Hij komt er altijd mee weg ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef vaasinbloem het volgende:
Scholes is echt een achterlijke debiel, mijn god zeg..
Komt erin 3 goede passen 2 debiele acties en wedstrijd is gespeeldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef vaasinbloem het volgende:
Scholes is echt een achterlijke debiel, mijn god zeg..
Volgens mij had hij echt te bedoeling om wat blessures toe te voegen voor de titelrace, kan me niets anders voorstellen met 2-0 voor.. Wat een mongool..quote:
Daar zit wat inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:16 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Volgens mij had hij echt te bedoeling om wat blessures toe te voegen voor de titelrace, kan me niets anders voorstellen met 2-0 voor.. Wat een mongool..
Verlening en penalty's lijkt me. Het is immers de knock-out stagequote:Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef Nober het volgende:
Manchester City 0-0 Reading na 63 minuten, is er verlenging na een gelijkspel of een nieuwe wedstrijd?
Leyton Orient 1-1 Arsenal (laatste 16) werd een rematch... vandaar de vraagquote:Op zondag 13 maart 2011 19:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Verlening en penalty's lijkt me. Het is immers de knock-out stage
Voor de halve finale zijn er replays na een gelijkspel, bij de halve finale en finale zelf niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Leyton Orient 1-1 Arsenal (laatste 16) werd een rematch... vandaar de vraag
Het wordt gespeeld in Wembley.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:06 schreef Nober het volgende:
City thuis tegen United vanavond zonder Tévez, het zal mij benieuwen! Laatst verloor City al met 3-0 uit bij Liverpool in de competitie.
quote:Man City: Hart, Zabaleta, Kompany, Lescott, Kolarov, De Jong, Barry, A Johnson, Yaya Toure, Silva, Balotelli
Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evra, Park, Scholes, Carrick, Valencia, Berbatov, Nani.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |