In dat geval, NOG een reden om naar Malta te gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij met je Loubie's wel posh genoeg zou zijn voor een cocktailbar hier?
Die heb ik van het weekend gezien!quote:
Heerlijke filmquote:
Ja, vond 'm wel weer eens wat anders ja. Leuke stad lijkt het me ook.quote:
Ja, das het enige dat ik zelf kan, spuit 11quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ooh, dat is alleen zodat ik alles kan 'proeven'
Is het trouwens nog gelukt Bing te verwijderen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vond 'm wel weer eens wat anders ja. Leuke stad lijkt het me ook.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef cafpow het volgende:
lieve singles ik ga ervandoor...ik zie de letters dansen(van de slaap die ik heb)
Ik kan me er niet meer zoveel van herinnerenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, vond 'm wel weer eens wat anders ja. Leuke stad lijkt het me ook.
Truste!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:49 schreef cafpow het volgende:
lieve singles ik ga ervandoor...ik zie de letters dansen(van de slaap die ik heb)
Jup! uiteindelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is het trouwens nog gelukt Bing te verwijderen?
Voldoende pubs hier, maar een echt biercafe, zoals je die in België/Nederland/Duitsland vind, nee. Tenmnste, niet voor zover ik weet....quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:51 schreef Watertornado het volgende:
Zou er vraag zijn naar biercafés in Malta (en is er aanbod)?
ik zie een mogelijkheidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voldoende pubs hier, maar een echt biercafe, zoals je die in België/Nederland/Duitsland vind, nee. Tenmnste, niet voor zover ik weet....
Ik zou het gewoon doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:51 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jup! uiteindelijk.
Ik ben er nog pissig over en sta dan echt op het punt Bill Gates te mailen om te vragen waar ze het gore lef vandaan halen mij met zoiets op te zadelen.
Ralph Fiennes is über in die filmquote:
Ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon doen
Waarschijnlijk is het nog legaal ook en staat 't ergens in de voorwaarden of zo
True!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ralph Fiennes is über in die film
Normaal wel, maar ik moet morgen leren. Ik kijk 'm wel op uitzending gemist of zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:55 schreef Kluts het volgende:
Sam, ik weet niet of jij een nachtbraker bent, maar die docu over die vastgeketende knul wordt vannacht herhaald.
Niet alleen in die film!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ralph Fiennes is über in die film
Zoals ik al zei, ik weet niks van horeca af. Maar als jij het wilt proberen, be my guest! 1 stamgast heb je in ieder geval al.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |