In dat geval, NOG een reden om naar Malta te gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met je Loubie's wel posh genoeg zou zijn voor een cocktailbar hier?
Die heb ik van het weekend gezien!quote:
Heerlijke filmquote:
Ja, vond 'm wel weer eens wat anders ja. Leuke stad lijkt het me ook.quote:
Ja, das het enige dat ik zelf kan, spuit 11quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, dat is alleen zodat ik alles kan 'proeven'
Is het trouwens nog gelukt Bing te verwijderen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vond 'm wel weer eens wat anders ja. Leuke stad lijkt het me ook.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef cafpow het volgende:
lieve singles ik ga ervandoor...ik zie de letters dansen(van de slaap die ik heb)
Ik kan me er niet meer zoveel van herinnerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vond 'm wel weer eens wat anders ja. Leuke stad lijkt het me ook.
Truste!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef cafpow het volgende:
lieve singles ik ga ervandoor...ik zie de letters dansen(van de slaap die ik heb)
Jup! uiteindelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het trouwens nog gelukt Bing te verwijderen?
Voldoende pubs hier, maar een echt biercafe, zoals je die in België/Nederland/Duitsland vind, nee. Tenmnste, niet voor zover ik weet....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:51 schreef Watertornado het volgende:
Zou er vraag zijn naar biercafés in Malta (en is er aanbod)?
ik zie een mogelijkheidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voldoende pubs hier, maar een echt biercafe, zoals je die in België/Nederland/Duitsland vind, nee. Tenmnste, niet voor zover ik weet....
Ik zou het gewoon doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup! uiteindelijk.
Ik ben er nog pissig over en sta dan echt op het punt Bill Gates te mailen om te vragen waar ze het gore lef vandaan halen mij met zoiets op te zadelen.
Ralph Fiennes is über in die filmquote:
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen
Waarschijnlijk is het nog legaal ook en staat 't ergens in de voorwaarden of zo
True!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ralph Fiennes is über in die film
Normaal wel, maar ik moet morgen leren. Ik kijk 'm wel op uitzending gemist of zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:55 schreef Kluts het volgende:
Sam, ik weet niet of jij een nachtbraker bent, maar die docu over die vastgeketende knul wordt vannacht herhaald.
Niet alleen in die film!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ralph Fiennes is über in die film
Zoals ik al zei, ik weet niks van horeca af. Maar als jij het wilt proberen, be my guest! 1 stamgast heb je in ieder geval al.quote:
Ik kom er dus echt nu net pas achter dat hij Voldemort speelt.quote:
Vraag zeker, voldoende vraag is een 2equote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:51 schreef Watertornado het volgende:
Zou er vraag zijn naar biercafés in Malta (en is er aanbod)?
L-E, geile slettebak!quote:
Constant Gardener. Spider.quote:
Ik ken alleen de klanten zeidequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik weet niks van horeca af. Maar als jij het wilt proberen, be my guest! 1 stamgast heb je in ieder geval al.
Ik doelde niet eens specifiek op die films, maar in HP is ie ook goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom er dus echt nu net pas achter dat hij Voldemort speelt.
Nu ben ik geen HP-fan, maar toch.Hij kwam me ergens al zo bekend voor.
Sorry Peu, maar deze doet echt pijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken alleen de klanten zeideen ik mis kapitaal. Maar misschien kan de pa van Samzz wat regelen?
Als je broekzak...quote:
sorry, zat niet op te letten, die zie ik normaal welquote:
Doen! Geweldige film!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
The Constant Gardener wil ik nog zien!
Wat regelen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken alleen de klanten zeideen ik mis kapitaal. Maar misschien kan de pa van Samzz wat regelen?
Well thank you, dearquote:
Iets om een kroeg op Malta te startenquote:
Zeg nou gewoon dat je geld wilt, kerelquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets om een kroeg op Malta te starten
Ja, vast.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Woorden uit m'n mond.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je geld wilt, kerel
Een pand is ook goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je geld wilt, kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |