Done.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh haha, doe de mijne maar weer dicht dan
Wat ben je toch een gruwelijk vriendelijke gastmodquote:
Nee hoor, ik krijg de faal naar mn kop geslingerd, jij nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:44 schreef indaha het volgende:
Ja ik wou al een topic maken met help ik kan geen topics maken, normaal let ik heel goed op dat ik niet de laatste ben.
Ik ben een mislukkeling
Ik of Elies hadden hem vast veul liever gesloten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een gruwelijk vriendelijke gastmod
Dank je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een gruwelijk vriendelijke gastmod
Ja, waar zijn jullie als ik jullie nodig hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik of Elies hadden hem vast veul liever gesloten.
Sorry
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik of Elies hadden hem vast veul liever gesloten.
Sorry
quote:
Maar wel mijn eerste naamtopic door het falen van mij of van jouquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg de faal naar mn kop geslingerd, jij niet
Nou wij waren er gewoon hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, waar zijn jullie als ik jullie nodig heb
Nee hoor, ze voelde zich nogal geroepen geloof ik , uitsloverig typequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wij waren er gewoon hoor
Toen jij postte dat ie dicht mocht was Cat me al voor alleen.
't Had zeker bloedspoed!
Wij motten elkaar wel eens niet, maar deze faal was NIET op zijn plaats, ik herhaal....quote:
Gastmoddenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wij waren er gewoon hoor
Toen jij postte dat ie dicht mocht was Cat me al voor alleen.
't Had zeker bloedspoed!
Ik wilde de CHAOS voor zijn!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ze voelde zich nogal geroepen geloof ik , uitsloverig type
Ik wilde het al niet roepen, maar wie is hier nu de faler, Cat of ik?quote:
*aarzelend hand opsteekt om het met oh-oh eens te zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet roepen, maar wie is hier nu de faler, Cat of ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ahem... als je naar de posttijd kijkt wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij motten elkaar wel eens niet, maar deze faal was NIET op zijn plaats, ik herhaal....
Ik, morgenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet roepen, maar wie is hier nu de faler, Cat of ik?
Indaha moet gewoon leren hoe ze topics moet openenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ahem... als je naar de posttijd kijkt wel.![]()
Maar ik zal het nooiniemeerdoen.![]()
Openen we de volgende keer 5 topics of zo en dan crossposten!
Ja, Indaha faalt!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Indaha moet gewoon leren hoe ze topics moet openen
Meepraterquote:
A-HEM!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag die van Tombo heul nog niet staan, ik heb netjes een paar minuten gewacht, ik wilde alleen maar helpen
quote:
Dan laten we Cat haar dat leren /toepasselijkeoefeningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Indaha moet gewoon leren hoe ze topics moet openen
Duh, tuurlijk klopt het wat ik zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dát het?
Oh maar dan nog ben ik vereerd, want wat je daar in zei klopte
Voor Cat gaan we een passende straf bedenkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan laten we Cat haar dat leren /toepasselijkeoefening
*op handen gaat zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Greys, gooi deze anders dicht, kan Indaha oefenen.
Nee hoor, dat doet Greys wel, mevrouw Behulpzaamheidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan laten we Cat haar dat leren /toepasselijkeoefening
Daar kunnen we 13 topics over vol lullenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje ik heb mijn boodschappen al weggeruimd en jullie zijn nog bezig over wie er faalt
Wordt nu wegens proestbui wel heel vreemd aangekekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor Cat gaan we een passende straf bedenken![]()
Ik zal iets genants bedenken voor tijdens het Nationaal Songfestival ofzo, dan duw ik haar voor een camera en gil ik FAAL!
Jezus fuck, is dat ook alweer niet goed?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet Greys wel, mevrouw Behulpzaamheid
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor Cat gaan we een passende straf bedenken![]()
Ik zal iets genants bedenken voor tijdens het Nationaal Songfestival ofzo, dan duw ik haar voor een camera en gil ik FAAL!
Ah nee, laten we er nou 13 topics over doorgaanquote:
Dr was geen sarcasmequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck, is dat ook alweer niet goed?
Of proef ik het sarcasme verkeerd?
Kijk hier heb ik wat aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Indaha, waarom kan je geen topic openen?
Als je de laatste post hebt, dan druk je daarna ff op F5.
Dan ververst je pagina en dan krijg je een knop 'Open nieuw deel' (dus niet open nieuw topic, maar nieuw deel). Dan krijg je automatisch een nieuw topic met dezelfde openingspost er al in, hoef je alleen de titel even aan te passen
Pasop wat je zegt hé Q, kan best zomaar zijn dat ik ineens een wachtwoord kwijt benquote:
Volgende keer niet panieken, gewoon proberenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan, maar ik had helmaal niet in de gaten dat ik de laatste was en toen ik het zag ging ik in panic mode
aangezien ik altijd oplet dat ik niet de laatste ben
Volgens mij is dat net zoiets als 'mamma' of 'hallo': internationaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik het dan in 26 talen moet roepen!
Jij faalt met je Anne Frankenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee, laten we er nou 13 topics over doorgaan
Q, jij faalt met je sleutels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nou, dat roep je nu wel, maar weet je nog die user-who-shall-not-be-named-want-dan-ban die op net dát knopje drukte waar je noooooit op mag drukken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgende keer niet panieken, gewoon proberen
Je kunt nooit iets heel ernstigs verkeerd doen, je kunt er het forum niet mee slopen als je het fout doet. Dus dan breien we het wel weer recht
Met we bedoelt ze ff voor de duidelijkheid :quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgende keer niet panieken, gewoon proberen
Je kunt nooit iets heel ernstigs verkeerd doen, je kunt er het forum niet mee slopen als je het fout doet. Dus dan breien we het wel weer recht
quote:Onze opperbevelhebbers
Senesta ElisaB Greys
Ik weet niet of ze in Finland en Israël 'falen' begrijpen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat net zoiets als 'mamma' of 'hallo': internationaal.
Lijkt me ook heel stressvol, altijd posten in angst (de laatste te zijn). Ik zou d'r iets mee doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan, maar ik had helmaal niet in de gaten dat ik de laatste was en toen ik het zag ging ik in panic mode
aangezien ik altijd oplet dat ik niet de laatste ben
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij faalt met je Anne FrankenongezelligerT
Jezus fuck, ik ben echt heel de dag al online ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Begin maar vast te oefenenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik het dan in 26 talen moet roepen!
Pesies. Dus als Ml of ik een dubbel topic dicht gooien dan gaan zij 13 topics lang de falerTs rechtbreien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Met we bedoelt ze ff voor de duidelijkheid :
[..]
Mee?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel stressvol, altijd posten in angst (de laatste te zijn). Ik zou d'r iets mee doen.
Oeh ja! Maar dat knopje daar komt haast niemand aan hoor!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dat roep je nu wel, maar weet je nog die user-who-shall-not-be-named-want-dan-ban die op net dát knopje drukte waar je noooooit op mag drukken?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Dus als Ml of ik een dubbel topic dicht gooien dan gaan zij 13 topics lang de falerTs rechtbreien.
Zullen we daar ooit achter komen denk je?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze in Finland en Israël 'falen' begrijpen hoor
Ja, wrijf het ff in ofzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee, laten we er nou 13 topics over doorgaan
Q, jij faalt met je sleutels
Ja, mee.quote:
Wat denk jij dat ik de hele dag heb gedaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck, ik ben echt heel de dag al online ofzo
Dat is dan ook weer zo. Dus indaha, je kunt bijna niks fout doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ja! Maar dat knopje daar komt haast niemand aan hoor!
Suggesties?quote:
Je maakt het ons ook erg gemakkelijk om het te onthouden.quote:
Vorig jaar die ene die bij Spanje op het toneel klom met zijn rode mutsjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we daar ooit achter komen denk je?
Hoe falerig zou het zijn als ik in een zwarte outfit het podium oprende en mee ging dansen?Is vast nog nooit gedaan.
Nope.quote:
quote:
Joh!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar die ene die bij Spanje op het toneel klom met zijn rode mutsje
Nou een hele geruststelling dat ik Fok niet kan laten ploffen pheewquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo. Dus indaha, je kunt bijna niks fout doen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pasop wat je zegt hé Q, kan best zomaar zijn dat ik ineens een wachtwoord kwijt ben
FAAL!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
Goffer ik had smeerkaas op mijn brood gewild en ik ben het vergetenMorgenochtend langs de super
HAHAHAHAHAHHAHA FAALquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
Goffer ik had smeerkaas op mijn brood gewild en ik ben het vergetenMorgenochtend langs de super
quote:
Alsof daar de prijzen in staanquote:
Hele massa's jaquote:
quote:
Faal. Van boven op zolder.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
Wil Anne Frank zich melden vanonder de vloer. Ik herhaal : Wil Anne Frank zich melden vanonder de vloer
Zullen wij gewoon keihard lesbo worden?quote:
Ik heb ze onder mijn vloer zitten hoor, die joden.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]jup,
Alleen geen idee of dat inc of ex btw ismaar ze staan er wel degelijk in.
Dan zou ik maar snel verhuizen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze onder mijn vloer zitten hoor, die joden.
Ja, waar de neuk denk jij dat ik mee bezig ben?!quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, waar de neuk denk jij dat ik mee bezig ben?!
Vingeren?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, waar de neuk denk jij dat ik mee bezig ben?!
*proest*quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Greys, gooi deze anders dicht, kan Indaha oefenen.
Das wel makkelijker om ernaast te FOK!ken iddquote:
quote:
Ervaring?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Das wel makkelijker om ernaast te FOK!ken idd
Joehoeeeeeee ik ben d'r heur, ik ben alleen even drie dingen tegelijk aan het doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
Wil Anne Frank zich melden vanonder de vloer. Ik herhaal : Wil Anne Frank zich melden vanonder de vloer
Niet mijn topic dichtdoen hequote:
Eh nee, maar je hebt bij het pijpen vaak net iets meer vingers vrijquote:
Pas maar op, straks wordt je meegenomen door rewimo de duitsers.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Joehoeeeeeee ik ben d'r heur, ik ben alleen even drie dingen tegelijk aan het doen
Logica, met pijpen kun je je handen vrijhouden, das met vingeren wat lastiger, n00bjequote:
GMTAquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Logica, met pijpen kun je je handen vrijhouden, das met vingeren wat lastiger, n00bje
quote:
Nou, als ik de behoefte al zou hebben dan zou ik het nog niet kunnen, ik kannie blind typen.quote:
Maar je hoeft je ogen toch niet dicht te doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, als ik de behoefte al zou hebben dan zou ik het nog niet kunnen, ik kannie blind typen.
Maar waarom moest ik me nou melden?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Pas maar op, straks wordt je meegenomen door rewimo de duitsers.
Ze miste jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar waarom moest ik me nou melden?
Of gewoon voor de leuk?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef indaha het volgende:
[..]
Maar je hoeft je ogen toch niet dicht te doen
Ik denk dat mijn partner het wel waardeert als ik ook nog oog heb voor... het totaal zeg maar.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef oh-oh het volgende:
Jij bent gewend om met 1 oog te kijken , hoe moeilijk kan het dan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou ja, laptop op zijn buik, dan hoef je niet niks blind te doenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, als ik de behoefte al zou hebben dan zou ik het nog niet kunnen, ik kannie blind typen.
Ogen dicht is op t end wel een goeie thoughquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn partner het wel waardeert als ik ook nog oog heb voor... het totaal zeg maar.En dan blijft er weinig over voor Fok.
Ik pasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ogen dicht is op t end wel een goeie though
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Je kon het niet laten he? Je moest het gewoon vragen.quote:
Hoezo jij moet dan toch op de wekker gaan mikken dan moetje toch kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ogen dicht is op t end wel een goeie though
IK moet niet mikken hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:28 schreef indaha het volgende:
[..]
Hoezo jij moet dan toch op de wekker gaan mikken dan moetje toch kijken
Tja het is mikken of slikkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
IK moet niet mikken hoor![]()
Zeker niet als ik hands free bezig ben
Kijk, aan mij heb je watquote:
quote:
Ik heb gewoon mijn eigen smiley reeksquote:
Ja dat heb ik wel, maar ik trek me er nooit zo veel van aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:34 schreef Cat22 het volgende:
Door de weekse wasserts.![]()
Zitten jullie niet op hoog-laag tarief? Al mijn wasjes gaan in het weekend.
quote:
Kijk je daarvan opquote:
Hoeveel was heb je dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat heb ik wel, maar ik trek me er nooit zo veel van aan
Zoveel mogelijk in het weekend hoor, maar ik moet doordeweeks toch ook altijd nog wel ff wassen en dan ga ik niet wachten tot 's nachts ofzo.
Doe je mee?quote:
Nee, maar dat is best droevigquote:
Wil je deze cryptische zin even vertalen voor me?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
hok vol herrie hier, moet naar de huisarts van de Mr
Wij zijn druk. En zij moet naar de dokter.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil je deze cryptische zin even vertalen voor me?
Hello! O-O-O-O!quote:
Hellooooooquote:
Klinkt logisch, Want voor een hok vol herrie kan ze beter een bouwvakker zoeken of iemand anders die goed is met isolatie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij zijn druk. En zij moet naar de dokter.
Denk ik. En ik val zo binnen
Ondertiteling gewenst ik herhaal ondertiteling gewenstquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
Heb sinds vorige wintersport last van mijn nek na een smak op de grond door een stomme duitser (sorry Rewimoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze ruzie heeft met de Mister omdat hij vindt dat ze naar de huisarts moet, maar zelf vindt ze van niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeveel was heb je dan?In mijn eentje heb ik 2 wasjes per week, soms maximaal 4 maar dat kan makkelijk in een weekend. Soms zet ik hem 's nachts aan, is ook goedkoper en dan de volgende ochtend aan het droogrekje. [/zuunig]
En wat is daar getver aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
Heb sinds vorige wintersport last van mijn nek na een smak op de grond door een stomme duitser (sorry Rewimo).
En hij pakte me net qua geintje op en ik begon spontaan te piepen omdat ik het zowat hoorde krakenHij eist nu dus dat ik het na laat kijken, getverdegetver
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Klinkt logisch, Want voor een hok vol herrie kan ze beter een bouwvakker zoeken of iemand anders die goed is met isolatie.
Dat klinkt inderdaad wel als iets wat je moet laten checken hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb sinds vorige wintersport last van mijn nek na een smak op de grond door een stomme duitser (sorry Rewimo).
En hij pakte me net qua geintje op en ik begon spontaan te piepen omdat ik het zowat hoorde krakenHij eist nu dus dat ik het na laat kijken, getverdegetver
Jij vindt naar de huisarts gaan leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En wat is daar getver aan
Sorry, je bent me he-le-maal kwijt
Eén punt voor Gbquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:50 schreef Goodbye het volgende:
Ik denk dat ze ruzie heeft met de Mister omdat hij vindt dat ze naar de huisarts moet, maar zelf vindt ze van niet.
Zoiets?
Nee, maar boodschappen doen is ook niet leuk, en werken ook niet altijd, maar sommige dingen moetenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij vindt naar de huisarts gaan leuk
Door voor de wasmachinequote:
Daar ben ik nog niet helemaal uit... volgens mij heeft ze herrie met de Mr.quote:
Mwah, vind het er meestal wel gezellig. En als ik iets mankeer, ben ik best blij dat medisch geschoolden zijn die iets kunnen doen / geven waardoor ik me later weer wat beter voel. Of ik dat 'leuk' zou noemen is een andere vraag. Maar ik ga er niet zoquote:
Uhuh ga morgen ff proberen te bellen met een verwijzing van de fysio. Wie weet mag ik dan wel ineens door naar foto's makenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee, maar boodschappen doen is ook niet leuk, en werken ook niet altijd, maar sommige dingen moeten
Lees nou eens wat ik zeeeheeeggg!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit... volgens mij heeft ze herrie met de Mr.
Ja degene die nooit naar de huisarts/fysio whatever gaat omdat het vast allemaal wel goed komtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal uit... volgens mij heeft ze herrie met de Mr.
Een vraag met een vraag beantwoorden en zo het antwoord ontwijken... slim.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij vindt naar de huisarts gaan leuk
In de droger? Lijkt me een slecht plan oh-oh. Ik zeg: eruit halen en gewoon in je droogrekje zetten, want dit gaat niet goedkomenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:52 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb niet alleen de was in de droger gemikt, ik heb ook de afwas gedaan
Maar ik wilde het van de bron bevestigd hebben!quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Een vraag met een vraag beantwoorden en zo het antwoord ontwijken... slim.
22 posts verder... en het verhaal is duidelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
Sowieso twee keer per week wel een was met alleen handdoeken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hoeveel was heb je dan?In mijn eentje heb ik 2 wasjes per week, soms maximaal 4 maar dat kan makkelijk in een weekend. Soms zet ik hem 's nachts aan, is ook goedkoper en dan de volgende ochtend aan het droogrekje. [/zuunig]
Heul niet, die ligt hier op Chico te snurkenquote:
nee is sielugquote:
Of een deel van het antwoord van de ander herhalen... ook zo'n truukje.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:54 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
"geen vraag met een wedervraag beantwoorden!"
Hoef je geen sorry voor te zeggen, er zijn ongetwijfeld bergen stomme Duitsersquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:49 schreef Ml-etje het volgende:
Is toch leuk? In de draaimolen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef indaha het volgende:
[..]
nee is sielug, arme Sjon heeft feest vandaag
Ik zie het al, ik ga hier de handdoek discussie niet voeren want die verlies ik.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Sowieso twee keer per week wel een was met alleen handdoeken.
En dan nog twee keer een was met kleren enzo. Als S na een paar dagen buitenland elke week terug komt moet er ook weer gewassen worden.
Stop jij je katten maar fijn in de drogerquote:
kan niet wordt ie misseluk en moettie kostsen en dan moet oh-oh weer poetsenquote:
Is dat zo'n discussie dat je handdoeken meerdere keren kunt gebruiken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zie het al, ik ga hier de handdoek discussie niet voeren want die verlies ik.
Zeg Re(wimo).... jij bent toch geen Duitser geworden niequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef Rewimo het volgende:
Hoef je geen sorry voor te zeggen, er zijn ongetwijfeld bergen stomme Duitsers
Je komt op voor Sjon!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Stop jij je katten maar fijn in de droger
En die vlek zit er nog steedsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:57 schreef ElisaB het volgende:
Nog een keer
Ik herhaal tadaaaa; gevoegd en uitgewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MammaElisaB en Beeb zijn trots op me
Wat netjes Eliesquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:57 schreef ElisaB het volgende:
Nog een keer
Ik herhaal tadaaaa; gevoegd en uitgewassen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
MammaElisaB en Beeb zijn trots op me
En dan nu heel wat anders: ik ken iemand die gaat minimaal 10 keer per jaar naar de HAP voor een zogenaamd spoedgeval. Dán ga je pas graag naar de HA
ja ze kan hem niet missenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je komt op voor Sjon!Wat een leuk jaar-samen-kadootje!
Kan wel, tenzij de handdoek en de hond die in de keuken gepiest heeft iets met elkaar te maken hebbenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
Is dat zo'n discussie dat je handdoeken meerdere keren kunt gebruiken?
Niet als de hond in de keuken gepiest heeft hoor.
Oh maar dat laatste is niet meer dan terecht.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft vandaag nog niet gekotst ook![]()
EN nog niet binnen gepist![]()
Wel 3 scooters aangevallen
Ja die. Je bent schoon als je net uit de douche komt en zo.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Is dat zo'n discussie dat je handdoeken meerdere keren kunt gebruiken?
Niet als de hond in de keuken gepiest heeft hoor.
Nope. Dat is ook helemaal niet nodigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:58 schreef ElisaB het volgende:
Zeg Re(wimo).... jij bent toch geen Duitser geworden nie
Yups; het wil niet zo drogen hierbinnenquote:
Ik heb speciale oude hond-pies-handdoekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kan wel, tenzij de handdoek en de hond die in de keuken gepiest heeft iets met elkaar te maken hebben
Ik gebruik mijn handdoek gerust meerdere keren. Interessant, of niet
Ga bellen morgen voor een doorverwijzing, herinner me na dat ik begin vorig jaar na het skieën bij hem ben geweest en toen stuurde hij me weg want hij kan dat toch niet zien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen, er zijn ongetwijfeld bergen stomme Duitsers
En ga dan dus maar even naar de dokter
Slecht idee Jenny ik herhaal slecht ideequote:
Scooters?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:59 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft vandaag nog niet gekotst ook![]()
EN nog niet binnen gepist![]()
Wel 3 scooters aangevallen
Daarom heb ik twee handdoek wassen per week.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef oh-oh het volgende:
Ik gebruik voor de honden als ze gewassen zijn altijd mijn vuile handdoeken.
Maar voor piesjes gebruik ik aparte doeken, en die gaan ook apart in de was![]()
Of ik zet ze in een emmer met een sopje
Da's wel slim ja. En logisch dat je die meteen wast.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb speciale oude hond-pies-handdoeken
En sinds ze bijna richting de 15 gaat komt het tegenwoordig wat vaker voor dat ze het 's middags niet haalt als ik naar het werk ben, qua ophouden. Dan liever in de keuken op de tegels, lekker makkelijk schoonmaken
Maar die was ik dus wel na elke keer ja, Cat
Dat weet je leverancier ookquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:02 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens... dat jullie dat wetenIk was gewoon als er gewassen moet worden. Maar of dat nou 5 of 10 wassen per week zijn... Werkelijk geen idee
Ja die valt ie aan, als ze langsrijden, dat vindt ie kicken coolquote:
Hier ook. Zo hadden we gisteren ineens een sokkencrisis. Dus hebben we een spoedsokkencrisiswas gedaan en nu is de crisis weer overquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:02 schreef ElisaB het volgende:
Trouwens... dat jullie dat wetenIk was gewoon als er gewassen moet worden. Maar of dat nou 5 of 10 wassen per week zijn... Werkelijk geen idee
ja dat doen wij ook als er een kat gekotst heeft, plassen doen ze eigenlijk nooit binnenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:02 schreef Rewimo het volgende:
Eventuele plasjes werken we hier weg met keukenpapier. Dat hoeven we niet te wassen, dat scheelt weer
Een Eckte Sjonnie.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die valt ie aan, als ze langsrijden, dat vindt ie kicken cool![]()
Hij had het ook een poos met auto's, maar dat doet ie nu alleen nog maar als we de Rijksweg oversteken om naar het veld te gaan, thank god niet meer bij alle straten waar we lopen![]()
Hij ziet ze aankomen, gaat plat liggen, en als ze dan langs hem rijden flipt ie grommend en blaffend helemaal de pan uit, al tollend aan zijn lijn![]()
BAM JONGUH!quote:En als ie klaar is trap ik m onder zn eieren
Jamie haalt de bak niet altijd meer. Dus de laatste tijd wil het af en toe wel voorkomen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:03 schreef indaha het volgende:
ja dat doen wij ook als er een kat gekotst heeft, plassen doen ze eigenlijk nooit binnen
Echt joh? Gaat het regelmatig mis dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Daarom heb ik twee handdoek wassen per week.
Eentje voor Bink handdoeken, eentje voor mezelf
Crisismanagement to the max.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:03 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier ook. Zo hadden we gisteren ineens een sokkencrisis. Dus hebben we een spoedsokkencrisiswas gedaan en nu is de crisis weer over
Heerlijk he, als je het leven zo in de hand hebtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:03 schreef Rewimo het volgende:
Hier ook. Zo hadden we gisteren ineens een sokkencrisis. Dus hebben we een spoedsokkencrisiswas gedaan en nu is de crisis weer over
Kwestie van 1 wasmand legen in de machinequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:05 schreef ElisaB het volgende:
Heerlijk he, als je het leven zo in de hand hebt
Over water opzetten gesprokenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef asfalthooligan het volgende:
Uien snijden gehakt rullen water opzetten enz
Wij kopen hele grote keukenrollen hier. Daar zit net zoveel op als op 7 gewone. Erg handigquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Man man als ik voor al die plasjes van Sjon keukenrol had gebruikt hadden we geen bomen meer over gehad
Ik heb altijd sokken genoeg, alleen niet altijd 2 die bij elkaar horenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:07 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Kwestie van 1 wasmand legen in de machineEn die weer in de droger. En die weer in een bak. Voilà: schone sokken voor meneer.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:07 schreef ElisaB het volgende:
Over water opzetten gesproken![]()
Miniatuurtje moest gisteren thee maken van Beeb. Vraagt ze: "Hoe warm moet ik het water opzetten" Echt...
Dat komt door het sokkenmonster.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:08 schreef indaha het volgende:
Ik heb altijd sokken genoeg, alleen niet altijd 2 die bij elkaar horen
Dan nog, had ik zakkenvol vuile keukenrol per weekquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wij kopen hele grote keukenrollen hier. Daar zit net zoveel op als op 7 gewone. Erg handig
Ja, jij hebt een meester-pieserquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:09 schreef oh-oh het volgende:
Dan nog, had ik zakkenvol vuile keukenrol per week![]()
Gewoon de dweil dr over en die gelijk in een emmer met dethol na gebruik
Join the clubquote:
In het wasmachine van Whoopie sneeuwt het gewoon nu met een droge trommel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:06 schreef oh-oh het volgende:
Ik doe de kleren van de honden wel gewoon bij mn eigen kleren soms, afhankelijk van hoe vies ze zijn![]()
Maar goed, ik heb dan ook geen verharende honden.
Toen Frits dr nog was was ik wat radicaler met apart wassen
Het gaat alweer een paar dagen goed, maar dat zeg ik liever niet hardopquote:
Jij hebt écht een aparte wasmachine voor de Whooperd!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In het wasmachine van Whoopie sneeuwt het gewoon nu met een droge trommel.
Na 3 x schoonmaken en zelf laten spoelen en pompen is het sneeuwen dan wel over maar dan nog wil je er geen zwarte was in draaien.
ja dat was met Frits ook zoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:11 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
In het wasmachine van Whoopie sneeuwt het gewoon nu met een droge trommel.
Na 3 x schoonmaken en zelf laten spoelen en pompen is het sneeuwen dan wel over maar dan nog wil je er geen zwarte was in draaien.
Heb de fout gemaakt naast zwarte gezellig paarse sokken te kopen, sindsdien is het weer zoeken.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik heb altijd sokken genoeg, alleen niet altijd 2 die bij elkaar horen
Eerst ff in de drogert op de luchtstand, dan is het meeste haar eruitquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt écht een aparte wasmachine voor de Whooperd!
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij hebt écht een aparte wasmachine voor de Whooperd!
Smerig, was de sokken ook apart nuquote:
Dat doe ik ook, maar toch krijgt het sokkenmonster er vaak nog een stel te pakkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:14 schreef oh-oh het volgende:
Ik mik de sokken als ik de was uit de droger haal altijd apart en dan bundel ik ze meteen per paar, das wel zo handig
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:15 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, maar toch krijgt het sokkenmonster er vaak nog een stel te pakken
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Takkedinges.
Groeten trrrugquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:24 schreef Cat22 het volgende:
Jullie krijgen de groeten van Takkedinges.
Kun je zelf doen, ze gaat mee naar het NSF!quote:
Gezelligquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je zelf doen, ze gaat mee naar het NSF!
Ze kon direct helpen?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:32 schreef tombolafan het volgende:
Zo, zusje kwam langs om te kijken hoe ver ik was met sjouwen/verbouwen
Nee, het is redelijk "aan kant" hoorquote:
Heb vandaag nog smsje terug gehad (had haar gister gesmst) en alles was oké, dus denk dat ze het gewoon een beetje druk heeftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Groeten trrrug![]()
Waar is Maes eiks?
Die heb ik al een hele tijd niet gezien.
Foto van het eindresultaat maken he?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, het is redelijk "aan kant" hoor
Druk met de bruiloftquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb vandaag nog smsje terug gehad (had haar gister gesmst) en alles was oké, dus denk dat ze het gewoon een beetje druk heeft
Ja, goedquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Foto van het eindresultaat maken he?
Ze zou vandaag weer even mailen met de dame die haar jurk maakt, ben benieuwd!quote:
Schiet lekker op dus!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, goed
Nieuwe kast staat,
oude kast staat uit de weg, morgen bank verplaatsen en oude kast op marktplaats zetten
Gefeliciteerd nog, maar we maken zo wel een topicquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zou vandaag weer even mailen met de dame die haar jurk maakt, ben benieuwd!
Ik ga de computer uit zetten, heb weinig ge-AnneFrankt vandaag maar nog even lekker zonder beeldscherm en op tijd naar bed
Anne Frank ze en trust.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga de computer uit zetten, heb weinig ge-AnneFrankt vandaag maar nog even lekker zonder beeldscherm en op tijd naar bed
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelijk heb jequote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh is het al zover?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd nog, maar we maken zo wel een topic
Ikke wel, ikke wel, ikke weheheeeelquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Had je mn foto van mn pony nog gezien?
Ikke nieeeeeeeet!!!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Had je mn foto van mn pony nog gezien?
111 te ver zelfs alquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh is het al zover?
En nope. Niet doen, please
Ik zag een voorstukje jaquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:45 schreef Cat22 het volgende:
Kansloze verbouwing in Bouwval gezocht.![]()
Geen plan, geen geld en geen geheugen.
Hebben jullie wel al 3 publieke netten?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier doet de tv het weer es niet....of nou ja, geen signaal ofzo
Gibsquote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zag een voorstukje ja
Maar ik kijk NCISGibs
Maak ze nou niet jaloers!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel al 3 publieke netten?
2quote:Op dinsdag 18 januari 2011 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hebben jullie wel al 3 publieke netten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |