Eigenlijk is het WebHawk met dragems en de rest zijn gewone voorbijgangers, ik vind het wel leuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je dan slap geouwehoer krijgt die incrowd is en waar ik niks van snap en dus is dat niet leuk
Ja ik dacht ik geef hem maar een naamtopic. Ik bitch wel op hem maar vind zn show stiekem wel een beetje leukquote:
Prima tekst, hard aan gewerkt, leer eens vaker andermans werk te waarderen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:26 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Dus jij vind tekst die onder video normaal? sorry, maar het is maar waar je zelf in wilt geloven..
voetbalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Nee maar ik heb mijn enkelband waarschijnlijk niet alleen verrekt, maar ook gescheurd
Moet naar de fysio voor revalidatie
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef Nitrouz het volgende:
Paul in the Dark ga ik niet meer haleng, ben erg moe
Hij heeft ook niet door dat jij zijn werk overduidelijk wel waardeert!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Prima tekst, hard aan gewerkt, leer eens vaker andermans werk te waarderen.
Totaal niet mijn soort DJquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ik dacht ik geef hem maar een naamtopic. Ik bitch wel op hem maar vind zn show stiekem wel een beetje leuk![]()
En ik ben NIET boterhamzakje WH
Nee, tenzij onder ander acc.quote:
Boks eh sahbi, je staat onder mijn naam/quote:
Whut?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je jezelf inmiddels al 5 keer teruggehoordIk heb je nog tijdens de testshow nog gehoord
geschiedenislesquote:
Al gezien sahbi, welke wijk woon je nou?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Boks eh sahbi, je staat onder mijn naam/
in de testuitzending van WH en djkoelkast haalde hij weer jouw quote 'ik vind het altijd heel irritant om mijzelf iedere keer terug te horen' aanquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:32 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Al gezien sahbi, welke wijk woon je nou?
Ja wrm tan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef Panzermaus het volgende:
Kankerzielig, beetje gehandicapten belachelijk maken. Vooral Penisbaard heeft er een handje van. Heb je geen leven ofzo.
Ik lees gewoon veel op wikipediaquote:
Op school leer je dat Wikipedia geen betrouwbare bron isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik lees gewoon veel op wikipedialeer ik veel meer van dan in een druk lokaal naar saaie boeken kijken
99% klopt gewoon..quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Op school leer je dat Wikipedia geen betrouwbare bron is
Klootzakken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in de testuitzending van WH en djkoelkast haalde hij weer jouw quote 'ik vind het altijd heel irritant om mijzelf iedere keer terug te horen' aan
Doe eens iets aan het getroll aubquote:
Zo apart waren ze niet:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef naatje_1 het volgende:
Zokunen, je zei dat je niet normale dingen aanvroeg, ik heet niet voor niets DJ AltoNaatje, wat waren je requests?
Nee.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft WH de TT wel gezien?![]()
En mijn lieve post over zn show?
Die met die dikke tieten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
Heeft WH de TT wel gezien?![]()
En mijn lieve post over zn show?
Hij ziet mn gebitch wel en de rest nietquote:
ken alleen dj promoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zo apart waren ze niet:
Flesh & Bones - Rigor Mortis (I Love You)
Anais Mitchell - Old Fashioned Hat
wheatus - teenage dirtbag
cocktail trio - kangoeroe eiland
dj promo - escape from the hostile
echt alto dus ook echt niet
maar ik kies de shit die net buiten de mainstream valt
Boterhamzakjequote:
Wat, waar?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe eens iets aan het getroll aub
quote:
Ken ik niet, nog nooit van gehoord. Evenals deze muziek.quote:
Dit snel vindenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat, waar?
Deze topics gaan te snel om te blijven volgens.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
WEBHAKJE IK MAAK JE AF OH YES THERE WILL BE BLOOD
[ afbeelding ]
hey mierella mag ik vragen als je kaal benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat, waar?
Dacht dat je 't niet erg vond, die opname. Daarnaast was het niet live.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat, waar?
Valt niet mee om dit te modden hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat, waar?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
WEBHAKJE IK MAAK JE AF OH YES THERE WILL BE BLOOD
[ afbeelding ]
Hey Henk de Vriesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:36 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
hey mierella mag ik vragen als je kaal ben
lolquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
WH je harddisk is geïnfecteerd met aids man, verwijder die shit...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
WH je harddisk is geïnfecteerd met aids man, verwijder die shit...
Ohneequote:
Maakt me niet zoveel uit hoor, volgens mij komt er ergens ook nog een jingle die ik ingesproken heb.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dacht dat je 't niet erg vond, die opname. Daarnaast was het niet live.
fuck hun was je gister ook geluktquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet oudertechnisch gezien niet of ik jouw uitzending nog kan halen
toen mocht ik in principe nog gewoon mijn laptop behouden...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef dragems het volgende:
[..]
fuck hun was je gister ook gelukt
hahahhaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toen mocht ik in principe nog gewoon mijn laptop behouden...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik weet oudertechnisch gezien niet of ik jouw uitzending nog kan halen
Geef ze gewoon een euro dan mag je weer een uurtjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
toen mocht ik in principe nog gewoon mijn laptop behouden...
JM zijn grapquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geef ze gewoon een euro dan mag je weer een uurtje
Ik heb toestemming om hem te gebruiken van hemquote:
en dat ze het allemaal maar doet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Zeg je ook alleen maar omdat je haar sou raken.
quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:40 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doetquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
en dat ze het allemaal maar doet.
250 euro maar?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:40 schreef Isambard het volgende:
Postalgold stuurde mij 250 euro toe. Dat was echt fantastisch!
ja afgezetquote:
djkoelkastquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie heeft die mic in zijn mond?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
niet die mic in je anus douwen, ik weet dat je jezelf anaal vernederd tijdens uitzendingen om toch ergens tot een hoogtepunt te komen, maar dit is iets te veel gekraak...
Is koeel!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef Ragboer het volgende:
Maar battieboys, ik ga even negerts en noord-afrikanen checken op de staatstelevisie (Opsporing Verzocht). Ben er zo weer.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Die waarschuwing als je er op klikt dan
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:44 schreef Allrounder het volgende:
Waar haal je deze muziek in godsnaam vandaan? Tering.
Het verneukt wel gelijk de layoutquote:
Welke lay-outquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het verneukt wel gelijk de layout
is een mix uit de 80squote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef danny130 het volgende:
Wat een slechte remix, dj koelkast neem je werk wel een beetje serieus
Die slechte, jeweet.quote:
zetten we nu op twitter of zo met je hashtagquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef Oceanview het volgende:
MAN PARRISH - BOOGIE DOWN BRONX #REQUEST
tot latersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga afwassen enzow... laters mensjes
haquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga afwassen enzow... laters mensjes
Koelkast draait niet eensquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef danny130 het volgende:
Wat een slechte remix, dj koelkast neem je werk wel een beetje serieus
Kloptquote:
Swompiequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef Swomp het volgende:
Goeje musiek !
ick ga helemaal loss hier in mijn room !
lekkah hard !!
Morgen met jouw uurtjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wanneer komt er iets fatsoenlijks?
Van een boer gekocht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
heb je traktor gekocht, of bij de torrentboer op de kop geslagen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
niet die mic in je anus douwen, ik weet dat je jezelf anaal vernederd tijdens uitzendingen om toch ergens tot een hoogtepunt te komen, maar dit is iets te veel gekraak...
Werkt Traktor een beetje lekker? Ik heb laatst Ableton binnengehaald die werkt niet erg makkelijk.quote:
Ik sop met je meequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Koelkast klinkt weer als koelkast![]()
sopsopsop
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hou is op met sex dit dat, m'n ouders zitten ook in de kamer
Boh jij kan live soppen op hemquote:
hahaha faaaaalquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Kutreclame iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt die PlusReclame begint me op de zenuwen te werken
Wees al blij dat je dit mag luisteren van je ouders, omdat ze moeten mee genieten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef danny130 het volgende:
[..]
Wees al blij dat je dit mag luisteren van je ouders, omdat ze moeten mee genieten.
Haha.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef Penisbaard het volgende:
Haha nou vieze woorden op de radio de dingen worden gezet alhier
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
IS HET EEN USER, IS HET EEN KLOON, NEE, HET IS SPERZIEBOONTOON
lol ik wil ook wat in me sigquote:
Tot nu 26xquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie aan het eind van de show het antwoord goed heeft op de vraag: hoe vaak zei WH faal in deze uitzending?
Krijgt een flipskreun
Wat aardigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ken je niet, maar ik dacht zeg effe hallo.
nou, die willen we allemaal, als je nou een dromenvangertjekreun had gezegd...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie aan het eind van de show het antwoord goed heeft op de vraag: hoe vaak zei WH faal in deze uitzending?
Krijgt een flipskreun
Dat, of het duurt gewoon even voordat ik een reactie heb getypt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hihi, mijn stream loopt alsnog flink voor op die van jou.
wat is feil?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef Penisbaard het volgende:
Het is trouwens "feil", niet "faal". Mensen moeten dit eens doorhebben.
ze is pas 15quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, die willen we allemaal, als je nou een dromenvangertjekreun had gezegd...
Of van sharrquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
nou, die willen we allemaal, als je nou een dromenvangertjekreun had gezegd...
Ik hoorde het zo'n 15 seconden voor je poste.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:53 schreef Isambard het volgende:
[..]
Dat, of het duurt gewoon even voordat ik een reactie heb getypt.
maar het moet wel leuk zijnquote:
Ja is inderdaad wel weinig, maar komt omdat ik vroeger nooit actief was en wel een account had. Ik moest even kijken of het wat is deze zender, in ieder geval minder reclame als op 538quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
aantal posts: 630 (gemiddeld 1 per dag)
Vandaar dat ik je niet kende
Vind ik nog meevallenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik hoorde het zo'n 15 seconden voor je poste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |