*HJ geeft*quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heerlijk!!
Die dikke jongen staat ook...
De rest blijft verrassing.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan zat ik idd fout wat die olie betreft, maar het is gewoon wel een feit dat die Amerikanen het niet alleen om mensen als Saddam of Bin Laden ging/gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:54 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik denk eerder de controle over de papavervelden daar, samen met inderdaad de strategische ligging, de eeuwenoude vete met de Russen, Pakistan dat kernwapens heeft en niet in Talibanhanden mag vallen en het niet verder willen opstoken van terrorisme... Al is dat laatste uiteraard niet bepaald gelukt.
Jammerquote:
Nature en nurture enzo hequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik was al een late leerling, dus in mijn geval had het makkelijk gekund. Ik was als kind al nooit verlegen en haantje de voorste, dus in mijn geval was het geen probleem geweest denk ik.
Ik denk dat het idd per kind verschillend is.
Allicht. Dat blijkt wel uit de resultatenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zat ik idd fout wat die olie betreft, maar het is gewoon wel een feit dat die Amerikanen het niet alleen om mensen als Saddam of Bin Laden ging/gaat.
Ben ik de enige die zich afvraagt of Bin Ladin wel echt bestaat?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan zat ik idd fout wat die olie betreft, maar het is gewoon wel een feit dat die Amerikanen het niet alleen om mensen als Saddam of Bin Laden ging/gaat.
Ben druk bezig met gesprekken iig, ik hoop ook dat er snel echt iets uitkomt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nature en nurture enzo he
Hoe staat het nu met je trouwens? Al iets gehoord op je sollicitaties?
Neequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
Kunnen we het gewoon weer over tieten hebben?
Je bent iig druk bezigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben druk bezig met gesprekken iig, ik hoop ook dat er snel echt iets uitkomt.
Ik. wil. weer. aan. het. werk.
Nee. Althans, ik vond het toen ontzettend verdacht dat niemand in jaren iets van hem hoorde, Bush slecht stond in de peilingen voor herverkiezing, en ineens is er weer een video. Amerika bang, en Bush herverkozen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ben ik de enige die zich afvraagt of Bin Ladin wel echt bestaat?
Precies!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je bent iig druk bezigEn hoe meer gesprekken, hoe meer kans, toch?
Dat lijkt me buiten kijf en voorbehouden aan goedgelovige conservatieven uit Kentucky...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Grolsch is er ook, maar geen beugelsquote:
Ik hoop met je mee!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ben druk bezig met gesprekken iig, ik hoop ook dat er snel echt iets uitkomt.
Ik. wil. weer. aan. het. werk.
Dan maar niet ploppenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Grolsch is er ook, maar geen beugels
quote:
Om maar iets te noemen. Een naamloze en onzichtbare vijand bestrijden is ook lastig met Bin Lading kreeg/krijgt de vijand een gezicht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee. Althans, ik vond het toen ontzettend verdacht dat niemand in jaren iets van hem hoorde, Bush slecht stond in de peilingen voor herverkiezing, en ineens is er weer een video. Amerika bang, en Bush herverkozen.
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |