quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:06 schreef stbabylon het volgende:
\m/ Guitar Gangsters & Cadillac Love \m/
Dan moet ik eerst flink fanatiek worden, wil ik normaal kunnen slapenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:07 schreef Delan het volgende:
[..]
geen last van, ik kan nog heel goed slapen en zo ook al drink ik 4 blikjes op een avond
Misschien weet ik waar je onrustige slapen en dromen vandaan komenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
ik drink minstens 4-6 blikjes op een dag...
ik trek dat spul echt niet, sinds een tijdje kan ik de geur verdragen zonder over mn nek te gaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
dat doe ik dan weer net niet, haha, maar in het weekend drinkt het wel lekker wegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Daar heb je dan ook een reden voor, dat je dat daarvoor niet konquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik trek dat spul echt niet, sinds een tijdje kan ik de geur verdragen zonder over mn nek te gaan
ik kan eigenlijk bijna altijd wel slapen, nooit niet zoveel problemen mee gehad.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst flink fanatiek worden, wil ik normaal kunnen slapenMaar ik drink het dan ook bijna nooit en sla bijna altijd af, tenzij met uitgaan.
Dat snap ik niet... Je drinkt bijna pure suiker? Dat strookt imo niet helemaal met wat je hier postquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
Wij kunnen prima samen slapen danquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Delan het volgende:
[..]
ik kan eigenlijk bijna altijd wel slapen, nooit niet zoveel problemen mee gehad.
Ehm, nee.. was het maar waar schatquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Misschien weet ik waar je onrustige slapen en dromen vandaan komen
Nog mooier: suikervrije energydrinkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik niet... Je drinkt bijna pure suiker? Dat strookt imo niet helemaal met wat je hier post
Ik heb een vaste lijn met Satan, moet lukkenquote:
Er zit verschil tussen energie houdend en oppeppendquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog mooier: suikervrije energydrink
Ik heb het eens onderzocht. Suiker is echt werkelijk waar het enige energie houdende ingredient in energydrink
Ik doe niet anders dan naar jou kijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kijk nog eens naar mijHeb morgen een vergadering en er wordt verwacht dat ik slimme opmerkingen ga maken
0615098112?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb een vaste lijn met Satan, moet lukken
top! dan ga ik zo rukkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik doe niet anders dan naar jou kijken.!
Je haalt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen energie houdend en oppeppend
Well duh, maar noem het dan geen energiedrankquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:12 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Er zit verschil tussen energie houdend en oppeppend
Ze droomt over mij.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Misschien weet ik waar je onrustige slapen en dromen vandaan komen
slapen is een hobby van me, net als lekker lui zijn als dat kanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wij kunnen prima samen slapen dan
niets niet geil, nee, gewoon baf, als een blok in slaap
Ik snap ook niet dat mensen dat geloven...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nog mooier: suikervrije energydrink
Ik heb het eens onderzocht. Suiker is echt werkelijk waar het enige energie houdende ingredient in energydrink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |