Done.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:44 schreef oh-oh het volgende:
Oh haha, doe de mijne maar weer dicht dan
Wat ben je toch een gruwelijk vriendelijke gastmodquote:
Nee hoor, ik krijg de faal naar mn kop geslingerd, jij nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:44 schreef indaha het volgende:
Ja ik wou al een topic maken met help ik kan geen topics maken, normaal let ik heel goed op dat ik niet de laatste ben.
Ik ben een mislukkeling
Ik of Elies hadden hem vast veul liever gesloten.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een gruwelijk vriendelijke gastmod
Dank je.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat ben je toch een gruwelijk vriendelijke gastmod
Ja, waar zijn jullie als ik jullie nodig hebquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik of Elies hadden hem vast veul liever gesloten.
Sorry
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik of Elies hadden hem vast veul liever gesloten.
Sorry
quote:
Maar wel mijn eerste naamtopic door het falen van mij of van jouquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ik krijg de faal naar mn kop geslingerd, jij niet
Nou wij waren er gewoon hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, waar zijn jullie als ik jullie nodig heb
Nee hoor, ze voelde zich nogal geroepen geloof ik , uitsloverig typequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wij waren er gewoon hoor
Toen jij postte dat ie dicht mocht was Cat me al voor alleen.
't Had zeker bloedspoed!
Wij motten elkaar wel eens niet, maar deze faal was NIET op zijn plaats, ik herhaal....quote:
Gastmoddenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou wij waren er gewoon hoor
Toen jij postte dat ie dicht mocht was Cat me al voor alleen.
't Had zeker bloedspoed!
Ik wilde de CHAOS voor zijn!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, ze voelde zich nogal geroepen geloof ik , uitsloverig type
Ik wilde het al niet roepen, maar wie is hier nu de faler, Cat of ik?quote:
*aarzelend hand opsteekt om het met oh-oh eens te zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet roepen, maar wie is hier nu de faler, Cat of ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ahem... als je naar de posttijd kijkt wel.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij motten elkaar wel eens niet, maar deze faal was NIET op zijn plaats, ik herhaal....
Ik, morgenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wilde het al niet roepen, maar wie is hier nu de faler, Cat of ik?
Indaha moet gewoon leren hoe ze topics moet openenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ahem... als je naar de posttijd kijkt wel.![]()
Maar ik zal het nooiniemeerdoen.![]()
Openen we de volgende keer 5 topics of zo en dan crossposten!
Ja, Indaha faalt!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Indaha moet gewoon leren hoe ze topics moet openen
Meepraterquote:
A-HEM!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef oh-oh het volgende:
Ik zag die van Tombo heul nog niet staan, ik heb netjes een paar minuten gewacht, ik wilde alleen maar helpen
quote:
Dan laten we Cat haar dat leren /toepasselijkeoefeningquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Indaha moet gewoon leren hoe ze topics moet openen
Duh, tuurlijk klopt het wat ik zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Was dát het?
Oh maar dan nog ben ik vereerd, want wat je daar in zei klopte
Voor Cat gaan we een passende straf bedenkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan laten we Cat haar dat leren /toepasselijkeoefening
*op handen gaat zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Greys, gooi deze anders dicht, kan Indaha oefenen.
Nee hoor, dat doet Greys wel, mevrouw Behulpzaamheidquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan laten we Cat haar dat leren /toepasselijkeoefening
Daar kunnen we 13 topics over vol lullenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Ml-etje het volgende:
Jeetje ik heb mijn boodschappen al weggeruimd en jullie zijn nog bezig over wie er faalt
Wordt nu wegens proestbui wel heel vreemd aangekekenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor Cat gaan we een passende straf bedenken![]()
Ik zal iets genants bedenken voor tijdens het Nationaal Songfestival ofzo, dan duw ik haar voor een camera en gil ik FAAL!
Jezus fuck, is dat ook alweer niet goed?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee hoor, dat doet Greys wel, mevrouw Behulpzaamheid
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor Cat gaan we een passende straf bedenken![]()
Ik zal iets genants bedenken voor tijdens het Nationaal Songfestival ofzo, dan duw ik haar voor een camera en gil ik FAAL!
Ah nee, laten we er nou 13 topics over doorgaanquote:
Dr was geen sarcasmequote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck, is dat ook alweer niet goed?
Of proef ik het sarcasme verkeerd?
Kijk hier heb ik wat aanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:54 schreef Greys het volgende:
Indaha, waarom kan je geen topic openen?
Als je de laatste post hebt, dan druk je daarna ff op F5.
Dan ververst je pagina en dan krijg je een knop 'Open nieuw deel' (dus niet open nieuw topic, maar nieuw deel). Dan krijg je automatisch een nieuw topic met dezelfde openingspost er al in, hoef je alleen de titel even aan te passen
Pasop wat je zegt hé Q, kan best zomaar zijn dat ik ineens een wachtwoord kwijt benquote:
Volgende keer niet panieken, gewoon proberenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan, maar ik had helmaal niet in de gaten dat ik de laatste was en toen ik het zag ging ik in panic mode
aangezien ik altijd oplet dat ik niet de laatste ben
Volgens mij is dat net zoiets als 'mamma' of 'hallo': internationaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik het dan in 26 talen moet roepen!
Jij faalt met je Anne Frankenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee, laten we er nou 13 topics over doorgaan
Q, jij faalt met je sleutels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Nou, dat roep je nu wel, maar weet je nog die user-who-shall-not-be-named-want-dan-ban die op net dát knopje drukte waar je noooooit op mag drukken?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgende keer niet panieken, gewoon proberen
Je kunt nooit iets heel ernstigs verkeerd doen, je kunt er het forum niet mee slopen als je het fout doet. Dus dan breien we het wel weer recht
Met we bedoelt ze ff voor de duidelijkheid :quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgende keer niet panieken, gewoon proberen
Je kunt nooit iets heel ernstigs verkeerd doen, je kunt er het forum niet mee slopen als je het fout doet. Dus dan breien we het wel weer recht
quote:Onze opperbevelhebbers
Senesta ElisaB Greys
Ik weet niet of ze in Finland en Israël 'falen' begrijpen hoorquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat net zoiets als 'mamma' of 'hallo': internationaal.
Lijkt me ook heel stressvol, altijd posten in angst (de laatste te zijn). Ik zou d'r iets mee doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef indaha het volgende:
[..]
Kijk hier heb ik wat aan, maar ik had helmaal niet in de gaten dat ik de laatste was en toen ik het zag ging ik in panic mode
aangezien ik altijd oplet dat ik niet de laatste ben
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij faalt met je Anne FrankenongezelligerT
Jezus fuck, ik ben echt heel de dag al online ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Begin maar vast te oefenenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Omdat ik het dan in 26 talen moet roepen!
Pesies. Dus als Ml of ik een dubbel topic dicht gooien dan gaan zij 13 topics lang de falerTs rechtbreien.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Met we bedoelt ze ff voor de duidelijkheid :
[..]
Mee?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lijkt me ook heel stressvol, altijd posten in angst (de laatste te zijn). Ik zou d'r iets mee doen.
Oeh ja! Maar dat knopje daar komt haast niemand aan hoor!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nou, dat roep je nu wel, maar weet je nog die user-who-shall-not-be-named-want-dan-ban die op net dát knopje drukte waar je noooooit op mag drukken?
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Pesies. Dus als Ml of ik een dubbel topic dicht gooien dan gaan zij 13 topics lang de falerTs rechtbreien.
Zullen we daar ooit achter komen denk je?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze in Finland en Israël 'falen' begrijpen hoor
Ja, wrijf het ff in ofzoquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah nee, laten we er nou 13 topics over doorgaan
Q, jij faalt met je sleutels
Ja, mee.quote:
Wat denk jij dat ik de hele dag heb gedaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Jezus fuck, ik ben echt heel de dag al online ofzo
Dat is dan ook weer zo. Dus indaha, je kunt bijna niks fout doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh ja! Maar dat knopje daar komt haast niemand aan hoor!
Suggesties?quote:
Je maakt het ons ook erg gemakkelijk om het te onthouden.quote:
Vorig jaar die ene die bij Spanje op het toneel klom met zijn rode mutsjequote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we daar ooit achter komen denk je?
Hoe falerig zou het zijn als ik in een zwarte outfit het podium oprende en mee ging dansen?Is vast nog nooit gedaan.
Nope.quote:
quote:
Joh!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Vorig jaar die ene die bij Spanje op het toneel klom met zijn rode mutsje
Nou een hele geruststelling dat ik Fok niet kan laten ploffen pheewquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:03 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer zo. Dus indaha, je kunt bijna niks fout doen.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Pasop wat je zegt hé Q, kan best zomaar zijn dat ik ineens een wachtwoord kwijt ben
FAAL!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
Goffer ik had smeerkaas op mijn brood gewild en ik ben het vergetenMorgenochtend langs de super
HAHAHAHAHAHHAHA FAALquote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:06 schreef Ml-etje het volgende:
Goffer ik had smeerkaas op mijn brood gewild en ik ben het vergetenMorgenochtend langs de super
quote:
Alsof daar de prijzen in staanquote:
Hele massa's jaquote:
quote:
Faal. Van boven op zolder.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:10 schreef Qwea het volgende:
Wil Anne Frank zich melden vanonder de vloer. Ik herhaal : Wil Anne Frank zich melden vanonder de vloer
Zullen wij gewoon keihard lesbo worden?quote:
Ik heb ze onder mijn vloer zitten hoor, die joden.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]jup,
Alleen geen idee of dat inc of ex btw ismaar ze staan er wel degelijk in.
Dan zou ik maar snel verhuizen.quote:Op dinsdag 18 januari 2011 20:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb ze onder mijn vloer zitten hoor, die joden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |