Maar je weet nooit of je ook daadwerkelijk gebruik gaat maken van die verzekering.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan wel elk jaar opnieuw kijken wat de goedkoopste is en je weet bijvoorbeeld wel of je nieuwe spullen gaat kopen.
Zie je binnenkort wel...quote:
Nogal makkelijk om mensen die in oorlogsgebied wonen en opgroeien gelijk terroristen te noemen terwijl wij geen idee hebben hoe het is om in zo'n omgeving te (over)leven.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Terroristen die andere terroristen bevrijden.
Al Quaida... Saddam was president van Irak.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die mensen hadden het onder Saddam idd een stuk slechter dan nu ja.
Dat het om de olie gaat. Terrorisme is een dekmantel/legitimatiequote:
Ok, een deel kan je inschatten. Maar verder is het, net als bij alle andere verzekeringen, een kwestie van het risico afwegen tegen de kosten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, want voorbeeld:
1) Brandverzekering
Ik weet niet of mijn huis in de fik gaat vliegen
2) Zorgverzekering
Ik wil volgend jaar wel een nieuwe bril, of gebruik maken van fysio of een 4e IVF-behandeling, of...
En dus kies je de verzekering die die behandelingen vergoeden waarbij je weet dat je minder premie betaalt dan de behandeling uit eigen zak te betalen.
Geldt natuurlijk niet voor elke behandeling.
Het begon met Irak. Om olie. En nu afghanistan vanwege dat en allerlei andere belangen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Al Quaida... Saddam was president van Irak.
Dat zeg ik toch ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat het om de olie gaat. Terrorisme is een dekmantel/legitimatie
Je moet Afghanistan niet gaan verwarren met Iran/Irakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat het om de olie gaat. Terrorisme is een dekmantel/legitimatie
Klopt, maar je kan bij een autoverzekering bijvoorbeeld kiezen voor een verzekering die alleen binnen Nederland loopt als je toch nooit de grens over gaat, of met/zonder extra hulp bij pech,schade. Als je meer/minder kms gaat maken kan je dat rustig bekijken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:32 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar je weet nooit of je ook daadwerkelijk gebruik gaat maken van die verzekering.
Zo hoort een verzekering ook te werken.
Mjah, met alle ellende is zijn concentratie e.d. wat minder, en hij wil perse havo/vwo, maar ms is havo/theoretische leerweg beter...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat het een dure school is? Of omdat zijn resultaten niet voldoen?
Ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die mensen hadden het onder Saddam idd een stuk slechter dan nu ja.
chill!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zie je binnenkort wel...Hij is nu echt af, met allerlei lekkere luie luxe...
Ik bedoel dat Amerikanen de terroristen zijn. En niet de gemiddelde Afgaan.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nogal makkelijk om mensen die in oorlogsgebied wonen en opgroeien gelijk terroristen te noemen terwijl wij geen idee hebben hoe het is om in zo'n omgeving te (over)leven.
Afghanistan 2001, terreurbewind tegen Al Quaida na aanslag op Twin towersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het begon met Irak. Om olie. En nu afghanistan vanwege dat en allerlei andere belangen.
Is niks humanitairs aan iig.
Waarom je bij voorbaat al bij zoiets neerleggen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, met alle ellende is zijn concentratie e.d. wat minder, en hij wil perse havo/vwo, maar ms is havo/theoretische leerweg beter...
Dat hangt ervanaf wat je als begin definieert... Afghanistan was eerder onder George W. God, als je de inval van zijn pa in Irak meerekent, heb je uiteraard gelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het begon met Irak. Om olie. En nu afghanistan vanwege dat en allerlei andere belangen.
Is niks humanitairs aan iig.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ok, een deel kan je inschatten. Maar verder is het, net als bij alle andere verzekeringen, een kwestie van het risico afwegen tegen de kosten.
Je zal je been breken, en niet voldoende verzekerd zijn voor fysiotherapie. Dan ben je mooi de sigaar.
Zo zat ik bijv met mijn tandartsverzekering. Ik had eigenlijk nooit iets aan m'n gebit, dus laagste verzekering zou genoeg zijn. Maar nu heb ik dus wel iets. Als ik mijn verzekering niet meer had kunnen verhogen deze maand, of er pas in februari achter was gekomen, was ik goed de lul geweest qua kosten.
maar die ellende is tijdelijk, school kan ook een afleiding zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mjah, met alle ellende is zijn concentratie e.d. wat minder, en hij wil perse havo/vwo, maar ms is havo/theoretische leerweg beter...
Allebei zandbakquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet Afghanistan niet gaan verwarren met Iran/Irak
Heb jij mij al gemaild dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
chill!
doe eens terug mailen dan
Hence the smiley.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja.
Weet jij hoe het is om onder een dictator te leven? De huidige situatie is verre van ideaal en de Amerikanen zijn grote strategische fouten aan te rekenen, maar het is niet slechter dan Saddam.
Ja tuurlijk, maar:quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt, maar je kan bij een autoverzekering bijvoorbeeld kiezen voor een verzekering die alleen binnen Nederland loopt als je toch nooit de grens over gaat, of met/zonder extra hulp bij pech,schade. Als je meer/minder kms gaat maken kan je dat rustig bekijken.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?
Maar ik leg de nadruk op het verschil, want daar ging het om: bij de zorgverzekering kun je een deel van de kosten al inschatten vantevoren. Als iedereen dat doet heb je echt een probleem qua kosten.
Golfoorlog?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afghanistan 2001, terreurbewind tegen Al Quaida na aanslag op Twin towers
Irak 2003, om Saddam neer te halen.
Nou, mailen, het was meer op een paar knoppen rammen en hopen dat jij er dan iets van kon maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Heb jij mij al gemaild dan?
zal es ff kieken...
Is het misschien een idee om hem op mavo/havo neer te zetten en na een jaar zijn resultaten te bekijken? Zo ben ik ook doorgestroomd naar havo/vwoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar, zoals Peu ook al zei, bij alle verzekeringen kan je al wel enigszins inschatten welk risico je wel en niet loopt.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook?
Maar ik leg de nadruk op het verschil, want daar ging het om: bij de zorgverzekering kun je een deel van de kosten al inschatten vantevoren. Als iedereen dat doet heb je echt een probleem qua kosten.
Doe ik ook nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet Afghanistan niet gaan verwarren met Iran/Irak
Amerika won the battle but lost the war.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja.
Weet jij hoe het is om onder een dictator te leven? De huidige situatie is verre van ideaal en de Amerikanen zijn grote strategische fouten aan te rekenen, maar het is niet slechter dan Saddam.
Ja maar ik probeer me nu wat te orienteren...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Waarom je bij voorbaat al bij zoiets neerleggen?
Daarbij is de mentaliteit op MAVO en HAVO heel verschillend en ik denk persoonlijk dat hij juist nu misschien meer aan een havo-mentaliteit zou hebben, aan klasgenoten om zich heen.
En DAAR zit nu juist het verschil. Je kunt (een deel) gewoon keihard uitrekenen. het is geen RISICO meer dat je wilt dekken, maar een goedkope investering, want je weet ZEKER dat het gaat gebeurenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar, zoals Peu ook al zei, bij alle verzekeringen kan je al wel enigszins inschatten welk risico je wel en niet loopt.
Bij zorg is het idd wat meer te berekenen, maar mensen maken dan ook veel meer zorgkosten dan kosten ivm schade aan auto of inboedel.
Daar heeft Afghanisan niks mee van doen.quote:
Wie weet kan hij naar een vmbo/havo klas op een school die ook havo/vwo heeft. Dan is de doorstroom over het algemeen veel makkelijker dan van de ene school naar de andere.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik probeer me nu wat te orienteren...
Ik kan daar niet over oordelen, maar ik denk dat het geen kwaad kan hoog in te zetten als hij die capaciteiten heeft. Hij kan altijd nog terug, daarbij, als jij er vertrouwen in hebt dat hij dat kan, dan zal hem dat ook een egoboost geven misschien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar ik probeer me nu wat te orienteren...
Gezien, en geantwoord!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou, mailen, het was meer op een paar knoppen rammen en hopen dat jij er dan iets van kon maken.
Nee, maar wel olie en de US of A.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar heeft Afghanisan niks mee van doen.
Ik bedoel dus nu he... Na het pijpen is hij altijd weer blijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, ik ga AirwiN maar eens pijpen. De arme jongen....
Omdat het lekker was, niet omdat hij er vanaf isquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik bedoel dus nu he... Na het pijpen is hij altijd weer blij
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
Anyhow, ik ga AirwiN maar eens pijpen. De arme jongen....
Niet typen met je mond vol jij!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar daar heb ik het nooit over gehad, ik heb het alleen over de oorlog in Afghanistan gehad. Nergens anders over.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, maar wel olie en de US of A.
Echt.
Maar daar valt toch ook niets aan te doen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En DAAR zit nu juist het verschil. Je kunt (een deel) gewoon keihard uitrekenen. het is geen RISICO meer dat je wilt dekken, maar een goedkope investering, want je weet ZEKER dat het gaat gebeuren
En dan ben jij ook weer blij?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een deel wel ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Hence the smiley.
Ik bedoel juist dat die amerikanen dat land nog verder naar de tering hebben geholpen. Onder saddam hadden ze iig woning en eten en zulks.
Ja, dat is dus lastig blijkbaar, het is of/of...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wie weet kan hij naar een vmbo/havo klas op een school die ook havo/vwo heeft. Dan is de doorstroom over het algemeen veel makkelijker dan van de ene school naar de andere.
Jezus Sam. We hadden het over de oorlog in Afghanistan, toen over terroristen, toen over dat die oorlog ontstaan was vanwege olie, net als de 2 toestanden met Saddam. Je bent naar mijn idee te slim dat ik dit zo voor je uit moet stippelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar daar heb ik het nooit over gehad, ik heb het alleen over de oorlog in Afghanistan gehad. Nergens anders over.
Dat is irrelevantquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |