Haha godver had ik nu maar direct gaan kijken, en het niet uitgesteld tot na de rustquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:25 schreef Dekatria het volgende:
Binnen een paar minuten...
2-1 Vieira
3-1 Johnson
Idd, dat is ze dan ook pas 10+ keer gelukt in de Premier League dit seizoen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:23 schreef Littlerabbit het volgende:
Manchester City kan ook echt de 0 niet houden he
Hmm ok dan zal het aan mijn aanwezigheid liggenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:29 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Idd, dat is ze dan ook pas 10+ keer gelukt in de Premier League dit seizoen.
Dat kan nog wel eens een heel vervelend avondje worden voor Arsenal @ Elland Road. Ik ga zeker kijken..quote:Op woensdag 19 januari 2011 11:38 schreef Digital-Love het volgende:
Vandaag return van Leeds - Arsenal
Waar is deze wedstrijd te zien?quote:
Wat kan Arsenal goed loten zeg met Barça en dit, wat is er mis met hunquote:Op zondag 20 februari 2011 17:08 schreef alors het volgende:
Trekking voor de volgende ronde is zonet geweest...
1606: FA CUP QUARTER-FINAL DRAW
Stoke City v West Ham/Burnley
Man City/Aston Villa v Everton/Reading
Birmingham City v Fulham/Bolton
Man Utd v Leyton Orient/Arsenal![]()
Ties to be played 12/13 March.
Ik kijk nietquote:
Arsenal hequote:Op woensdag 2 maart 2011 22:25 schreef alors het volgende:
Wat zijn het ook een prutsers, nu gewoon Leyton met 5-0 (en misschien nog wel meer) van het veld tikken en vorige keer konden ze echt geen potten breken daar
Ook op Eredivisie live overigens, 18:15 uur: Manchester United - Arsenal wordt uitgezonden op kanaal 3 ivm met Heracles - Excelsior om 18:45quote:Op zaterdag 12 maart 2011 10:52 schreef Nober het volgende:
Ik ben benieuwd of Manchester United interesse heeft in de FA Cup, het lijkt mij eerlijk gezegd van niet. Ze zullen zich toch vooral bezig houden met Marseille aankomende week lijkt mij, en de landstitel...
12/03/2011
13:45 uur: Birmingham City - Bolton Wanderers (Live op ESPN)
18:15 uur: Manchester United - Arsenal (Live op ITV1)
Waar baseer je dat op?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 15:10 schreef Banaanensuiker het volgende:
Als man u wint, winnen ze de PL en FA cup denk ik. Als Arsenal wint, is de kans groot dat wij de dubbel doen. Zeer belangrijke wedstrijd voor beide teams; echt een mooi affiche.
Na zijn laatste wedstrijden? Niet dat Denilson zo veel beter is..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:27 schreef Banaanensuiker het volgende:
Verrassend om geen Rosicky te zien ipv Denilson
Doet het niet, iemand anders?quote:
De wedstrijden die ik tot nu toe van Man U heb gezien is het niks anders hoorquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:30 schreef Banaanensuiker het volgende:
Wel weer raar dat man u zo verdedigend staat en op de counter loert. Je speelt tenslotte voor je eigen publiek!
Heb je helemaal gelijk in, maar ik blijf toch hopen op een utd van 2007-2008 waar het lekker snel, direct en aanvallend was.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:32 schreef laucas het volgende:
[..]
De wedstrijden die ik tot nu toe van Man U heb gezien is het niks anders hoor
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:44 schreef Nober het volgende:
Helemaal niets in London, helemaal niets in London...
Helemaal niets, helemaal niets, helemaal niets... in London!!!
Dan had je gisteren naar Stade Rennes - Marseille moeten kijken...quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:48 schreef Confetti het volgende:
Wat is Arsenal toch een slap zooitje.
Diaby![]()
Denilson![]()
Franse B-spelers![]()
Almunia
Kijk je daar naarquote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Dan had je gisteren naar Stade Rennes - Marseille moeten kijken...
Gisteren wel ja, Marseille won met 0-2, ze staan nu op 1 punt van Stade Rennes en doen weer mee om de titel.quote:
Ah oke.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:46 schreef Nober het volgende:
Yesssssssss!!! 1-0
We worship Fabio we do, we worship Fabio we do, ooooo Fabio we worship you!!!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:54 schreef Nober het volgende:
Can you count!!??
One, two, three....
The treble is coming our way!!!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 18:46 schreef Nober het volgende:
Yesssssssss!!! 1-0
We worship Fabio we do, we worship Fabio we do, ooooo Fabio we worship you!!!
Eredivisie Live.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:25 schreef Nober het volgende:
Waar kijken jullie, ik loop zeker 50 sec. achter!
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:35 schreef tjoptjop het volgende:
Die jas van Wenger ook altijd, zo lelijk
Idd, maar dit was ook gewoon slecht ingekoptquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
Sar blijft maar goede reddingen maken.
Mwah, zo'n stuit kan wel nasty zijnquote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Idd, maar dit was ook gewoon slecht ingekopt
Ze hebben nog kans op de Premier League.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Nou dat was het seizoen weer voor Arsenal...
Hij komt er altijd mee weg ook.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef vaasinbloem het volgende:
Scholes is echt een achterlijke debiel, mijn god zeg..
Komt erin 3 goede passen 2 debiele acties en wedstrijd is gespeeldquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:12 schreef vaasinbloem het volgende:
Scholes is echt een achterlijke debiel, mijn god zeg..
Volgens mij had hij echt te bedoeling om wat blessures toe te voegen voor de titelrace, kan me niets anders voorstellen met 2-0 voor.. Wat een mongool..quote:
Daar zit wat inquote:Op zaterdag 12 maart 2011 20:16 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
Volgens mij had hij echt te bedoeling om wat blessures toe te voegen voor de titelrace, kan me niets anders voorstellen met 2-0 voor.. Wat een mongool..
Verlening en penalty's lijkt me. Het is immers de knock-out stagequote:Op zondag 13 maart 2011 19:11 schreef Nober het volgende:
Manchester City 0-0 Reading na 63 minuten, is er verlenging na een gelijkspel of een nieuwe wedstrijd?
Leyton Orient 1-1 Arsenal (laatste 16) werd een rematch... vandaar de vraagquote:Op zondag 13 maart 2011 19:13 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Verlening en penalty's lijkt me. Het is immers de knock-out stage
Voor de halve finale zijn er replays na een gelijkspel, bij de halve finale en finale zelf niet.quote:Op zondag 13 maart 2011 19:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Leyton Orient 1-1 Arsenal (laatste 16) werd een rematch... vandaar de vraag
Het wordt gespeeld in Wembley.quote:Op zaterdag 16 april 2011 10:06 schreef Nober het volgende:
City thuis tegen United vanavond zonder Tévez, het zal mij benieuwen! Laatst verloor City al met 3-0 uit bij Liverpool in de competitie.
quote:Man City: Hart, Zabaleta, Kompany, Lescott, Kolarov, De Jong, Barry, A Johnson, Yaya Toure, Silva, Balotelli
Man Utd: Van der Sar, O'Shea, Ferdinand, Vidic, Evra, Park, Scholes, Carrick, Valencia, Berbatov, Nani.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |