Hee, volgens mij stonden die lui op de ZC vorig jaar...quote:
klopt iddquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat snap ik niet... Je drinkt bijna pure suiker? Dat strookt imo niet helemaal met wat je hier post
Dat zal gerust.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan nog zijn de meeste opwekkende middelen in energiedrink allen werkzaam tegen de ontwenningsverschijnselen van diezelfde stoffen
Ik schrapte juist caloriehoudende drankjes, destijds.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
klopt iddkomt denk ik omdat het vloeibaar is
Kan maar zo. Heb op PP09 zijn handje geschudquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hee, volgens mij stonden die lui op de ZC vorig jaar...
Je pist het wel sneller uit jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
klopt iddkomt denk ik omdat het vloeibaar is
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik probeer een niet-dubbelzinnige mijzelf niet benadelende opmerking te maken...
Maar ik faal.
Stop een maand met koffie/energiedrink en dat lukt je vanuit jezelfquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:16 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat zal gerust.
Ik dronk het wel, zowel mét als zonder suiker, toen ik nog geen koffie dronk en wel eens door moest halen voor een tentamen.
Hield me wel wakker 's nachts
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:08 schreef missbehavin het volgende:
ik drink minstens 4-6 blikjes op een dag...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je pist het wel sneller uit jaGewoon lekker door zuipen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dronk dus géén koffie en ik dronk ook alleen maar energydrink als ik een nacht door moest.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:17 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stop een maand met koffie/energiedrink en dat lukt je vanuit jezelf
He, E_M, hoe laat begon het feest ook alweer, hoe laat naar de club en hoe laat de orgie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik drink tegenwoordig veel energy drink en minder alcohol, maar dat haal ik niet... Dan zou de ADHD hier uit de ramen knallen denk ik...
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij ziet wel vaker dingen die er niet zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Placeboquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik dronk dus géén koffie en ik dronk ook alleen maar energydrink als ik een nacht door moest.
Serieus, zonder energiedrink viel ik rond 2 uur standaard in slaap.
Orgie? Wat heb ik gemist?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, E_M, hoe laat begon het feest ook alweer, hoe laat naar de club en hoe laat de orgie?
Snuit vleit zijn bolletje tegen knuffelmeisje aan, wat liev...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wij kunnen prima samen slapen dan
niets niet geil, nee, gewoon baf, als een blok in slaap
Truequote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij ziet wel vaker dingen die er niet zijn
Doe dat maar per email...quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
He, E_M, hoe laat begon het feest ook alweer, hoe laat naar de club en hoe laat de orgie?
Babs doet een rondje Aachen vermoed ik zo...quote:
Oooh, dat wist ik alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Babs doet een rondje Aachen vermoed ik zo...
Ik verwacht de filmpjes op de gebruikelijke plek.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:18 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Q, waarom sta jij niet in het lijstje van de OP?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 22:21 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verwacht de filmpjes op de gebruikelijke plek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |