Denken dat je het bent betekent niet dat het ook echt zo isquote:
Die heb ik heus wel, anders was ik wel met je naar bed gegaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet over dingen praten die je niet hebt dus? Dan mag jij niet over principes praten.
Oooeeeh, touche!quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Die heb ik heus wel, anders was ik wel met je naar bed gegaan
Mijn dromenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Denken dat je het bent betekent niet dat het ook echt zo is
Gaat ze weerquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dromen zijn mogelijkhedenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dromen zijn bedrog, dat weet je toch
Als ik dat had gewild had ik de GHB wel in JOUW glas gedaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:36 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een slappe respons... ik had meer van je verwachtquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ik dat had gewild had ik de GHB wel in JOUW glas gedaan.
Wees blij dat je aandacht krijgt, ik zit voetbal te kijkenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een slappe respons... ik had meer van je verwacht
Wat is er nu dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wees blij dat je aandacht krijgt, ik zit voetbal te kijken.
Dat zegt meer over jou dan over mijquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wees blij dat je aandacht krijgt, ik zit voetbal te kijken.
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:43 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:41 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Wat een slappe respons... ik had meer van je verwacht
Wie komt er morgen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
laatste keer deze week voor mezelf kokende rest van de week heb ik bezoek
Je dansdel komt van woensdag tot en met zaterdag?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
Danspartner, maar we gaan waarschijnlijk uit eten. En zondag krijg ik eten
Zelf koken is toch leukquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:45 schreef PeuRac het volgende:
laatste keer deze week voor mezelf kokende rest van de week heb ik bezoek
Nee, de rest van de week komen er een of meerdere dellen van fokquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:49 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je dansdel komt van woensdag tot en met zaterdag?
Zekerquote:
Wie?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, de rest van de week komt er een of meerdere dellen van fok
Zegquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, de rest van de week komt er een of meerdere dellen van fok
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef Samzz het volgende:
Ik ga queens wear blue jeans maar weer eens opsmeren
Zij die beledigd zijn zoquote:
Ik ben geen teen en ook niet hipquote:
Ik wil ook komen etenquote:
Heujquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, de rest van de week komen er een of meerdere dellen van fok
Neenee jongeman, dat jij zelfs op mij reageert terwijl voetbal op tv is... dat vind ik vrij frappantquote:
Niemand kan jouw charmens weerstaanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Neenee jongeman, dat jij zelfs op mij reageert terwijl voetbal op tv is... dat vind ik vrij frappant
En toch volhouden van wel he... ik snap dat nietquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand kan jouw charmens weerstaan
Aangenaam, ik ben niemandquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Niemand kan jouw charmens weerstaan
Jouw charmens weerstaan?quote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En toch volhouden van wel he... ik snap dat niet
You make it easyquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:54 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
En toch volhouden van wel he... ik snap dat niet
Oh dank jequote:
owquote:
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik neem toch wel aan dat je haar aan het uitlokken was?
Ik maak het easy voor mannen om vol te houden dat ze mijn charmes kunnen weerstaan terwijl ze dat niet kunnen? Ik snap het niet meerquote:
Nope, mijn taal is net zo slecht als veel andere dingenquote:Op dinsdag 18 januari 2011 19:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik neem toch wel aan dat je haar aan het uitlokken was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |