Of gewoon een half uurtje stoppen met ademen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Misschien moet je gewoon voor eeuwig stoppen met je miserie aan topics
Ook prima, ik wil zelfs helpen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef Rectum het volgende:
[..]
Of gewoon een half uurtje stoppen met ademen.
Wees er wel van bewust dat het moet lijken als een ongeluk he.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef Rectum het volgende:
[..]
Of gewoon een half uurtje stoppen met ademen.
Nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Maanvis het volgende:
hier staan toch wel pareltjes in eigenlijk
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Maanvis het volgende:
Deze is zo diep dat de helft van ONZ hem niet zal begrijpn, maar ik begrijp hem en ik vind hem geweldig.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:46 schreef tong80 het volgende:
Leo Beenhakker : 'Toen ik alleen moest pissen miste ik al een kameraad om mijn hand vast te houden.'
Je bent idd in een klaagstemming. Veel plezier in KLB!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:41 schreef afcajos het volgende:
Mijn god. Ik kijk 2 seconden in ONZ en klik dit topic aan. Wat een bedroevend niveau is dit subforum toch geworden. Ik ga wel weer naar KLB
Heb je de tweets van Eva Braun niet gelezenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:56 schreef Maanvis het volgende:
@tong80, wat vind je van de tweets van Viola holt? Ze komt niet over als een hartelijke vrouw.
Rob Scholte met een WC-bordje van Koos Alberts.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:58 schreef Err0r het volgende:
Hij kreeg het ene been niet meer voor de ander...
Koos Alberts? Die van: Hoofd,schouders, wiel en frame, wiel en frame?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 23:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rob Scholte met een WC-bordje van Koos Alberts.
Mja, als je dit al pareltjes vind kan tong inderdaad wel je held zijn ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:33 schreef Maanvis het volgende:
De kwantiteit zegt neit veel over de kwaliteit.quote:Op woensdag 19 januari 2011 03:01 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik trek mijn catalogus open, amateurs:
• De Beenhakker slachten
• Dat hakt erin
• Het kwam nooit meer Gudde
• Gudde voorbeeld doet Gudde volgen
• Onroerend vastGudde
• Gudde Tijden, Slechte Tijden
• Beenhakker is voorGudde weg
• Met één Been buiten
• Wie Gudde doet, Gudde ontmoet
• Op Gudde geluk
• Geen Gudde nieuws