Kijk, ik krijg nog wel eens wat meequote:
Q. het is helemaal niet goed als je haar ziet. Je geraakt in een sociaal isolement. Het enige wat je nog kan doen is aan haar denken dan. Als je wakker bent, als je slaapt. Je baan komt op het spel te staan, je drankgebruik neemt NOG extremere vormen aan, je gaat naar de kloten! Het is niet goed!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Er komen toch geen mensen die ik echt MOET zien, zoals L-E.
?>????quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:28 schreef stbabylon het volgende:
Is alleen 'tl;dr' posten in R&P banable?
*proest*quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spuit ik ook eens een keer
Oh, wacht
Echt nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens Snuit ben ik de enige asshole
Dat heb ik er graag voor over, Snuit. Alle ellende die het veroorzaakt valt in het NIETS bij de aanblik van L-E.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Q. het is helemaal niet goed als je haar ziet. Je geraakt in een sociaal isolement. Het enige wat je nog kan doen is aan haar denken dan. Als je wakker bent, als je slaapt. Je baan komt op het spel te staan, je drankgebruik neemt NOG extremere vormen aan, je gaat naar de kloten! Het is niet goed!
maar ik kan je geen ongelijk geven.
je mag best eens met het spuitje van snuitje spelen hoor..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Spuit ik ook eens een keer
Oh, wacht
dat.................................. kan ik niet anders dan beamenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat heb ik er graag voor over, Snuit. Alle ellende die het veroorzaakt valt in het NIETS bij de aanblik van L-E.!
Dat wordt nummertjes trekken. Whehe, ik zei trekken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
je mag best eens met het spuitje van snuitje spelen hoor..
Mataquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef El_Matador het volgende:
Barbusse!
goed je te zien...
Zijn er andere opties dan Ryanair naar Malta?
quote:
Wat een eerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
De roeibootquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef El_Matador het volgende:
Barbusse!
goed je te zien...
Zijn er andere opties dan Ryanair naar Malta?
Oquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ook niet, voor zover ik weetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
Ik stel Babs helemaal niet teleur, heb helemaal geen verwachtingen geschapen bij hem
Dat wil ik ook!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat.................................. kan ik niet anders dan beamen![]()
ik kan niets meer, ben al 12x op het matje bij mn chef geroepen... zucht
wauw
zo te zien ben je al arm oefeningen voor het roeien aan hetquote:
piloten vriendje teveel betalenquote:
Vertel!quote:
ik vond em wel grappigquote:
Ik train mijn kaakspieren.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo te zien ben je al arm oefeningen voor het roeien aan hetdoen..
ik ga ook arm oefeningen doen. Terusten allemaal
Dit zet de toon!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
veel plezier met het poetsen van je totempaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
zo te zien ben je al arm oefeningen voor het roeien aan hetdoen..
ik ga ook arm oefeningen doen. Terusten allemaal
Kusje op je mobiele internet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Echt, mijn mobiele internet trekt het niet, ik kan jullie niet bijhouden
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Lufthansa, Air Malta, KLM, BRitish Aiways....hangt ervan af wanneer en waarvan je wilt gaan vliegen eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vertel!
Ik wil wat regelen...
Kun jij jezelf trouwens nog regelen voor 29-01?
Dit internet heeerlijk! Mobiel en toch op groot scherm.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:34 schreef missbehavin het volgende:
Ahhh jammer! Nee, geen mail gehad volgens mij...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lufthansa, Air Malta, KLM, BRitish Aiways....hangt ervan af wanneer en waarvan je wilt gaan vliegen eigenlijk.
En ik had een email gestuurd toch? Of ben ik nu gek?Maar ik kan niet dus
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
hoe staat t met je huiswerk?
Ik heb gisteren nog wat bestanden gevonden die handig zijn voor je
Mag ik je zachtjes schoppen? Of heb je liever wat hulp?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Slecht, ik heb nogal een kloteweek...
Das dan denk ik mijn schuld, sorryquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ahhh jammer! Nee, geen mail gehad volgens mij...
Ok, dat ga ik uitzoeken dan
Wat is relatief in jouw ogen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef Samzz het volgende:
Ik ben echt zo blij dat ik relatief normaal ben
Nou ja, geestelijk in orde zeg maar.quote:
Ik denk niet dat het nu veel zin heeft.. en internet ligt er uit he.. Zit ook in een slechte mindset nu..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mag ik je zachtjes schoppen? Of heb je liever wat hulp?
Join the club!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nu veel zin heeft.. en internet ligt er uit he.. Zit ook in een slechte mindset nu..
kijk, je moet het op je eigen tempo doen, maar hou er wel rekening mee dat vacatures niet blijven wachten. Gebruik het als afleiding, je hebt er ook geen internet voor nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het nu veel zin heeft.. en internet ligt er uit he.. Zit ook in een slechte mindset nu..
Hola señorita!quote:
maar rechtvaardigquote:
Grappig uit jouw mondquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Misschien heb je dat ook wel even nodig meis
Heyquote:
Droom fijn!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Je hebt ook wel een punt peutje, vanavond maar eens vroeg naar bed, probeer ik morgen wat te doen...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef missbehavin het volgende:
Je hebt ook wel een punt peutje, vanavond maar eens vroeg naar bed, probeer ik morgen wat te doen...
anders vertaal je het maar...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
komt goed, zorg ik dat je morgen die bestanden in de mail hebt, ze zijn in t engels, maar zou geen probleem moeten zijn.
Moet ik ze ff naar Cherrylips sturenquote:
hoezo naar cherrylips?? Daar volg ik het ff niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Moet ik ze ff naar Cherrylips sturen
vertaalsterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoezo naar cherrylips?? Daar volg ik het ff niet meer
Zij is prof vertaalster EN-NLquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef cafpow het volgende:
[..]
hoezo naar cherrylips?? Daar volg ik het ff niet meer
5 centquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef Aneurism het volgende:
Hoeveel geld zou je nodig hebben om in Suriname een nieuw leven te beginnen?
5k zou ruim voldoende moeten zijn, moet je wel meteen werk hebben daaro.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef Aneurism het volgende:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5k zou ruim voldoende moeten zijn, moet je wel meteen werk hebben daaro.
Word je nat van enzoquote:
plus 800 voor de ticketquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
5k zou ruim voldoende moeten zijn, moet je wel meteen werk hebben daaro.
o...zo..quote:
dan is handig om te weten..quote:
Ik weet niet precies, maar een a 2 jaartjes jezelf hier ff te pletter werken en je kan dan een redelijke periode vooruit tot je een baan vindtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef Aneurism het volgende:
Als je al je spullen verkoopt kom je al een heel eindquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]hm, nog een paar maanden sparen...
Lekker bij Desi Bousterse op visitequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Aneurism het volgende:
[..]hm, nog een paar maanden sparen...
slaap lekkerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Aargh ik geef het op voor ik mijn foon het raam uit gooi.... Slaap lekker lieverds
Truste meisquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Aargh ik geef het op voor ik mijn foon het raam uit gooi.... Slaap lekker lieverds
slaapsequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
Trustenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef missbehavin het volgende:
T lijkt krijt te zijn, dus ik gok de UK.quote:
Yupquote:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup![]()
En niks mis met nat worden, tis al warm genoeg. En tuurlijk mag Yuki gewoon kijken
ik ook..ik blijf liever vanaf een veilige afstand van het uitzicht genietenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik krijg al knikkende knieën van het idee
Hmmm, mooi uitzicht. Wij hadden in Italië ook van die geweldige uitzichtenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup![]()
En niks mis met nat worden, tis al warm genoeg. En tuurlijk mag Yuki gewoon kijken
Das precies de reden waarom ik het wil doen, van die knikkende knieen afkomenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig maar
Ik krijg al knikkende knieën van het idee
jawel jij zei net nog dat yuki best mag kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, mooi uitzicht. Wij hadden in Italië ook van die geweldige uitzichten
En ik zei niks over nat worden of dat Yuki wel of niet mag kijken
ik las alleen dit en krijg een hele rar MIquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, mooi uitzicht. Wij hadden in Italië ook van die geweldige uitzichten
En ik zei niks over nat worden of dat Yuki wel of niet mag kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |