Ja, de vorige had Fair in de titel, dus door op geinspireerdquote:
Eerlijkheid is niet altijd leuk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerlijkheid. Ik ben er niet altijd fan van, maar hoor het toch liever dan leugens.
Mij is in het verleden regelmatig verweten dat ik TE eerlijk benquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Eerlijkheid. Ik ben er niet altijd fan van, maar hoor het toch liever dan leugens.
Ik heb de eerste 3 of 4 episodes gezien. Mijn zus heeft dvd's die leen ik wel een keer.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:47 schreef Joooo-pi het volgende:
Haha, Josh Groban weer in Glee
vind mijn vrouw leuk
Het hangt er ook nog van af in welke vorm je het presenteerd. En soms is een leugentje om bestwil geen probleem.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij is in het verleden regelmatig verweten dat ik TE eerlijk ben
Hmm TE eerlijk is niet goed, je kan het ook wat mooier inpakken of soms gewoon maar niets zeggen, maar meestal is eerlijkheid wel goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mij is in het verleden regelmatig verweten dat ik TE eerlijk ben
Dat dusquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het hangt er ook nog van af in welke vorm je het presenteerd. En soms is een leugentje om bestwil geen probleem.
Ik ben geloof ik nogal directquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Hmm TE eerlijk is niet goed, je kan het ook wat mooier inpakken of soms gewoon maar niets zeggen, maar meestal is eerlijkheid wel goed
Ik ook in principe, heb alleen geleerd dat het soms beter is om maar niks te zeggenquote:
Omg je bent een mens en maakt wel eens een foutquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Presenteerd met de -d. Heel goed Erik....
Ik vind het wel leuk, maar ik ben geen fan ofzo. Ik ga zometeen trouwens toch zappen naar opgelichtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb de eerste 3 of 4 episodes gezien. Mijn zus heeft dvd's die leen ik wel een keer.
O ik vind jou best wel direct eigenlijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef JJH het volgende:
Ik zeg wel eens te vaak niets.
Maar het komt altijd wel weer terug, daar hoef je je geen zorgen om te maken.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Presenteerd met de -d. Heel goed Erik....
Ik ben nog niet altijd even tactvol vrees ikquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook in principe, heb alleen geleerd dat het soms beter is om maar niks te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |