beetje laat maar Helloquote:
dan post ik op kutmomentenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Zie hem anders vaak genoeg posten...
De originele versie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:27 schreef Dasjonny het volgende:
Wat is dit voor crap versie zonder bass?
Ik bedoelde niet zo Hello!quote:
al wel vaker gedaan hoor maar bedanktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:27 schreef Isambard het volgende:
Nou Dragems, nu mocht je dan eindelijk een nieuw topic openen
In 5 minuutjes gedaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef TimKuik het volgende:
Die telefoongesprekken moeten volgende keer wat beter geknipt worden Trololo, dan kan het nog wel eens iets worden.
Ik zit weer op test hardstyle te draaienquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Ragboer het volgende:
Zo, ben er weer. Heb ff Opsporing Verzocht gecheckt.
stond je er nog bij?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:30 schreef Ragboer het volgende:
Zo, ben er weer. Heb ff Opsporing Verzocht gecheckt.
]quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:29 schreef Quyxz_ het volgende:
Als iemand nog een goede hardstyletrack heeft die die vanavond tussen half 12 en 12 uur wilt horen kan je het nu melden. Ik zal de plaat dan enigszins overwegen.
Kun jij ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:35 schreef Dalando het volgende:
Hey daar woon ik! Ik woon in Alphen a/d Rijn
Kutnieuws.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:35 schreef naatje_1 het volgende:
Politie: "geen bonnenquota meer!"
De raad van korpschefs wil af van het bonnenquota dat de regering heeft opgesteld. Een woordvoerder van de Raad van korpchefs zegt dat geen een korpschef zich nog aan het quota houdt. De Tweede Kamer wilt snel overleg.
Servers AT&T gehackt, privégegevens op straat
De privégegevens van meer dan 120.000 Amerikaanse iPad-gebruikers liggen op straat. De servers van AT&T, de Amerikaanse provider die tot voor kort als enige iPhone- en iPad-abonnementen mocht aanbieden, zijn gehackt. De autoriteiten bereiden een aanklacht voor.
Ik ook. Twee keer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:36 schreef Allrounder het volgende:
Dit nummer heb ik echt te veel gehoord.
Daarom. Kutnieuws.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
staat op NIS dingDe enige echte ONZ Radio nieuwsdienst (
)
Maar het is zelfs een free releasequote:
Uhu.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar het is zelfs een free release
http://www.ran-d.com//music/Ran-D%20-%20Pas%20Americano.mp3quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:38 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Uhu.
Ik heb hem gewoon niet.
Nu wel
Ik luister al 10 minuten!quote:
En dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef naatje_1 het volgende:
WH en ROCK: kan rock niet de testtream luisteren en kan WH niet tegelijk de ONZ Radio ding luisteren?
WH is de servermasterquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie heeft me van die test getrapt dan
lol is maar 1 iemand die dat kanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat kan indd. Maar daar zit ik niet echt op te wachten, en ik denk WH ook niet..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heel veel echo denk ik en allesEn dan kan je in principe tegen elkaar praten denk ik
kom skype ik add je welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Van alles.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef mc-Piel het volgende:
Hallon allemaal!
Wat staat er op de planning vanavond Rock?
Met eventueel plek voor requestjes?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:43 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Van alles.
Het word een rustig avondje.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef Rockiejj het volgende:
Now playing: Owl City - Fireflies (DJ Strobe remix)
Zeker, geef maar doorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:44 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Met eventueel plek voor requestjes?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:45 schreef naatje_1 het volgende:
ik doe 2 streams tegelijk nu1 in VLC en 1 in iTunes
En prefereert u nog een bepaalde muziekstijl?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
Mij ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb ook een nummer aangevraagd. Het zal mij benieuwen.
Op de site?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:47 schreef Panzermaus het volgende:
Ik heb ook een nummer aangevraagd. Het zal mij benieuwen.
Gadverredamme..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
heeeejooooooo..kopje senseoooooooooooooooo
filterkoffie is.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gadverredamme..![]()
Gewoon filterkoffie!![]()
dat zingt zo verrot meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Gadverredamme..![]()
Gewoon filterkoffie!![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
En prefereert u nog een bepaalde muziekstijl?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
True!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat zingt zo verrot mee![]()
Heeeeeeeeeeeejooooooooo kopje filterkoffie
Discriminatie!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Dalando het volgende:
Rockiej wil niet eens voorlezen wat ik heb gedaan puur omdat ik geen skype heb,
Als je wint wel juh!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:51 schreef Dalando het volgende:
Rockiej wil niet eens voorlezen wat ik heb gedaan puur omdat ik geen skype heb,
Ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Discriminatie!!!!!!!!!!!!!!
Ja maar ik kan niet winnen omdat ik geen skype hebquote:
Jawel!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar ik kan niet winnen omdat ik geen skype heb
Maar net zei je nog van niet.quote:
Ik probeer t niet eens... heb ook geen skype..quote:
Ja, gooi die er is af dan. Dat is echt kut..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Beach het volgende:
[..]
en de andere helft naar de testserver denk ik
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Beach het volgende:
[..]
en de andere helft naar de testserver denk ik
Komen binnenkort regels voorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:54 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, gooi die er is af dan. Dat is echt kut..
Vertel wat jij hebt gedaan, en misschien vertel ik het live op de radio!quote:
haha en die kut geluiden van utopiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Beetje te druk allemaal met die koelkast.
Dagoduck ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
haha en die kut geluiden van utopie
kokosnoot hahahahahaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het is harig van buiten, nat van binnen, begint met een K en eindigt op een T.
Een kat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Een kut?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:00 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dragems?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie is die andere op de teststream met dat lichte Amsterdams accent?
WebHawk?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie is die andere op de teststream met dat lichte Amsterdams accent?
quote:
neequote:
TBY en Tuneboy?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:02 schreef Quyxz_ het volgende:
Boh, er komt ook weer wat Italiaanse hardstyle langs.
zee manquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tip: zeg achter elke zin 'man'
lolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
WAAR WAS JE NOU MAN, 17:30? ! @31``21`1`1quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok manquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ja ik moest etenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:04 schreef -tape- het volgende:
[..]
WAAR WAS JE NOU MAN, 17:30? ! @31``21`1`1
Mic harder iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef jantjeschmit het volgende:
WAT KLINKT JE VER WEG! SCHREEUWEN
Staat weer uitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:04 schreef mc-Piel het volgende:
Wat is die teststream waar iedereen het steeds over heeft?
Ik hoor hardstyle/grappig/vervelend alles.. en ik zit hier maar te te lijden..
No offense, maar heb niks met queen
Ikke?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:05 schreef jantjeschmit het volgende:
WAT KLINKT JE VER WEG! SCHREEUWEN
Iedereen gewoon in skype gesleept die er was netquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:06 schreef Zokunen het volgende:
koelkast had je me gebeld op skype btw?
jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef Quyxz_ het volgende:
De instellingen om uit te zenden zijn trouwens nog steeds hetzelfde als afgelopen weekend?
Ja.. ik zet hele tijd volume op 20 als jij praat en als je dan een plaatje draait moet ik maken dat ik weer op 12 kom, want anders heb ik weer die burenruzie snap jequote:
Je mist me toch niet hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Iedereen gewoon in skype gesleept die er was net
lol gaan wij nog een jingle doe dan ?quote:
Ik heb nog genoeg te doen voor vandaagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:07 schreef dragems het volgende:
[..]
lol gaan wij nog een jingle doe dan ?
kan morgen ook welquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg te doen voor vandaag
yupquote:
Nee serieus, tis niet echt druk. Ik post ook vrij weinig..quote:
Tijd dat Koelkast draaitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik mis de snelle topics nu al
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik mis de snelle topics nu al
Vroeger was het niet langer dan 3 secondenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:12 schreef mc-Piel het volgende:
inderdaad! Ik betrap het topic nu af en toe op +- 40sec stilte..
Bizar :|
Ja sorry, ik luister wel, maar ben druk bezig iets of iemand te vinden die een lay-out voor mijn nieuwe site wil makenquote:
Ow okeequote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja sorry, ik luister wel, maar ben druk bezig iets of iemand te vinden die een lay-out voor mijn nieuwe site wil maken
Dusdatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Vroeger was het niet langer dan 3 seconden
Ja indd.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dusdat.. echt bizar dit. Vanmiddag ging 't ook hard trouwens
Geen excuus..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja sorry, ik luister wel, maar ben druk bezig iets of iemand te vinden die een lay-out voor mijn nieuwe site wil maken
Ff een quote.. misschien een Fok!ker die je kan helpen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kzit vlakbij me mic.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor je haast niet praten....
hmm vreemd, of heb je gewoon zo'n zachte stem?quote:
Ik cheatte nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Geen excuus..
En je hebt nog wat goed te maken na dat gecheat van je vanmiddag met het raden van de themesongs!
Ja, last van me keel dat wel, maar zit zo'n 40 cm van me mic af.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
hmm vreemd, of heb je gewoon zo'n zachte stem?
Hoevaak ga je dat nog ten onrechte ontkennen?quote:
je draait wel super leuke muzak btwquote:
JIJ BENT EEN ZAK!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je draait wel super leuke muzak btw![]()
![]()
![]()
Zat al te kijken in CRE, maar daar ehm, tsja.. laat ik me daar maar over stilhouden.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:14 schreef jantjeschmit het volgende:
[..]
Ff een quote.. misschien een Fok!ker die je kan helpen?
Mijn internet is gewoon baas.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hoevaak ga je dat nog ten onrechte ontkennen?
Mooizo, ik probeer het zoveel mogelijk op jullie af te stemmen en ook zoveel mogelijk verschillende soorten, zodat iedereen kan genieten van mijn muziek.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Maar even serieus, je draait inderdaad goede muziek.
Het zal wel..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Bij mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
dragems, anderen, bij wie moet ik zijn voor het grote skaip gesprek?
Dat doe je goed, Rock.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:18 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Mooizo, ik probeer het zoveel mogelijk op jullie af te stemmen en ook zoveel mogelijk verschillende soorten, zodat iedereen kan genieten van mijn muziek.
Voeg me toe: larshei93quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:18 schreef naatje_1 het volgende:
dragems, anderen, bij wie moet ik zijn voor het grote skaip gesprek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |