Ik kom er dus echt nu net pas achter dat hij Voldemort speelt.quote:
Vraag zeker, voldoende vraag is een 2equote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:51 schreef Watertornado het volgende:
Zou er vraag zijn naar biercafés in Malta (en is er aanbod)?
L-E, geile slettebak!quote:
Constant Gardener. Spider.quote:
Ik ken alleen de klanten zeidequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, ik weet niks van horeca af. Maar als jij het wilt proberen, be my guest! 1 stamgast heb je in ieder geval al.
Ik doelde niet eens specifiek op die films, maar in HP is ie ook goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:59 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik kom er dus echt nu net pas achter dat hij Voldemort speelt.
Nu ben ik geen HP-fan, maar toch.Hij kwam me ergens al zo bekend voor.
Sorry Peu, maar deze doet echt pijnquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken alleen de klanten zeideen ik mis kapitaal. Maar misschien kan de pa van Samzz wat regelen?
Als je broekzak...quote:
sorry, zat niet op te letten, die zie ik normaal welquote:
Doen! Geweldige film!quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
The Constant Gardener wil ik nog zien!
Wat regelen?quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ken alleen de klanten zeideen ik mis kapitaal. Maar misschien kan de pa van Samzz wat regelen?
Well thank you, dearquote:
Iets om een kroeg op Malta te startenquote:
Zeg nou gewoon dat je geld wilt, kerelquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Iets om een kroeg op Malta te starten
Ja, vast.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Woorden uit m'n mond.quote:Op woensdag 19 januari 2011 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je geld wilt, kerel
Een pand is ook goedquote:Op woensdag 19 januari 2011 00:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg nou gewoon dat je geld wilt, kerel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |