren krijg ik heul geen pik in mequote:Op woensdag 19 januari 2011 00:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt ook al door mijn pik. True story bro.
[..]
Nee?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar als wij een tintje adopteren krijg ik heul geen pik in me
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar als wij een tintje adopteren krijg ik heul geen pik in me
Maar jij hebt geen getinte kwakbolletjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee?
Het kan toch gewoon allebei?
Ik ben getint. Maar mijn sperma is wel wit ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen getinte kwakbolletjes
Ik wil een tintje!
Echt? Wat is jouw afkomst dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik ben getint. Maar mijn sperma is wel wit ja.
Surinaams, niet meer vergeten he.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt? Wat is jouw afkomst dan?
Juist om dat soort kankervolk te stangen lekker je baard laten staan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:27 schreef Krantenman het volgende:
Heb ik als brave blanke Vlaming ooit ook meegemaakt op de luchthaven van Brussel. Ik had me overslapen voor een vroege vlucht naar Berlijn en kwam dus ongeschoren, spurtend en zwetend het vliegtuig nog net op tijd binnengestormd. Tot groot jolijt van mijn vrienden, die hadden gemerkt dat zowat het halve vliegtuig dacht dat ik een Palestijn meteen bom in zijn rugzak was ofzo.
Serieus, scheer je baard af en je hebt al veel minder problemen met dat soort oogklepdragende mensen.
Blanken met een haatbaard.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:45 schreef leRomein het volgende:
[..]
Juist om dat soort kankervolk te stangen lekker je baard laten staan.
Kan je VVD'er zijn als je een Surinamer bent?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Surinaams, niet meer vergeten he.
Wat is de jouwe eigenlijk?
Vast wel, maar ik stem D66. Waarom snapt niemand die dakloze VVD'er ondertitel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:50 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Kan je VVD'er zijn als je een Surinamer bent?
Dus D66 kiezers zijn dakloze VVD'ers? Dan ben ik dakloos en VVD kiezer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik stem D66. Waarom snapt niemand die dakloze VVD'er ondertitel?
D66 is een studenten partij. Althans de enige die een beetje nadenkt over de jongeren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou D66'ers zijn generaliserend gesteld natuurlijk een beetje de arme VVD'ers.
Niet helemaal natuurlijk, maar niemand vat het dakloze deel letterlijk op maar het VVD deel wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dus D66 kiezers zijn dakloze VVD'ers? Dan ben ik dakloos en VVD kiezer.
Ook inderdaad, maar ze zijn ook sociaal-liberaal terwijl VVD meer neoliberaal is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:57 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
D66 is een studenten partij. Althans de enige die een beetje nadenkt over de jongeren.
VVD is generaliserend gesteld een partij voor mensen met geld die voor de rest geen enkel besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou D66'ers zijn generaliserend gesteld natuurlijk een beetje de arme VVD'ers.
D66 is ook progressief en terecht.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Niet helemaal natuurlijk, maar niemand vat het dakloze deel letterlijk op maar het VVD deel wel.
[..]
Ook inderdaad, maar ze zijn ook sociaal-liberaal terwijl VVD meer neoliberaal is.
Generaliserend gesteld vind ik alle andere partijen dan D66 voor mensen die geen besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:01 schreef leRomein het volgende:
[..]
VVD is generaliserend gesteld een partij voor mensen met geld die voor de rest geen enkel besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.
Progressief vind ik niet echt een goede benaming voor een politieke stroming (hoewel D66 zichzelf zo graag noemt). Het is namelijk nogal afhankelijk van de huidige wetgeving wat progressief en conservatief is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:05 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
D66 is ook progressief en terecht.
Ooow, dan is het goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Zolang ze dingen veranderen in een positief iets, dan zijn ze voor mij progressief.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Generaliserend gesteld vind ik alle andere partijen dan D66 voor mensen die geen besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.
[..]
Progressief vind ik niet echt een goede benaming voor een politieke stroming (hoewel D66 zichzelf zo graag noemt). Het is namelijk nogal afhankelijk van de huidige wetgeving wat progressief en conservatief is.
Ja daar heb je een punt. Maar het is natuurlijk maar net wat je positief vindt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:13 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Zolang ze dingen veranderen in een positief iets, dan zijn ze voor mij progressief.
Niet mee eens, maar velen zullen het ook niet met mijn mening eens zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Generaliserend gesteld vind ik alle andere partijen dan D66 voor mensen die geen besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.
[..]
Progressief vind ik niet echt een goede benaming voor een politieke stroming (hoewel D66 zichzelf zo graag noemt). Het is namelijk nogal afhankelijk van de huidige wetgeving wat progressief en conservatief is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |