Ik wil m'n platte buikje nog niet kwijtquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:19 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je moet je kind gewoon al zo vaak gemept hebben dat het genoeg is om je hand in de lucht te houden.
Zullen we nu samen een kindje maken?
All you need: http://www.discount-pet-s(...)training_collars.htmquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:19 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Je moet je kind gewoon al zo vaak gemept hebben dat het genoeg is om je hand in de lucht te houden.
Zullen we nu samen een kindje maken?
Je buik krijg je wel terug als je traint, maar je punani wordt zo los als een opengescheurd chipzakje.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil m'n platte buikje nog niet kwijt
Zullen we anders een afrikaantje adopteren en samen opvoeden?
En dikke tetten.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:27 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Je buik krijg je wel terug als je traint, maar je punani wordt zo los als een opengescheurd chipzakje.
Volgens mij is MMA gewoon een nieuwe MMOG.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:22 schreef KevinMalone het volgende:
Sinds wanneer doen alle fokkers MMA?![]()
Is het een synoniem voor rukken geworden?![]()
Ook goed.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:23 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Ik wil m'n platte buikje nog niet kwijt
Zullen we anders een afrikaantje adopteren en samen opvoeden?
Dat vind ik dan weer zielig. Niet zo zeer vanwege de schok maar vooral omdat het een halsband is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:23 schreef Err0r het volgende:
[..]
All you need: http://www.discount-pet-s(...)training_collars.htm
Dan noemen we het kind Pip!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:28 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Volgens mij is MMA gewoon een nieuwe MMOG.
[..]
Ook goed.
[..]
Dat vind ik dan weer zielig. Niet zo zeer vanwege de schok maar vooral omdat het een halsband is.
Maar dat gebeurt ook al door mijn pik. True story bro.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:27 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Je buik krijg je wel terug als je traint, maar je punani wordt zo los als een opengescheurd chipzakje.
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:29 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Dan noemen we het kind Pip!
Maar als wij een tintje adopteren krijg ik heul geen pik in mequote:Op woensdag 19 januari 2011 00:29 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Maar dat gebeurt ook al door mijn pik. True story bro.
[..]
Nee?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar als wij een tintje adopteren krijg ik heul geen pik in me
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:34 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar als wij een tintje adopteren krijg ik heul geen pik in me
Maar jij hebt geen getinte kwakbolletjesquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:35 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nee?
Het kan toch gewoon allebei?
Ik ben getint. Maar mijn sperma is wel wit ja.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:37 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Maar jij hebt geen getinte kwakbolletjes
Ik wil een tintje!
Echt? Wat is jouw afkomst dan?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Ik ben getint. Maar mijn sperma is wel wit ja.
Surinaams, niet meer vergeten he.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:42 schreef Goodluck_Charm het volgende:
[..]
Echt? Wat is jouw afkomst dan?
Juist om dat soort kankervolk te stangen lekker je baard laten staan.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:27 schreef Krantenman het volgende:
Heb ik als brave blanke Vlaming ooit ook meegemaakt op de luchthaven van Brussel. Ik had me overslapen voor een vroege vlucht naar Berlijn en kwam dus ongeschoren, spurtend en zwetend het vliegtuig nog net op tijd binnengestormd. Tot groot jolijt van mijn vrienden, die hadden gemerkt dat zowat het halve vliegtuig dacht dat ik een Palestijn meteen bom in zijn rugzak was ofzo.
Serieus, scheer je baard af en je hebt al veel minder problemen met dat soort oogklepdragende mensen.
Blanken met een haatbaard.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:45 schreef leRomein het volgende:
[..]
Juist om dat soort kankervolk te stangen lekker je baard laten staan.
Kan je VVD'er zijn als je een Surinamer bent?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:45 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Surinaams, niet meer vergeten he.
Wat is de jouwe eigenlijk?
Vast wel, maar ik stem D66. Waarom snapt niemand die dakloze VVD'er ondertitel?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:50 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Kan je VVD'er zijn als je een Surinamer bent?
Dus D66 kiezers zijn dakloze VVD'ers? Dan ben ik dakloos en VVD kiezer.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:52 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Vast wel, maar ik stem D66. Waarom snapt niemand die dakloze VVD'er ondertitel?
D66 is een studenten partij. Althans de enige die een beetje nadenkt over de jongeren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou D66'ers zijn generaliserend gesteld natuurlijk een beetje de arme VVD'ers.
Niet helemaal natuurlijk, maar niemand vat het dakloze deel letterlijk op maar het VVD deel wel.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Dus D66 kiezers zijn dakloze VVD'ers? Dan ben ik dakloos en VVD kiezer.
Ook inderdaad, maar ze zijn ook sociaal-liberaal terwijl VVD meer neoliberaal is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:57 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
D66 is een studenten partij. Althans de enige die een beetje nadenkt over de jongeren.
VVD is generaliserend gesteld een partij voor mensen met geld die voor de rest geen enkel besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:56 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Nou D66'ers zijn generaliserend gesteld natuurlijk een beetje de arme VVD'ers.
D66 is ook progressief en terecht.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:00 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Niet helemaal natuurlijk, maar niemand vat het dakloze deel letterlijk op maar het VVD deel wel.
[..]
Ook inderdaad, maar ze zijn ook sociaal-liberaal terwijl VVD meer neoliberaal is.
Generaliserend gesteld vind ik alle andere partijen dan D66 voor mensen die geen besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:01 schreef leRomein het volgende:
[..]
VVD is generaliserend gesteld een partij voor mensen met geld die voor de rest geen enkel besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.
Progressief vind ik niet echt een goede benaming voor een politieke stroming (hoewel D66 zichzelf zo graag noemt). Het is namelijk nogal afhankelijk van de huidige wetgeving wat progressief en conservatief is.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:05 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
D66 is ook progressief en terecht.
Ooow, dan is het goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:23 schreef Sisiorange94 het volgende:
[..]
Het is een Turk, geen Marokkaan
Zolang ze dingen veranderen in een positief iets, dan zijn ze voor mij progressief.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Generaliserend gesteld vind ik alle andere partijen dan D66 voor mensen die geen besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.
[..]
Progressief vind ik niet echt een goede benaming voor een politieke stroming (hoewel D66 zichzelf zo graag noemt). Het is namelijk nogal afhankelijk van de huidige wetgeving wat progressief en conservatief is.
Ja daar heb je een punt. Maar het is natuurlijk maar net wat je positief vindt.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:13 schreef KevinMalone het volgende:
[..]
Zolang ze dingen veranderen in een positief iets, dan zijn ze voor mij progressief.
Niet mee eens, maar velen zullen het ook niet met mijn mening eens zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2011 01:10 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Generaliserend gesteld vind ik alle andere partijen dan D66 voor mensen die geen besef hebben van de samenleving waartoe ze behoren.
[..]
Progressief vind ik niet echt een goede benaming voor een politieke stroming (hoewel D66 zichzelf zo graag noemt). Het is namelijk nogal afhankelijk van de huidige wetgeving wat progressief en conservatief is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |