Done.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh haha, doe de mijne maar weer dicht dan
Wat ben je toch een gruwelijk vriendelijke gastmodquote:
Nee hoor, ik krijg de faal naar mn kop geslingerd, jij nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:44 schreef indaha het volgende:
Ja ik wou al een topic maken met help ik kan geen topics maken, normaal let ik heel goed op dat ik niet de laatste ben.
Ik ben een mislukkeling
Ik of Elies hadden hem vast veul liever gesloten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een gruwelijk vriendelijke gastmod
Dank je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een gruwelijk vriendelijke gastmod
Ja, waar zijn jullie als ik jullie nodig hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik of Elies hadden hem vast veul liever gesloten.
Sorry
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik of Elies hadden hem vast veul liever gesloten.
Sorry
quote:
Maar wel mijn eerste naamtopic door het falen van mij of van jouquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg de faal naar mn kop geslingerd, jij niet
Nou wij waren er gewoon hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, waar zijn jullie als ik jullie nodig heb
Nee hoor, ze voelde zich nogal geroepen geloof ik , uitsloverig typequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wij waren er gewoon hoor
Toen jij postte dat ie dicht mocht was Cat me al voor alleen.
't Had zeker bloedspoed!
Wij motten elkaar wel eens niet, maar deze faal was NIET op zijn plaats, ik herhaal....quote:
Gastmoddenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wij waren er gewoon hoor
Toen jij postte dat ie dicht mocht was Cat me al voor alleen.
't Had zeker bloedspoed!
Ik wilde de CHAOS voor zijn!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ze voelde zich nogal geroepen geloof ik , uitsloverig type
Ik wilde het al niet roepen, maar wie is hier nu de faler, Cat of ik?quote:
*aarzelend hand opsteekt om het met oh-oh eens te zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet roepen, maar wie is hier nu de faler, Cat of ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ahem... als je naar de posttijd kijkt wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij motten elkaar wel eens niet, maar deze faal was NIET op zijn plaats, ik herhaal....
Ik, morgenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet roepen, maar wie is hier nu de faler, Cat of ik?
Indaha moet gewoon leren hoe ze topics moet openenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ahem... als je naar de posttijd kijkt wel.![]()
Maar ik zal het nooiniemeerdoen.![]()
Openen we de volgende keer 5 topics of zo en dan crossposten!
Ja, Indaha faalt!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Indaha moet gewoon leren hoe ze topics moet openen
Meepraterquote:
A-HEM!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag die van Tombo heul nog niet staan, ik heb netjes een paar minuten gewacht, ik wilde alleen maar helpen
quote:
Dan laten we Cat haar dat leren /toepasselijkeoefeningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Indaha moet gewoon leren hoe ze topics moet openen
Duh, tuurlijk klopt het wat ik zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dát het?
Oh maar dan nog ben ik vereerd, want wat je daar in zei klopte
Voor Cat gaan we een passende straf bedenkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan laten we Cat haar dat leren /toepasselijkeoefening
*op handen gaat zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Greys, gooi deze anders dicht, kan Indaha oefenen.
Nee hoor, dat doet Greys wel, mevrouw Behulpzaamheidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan laten we Cat haar dat leren /toepasselijkeoefening
Daar kunnen we 13 topics over vol lullenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje ik heb mijn boodschappen al weggeruimd en jullie zijn nog bezig over wie er faalt
Wordt nu wegens proestbui wel heel vreemd aangekekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor Cat gaan we een passende straf bedenken![]()
Ik zal iets genants bedenken voor tijdens het Nationaal Songfestival ofzo, dan duw ik haar voor een camera en gil ik FAAL!
Jezus fuck, is dat ook alweer niet goed?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet Greys wel, mevrouw Behulpzaamheid
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor Cat gaan we een passende straf bedenken![]()
Ik zal iets genants bedenken voor tijdens het Nationaal Songfestival ofzo, dan duw ik haar voor een camera en gil ik FAAL!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |